söndag 30 september 2012

FOTOUTMANING- UNDERIFRÅN






BH-ar som hänger på streck och fladdrar i vinden har blivit min inspiration till temat denna söndag:))



Underifrån



Söndag idag och dags för mitt bidrag till den fotoutmaning Edith & Jag och Mamma med ambitioner initierat. Denna gång är temat "underifrån" och då tänkte jag genast på bh-arna jag fotade underifrån i somras... 











Foton: Aka privat.

Och näääääääääääääää det är iiiiinte mina, haha (önskar de vore för jisses vad häftigt att ha så många i dessa härliga färger). Jag kunde inte låta bli att fota dem när tillfälle gavs och bilderna blev ju användbara till temat denna söndag:))


Nu - svampskogen:)


Tjingeling aka 

43 kommentarer:

  1. Guu vilket härligt inlägg, du är bara för rolig alltså!

    KRAAM

    SvaraRadera
  2. Du är ju för bra. Riktigt fyndigt. Kika in hos mig och fliken Snygg under där du får lite tips om underkläder. Jag ska kika in på alla bidragen ikväll!
    Lycka till i svampskogen! Anita

    SvaraRadera
  3. Kul bilder. Och läckra. Färgerna är för fina!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Häftigt!! Rolig idée.
    Ha det härligt i svampskogen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Härligt :) ha en härlig dag i svampskogen!
    kramen....

    SvaraRadera
  6. Underbart!!!
    Du är bara för härlig..haha..:)

    Ha en skön dag i skogen
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Du har härlig fantasi. Snygga färger där på klädstrecket. Trevlig söndag.

    SvaraRadera
  8. Verkligen fin fina i så många vackra färger;) Kram

    SvaraRadera
  9. Jädrans härliga färger, (o snygga var dom också)
    Önskar dej en myyyysig söndag!
    Nu ska jag gå ut en sväng.
    Kraaaam Bia

    SvaraRadera
  10. Vilken härlig tolkning ! Ljuvliga färger . Ha en fortsatt fin söndag

    SvaraRadera
  11. Haha, ja jag undrade just hur cool var inte hon som hade så många fina färger på sina bhar. Jag kör väl typ med vita och svarta jag. Fina bilder var det iaf! Ha en riktigt härlig höstdag.

    SvaraRadera
  12. Vad coolt!
    Skulle också vilja ha i alla de härliga färgerna.
    Ha en underbar söndag.

    SvaraRadera
  13. Vilket bidrag. Klart annorlunda :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  14. Gud vilka häftiga bilder!! Coolt bidrag!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Härliga bilder!!!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  16. Säger bara det, härliga bilder och snygga bh,
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  17. Hahaha, så himla fräck bild!! Kanonbra tolkning! Ha det gott!

    SvaraRadera
  18. Underbar tolkning!!!!!Jag var 100 på att de var dina egna.....
    Var rädd om dig unika och värdefulla tjej.
    Kram ärlig & varm.

    SvaraRadera
  19. Vad härligt, glada bilder! Kram till dig!

    SvaraRadera
  20. Vilken läcker tolkning! :)

    SvaraRadera
  21. Hahaha så underbara bilder, helläcker tolknng.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  22. Åh vilken underbar tolkning jag storler!!! Kram Sara

    SvaraRadera
  23. Vilka roliga bilder! Passade perfekt till utmaningen:)
    Maria

    SvaraRadera
  24. Hahahaha...så läckra bilder! Jag gissade oxå att de var dina. Snygga var de iallafall och fina färger!!!!!!

    Undrar vad grannarna sagt om man haft alla dem på linan. Man hade varit skitsnygg under, det är då ett som är säkert!

    Ha det gott!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  25. Kul och oväntade bilder på bh-ar oc så många i sommriga färger :)
    Ha en fin vecka,
    Sussi

    SvaraRadera
  26. Hahaha, du är för roligt :)
    Härliga bilder!
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  27. Haha jag tänkte oh så många snygga underkläder hon har! Själv är jag dålig på att uppdatera just detta. Kramis Nilla

    SvaraRadera
  28. Ja du!
    tänk om man hade den färg skalan hängande på tork i trädgården. Kul!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  29. Vilken härlig tolkning!! Och den färgprakten vill man ju ha på sin torklina :)

    Hoppas du haft en bra start på veckan!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  30. Vilka härliga bilder! Du är för skön du!
    Hoppaas du hade en bra dag i svampskogen! Själv brukar jag inte ha någon större svamplycka!

    Kramen!

    SvaraRadera
  31. Hihi vad bhåar:)) Hm skriver man så?:)Du är en riktig snygging du i din spetsklänning:) STOR kram Anne

    SvaraRadera
  32. Läckra färger på bh-arna minsann! Som en karamellsamling. Kram!

    SvaraRadera
  33. Vilka härligt färglada bh´ar!! Kul idé att fota dem!!
    Ha en fin vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  34. Härliga bilder Aka, domskulle gärna få hamna hos mig allihopa mest svart och vitt i garderoben...kram Diana

    SvaraRadera
  35. Härliga bilder ---färglatt
    kram Rosa

    SvaraRadera
  36. Vad vackert ert hus ligger! Fantastiskt! Anna

    SvaraRadera