fredag 28 september 2012

KLÄNNING BY Ti Mo











Jag är riktigt nöjd med min nya spetsklänning:)) Den blir skir och fin till midsommarfesten - och är samtidigt isande vacker som vinterklänning:)





Känner på mig...




...att min nya klänning kommer att bli en riktig favvo:) Lagom chick att dressa ner... 






... med jeanstights eller baggy-jeans slarvigt instoppade i ett par bruna stövletter med höga klackar:) 


Eller att dressa upp...  




... med strumpbyxor, snygga smycken och på önskelistan står ett par konjaksfärgade höööööga stövlar á la höst:))














Foton: Aka privat.


 Halsband från Myrorna. Klänning by Ti Mo fyndad hos den här härliga tjejen:) Heeeelt perfekt att köpa designkläder till en billig penning på bloppis:)) Återstår att hitta ett par snygga stövlar:)


Önskar er alla en riktigt...



Trevlig helg! 

21 kommentarer:

  1. Oh my good, vad snygg du är och en spetsklänning är både sommar och vinter som du säger.Önskar jag vågade visa upp mig som du på bloggen, men icke i skuggan av dig.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygg klänning på än riktigt snygg tjej!! älskar vintervitt... älskar vitt :)
    ha de gott..kram/Anne

    SvaraRadera
  3. Vad snygg du är! Klänningen passar dig perfekt. Så bra att kunna ha den både som finklännig och mer till vardags.
    Ha en skön helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Hejsan!
    Jättefin klänning du har fyndat.
    Funkar ju bra både till vardags och fest och vinter som sommar, smart köp!
    Ha en fin morgondag, snygging.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Så snygg du är i den fina klänningen. Härligt att kunna fynda något man verkligen gillar!
    Ha en skön helg! Kram Anita

    SvaraRadera
  6. Fasen vad snyggt både du och klänningen, och vad fint du är sminkad - jag borde sminka mig oftare, jag är så slö på den fronten ;)
    Trevlig helg!

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  7. Vilket fynd! Supersnygg är du verkligen! Kul när man kan handla av varann!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  8. Jag visste väl att den skulle vara perfekt på dig! Gud så snygg du blev!
    Stora kramen Nilla

    SvaraRadera
  9. Den är ljuvlig och du är så fin Aka.stor kraaaaaaaaaaaam Diana

    SvaraRadera
  10. Klänningen passar som en smäck på dig! Jättefin!! Kul att man kan variera, allt från lite vardagligt till festfin med samma plagg! Kanonfräck! Ha en ritkigt bra lördag!

    SvaraRadera
  11. Kan bara hålla med föregående talare.
    Fint att kunna ha både till vardag o fest.
    Ha en fin lördag.
    Kramar från mej!

    SvaraRadera
  12. Gahhh Aka snygg som få du är superfin i klänningen stor kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Jättesnygg klänning
    ha en trevlig helg
    kram Rosa

    SvaraRadera
  14. Vilken fin klänning! Passar dej perfekt!

    Kramar

    SvaraRadera
  15. Underbart fin du är!! Vitt funkar bra jämt ju!
    Måste även få ge en massa härliga vibbar jag får av ditt inlägg innan med all fin inredning. Och sen såg jag längre ned att du skrivit om det här med "furuhemmet". Men det är just detta som gör mig så glad, för man får se ett personligt hem som inte ser ut som alla andra just nu. För just nu är det väääääldigt mycket lika och och ett visst märke, men oj vad det är roligt med någon som verkligen gör sitt hem till något äkta! Och skäms absolut INTE för att visa det, för vi är många som gläds här ute... kram Milla

    SvaraRadera
  16. Du är så fin! Klänningen passar perfekt till dig!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  17. Shiiiiiit va snygg du är, wow! Klänningen är underbar.
    Kram

    SvaraRadera
  18. Sååå snyggt!!
    Du passar så bra i den, förstår att de kommer bli en favorit.

    Ha en fin söndag Goa du
    Kraaam

    SvaraRadera
  19. Du kommer till att vara SÅ fin både på glöggpartyt och midsommarfesten! Grattis till ett kanonköp! Jag gillar verkligen smycket också, varför kan det inte finnas lite fler roliga smycken för oss män? Önskar dig och de dina en fin fortsättning på söndagen. /Kram från ett Norge i höstsol

    SvaraRadera
  20. Men ååh vad du är vacker, kvinna!! En ljuv dröm, såväl till midsommar som midvinter :) Underbar klänning, det är så vackert med vitt på höst/vinter också tycker jag. Men du är ju så snygg så du passar ju i precis allt! :)
    Måste än en gång tacka dig av hela mitt hjärta för dina underbara värmande ord hos mig senast <3 Jag blev så enormt glad och rörd! Det betyder otroligt mycket för mig för jag ser upp till dig och tycker likadant om dig, att du verkar så äkta och fin som person och har en fantastisk och inspirerande blogg.. Tack!! <3
    Nog med bloggkärlek för idag, hihi!
    Stor varm kram!

    SvaraRadera