söndag 16 september 2012

FOTOUTMANING - H2O





Vatten, vatten, vatten... Tunnorna har svämmat över måååååånga gånger denna sommar och höst!




Fotoutmaning


Söndag och dags för foto-utmaning:) Temat denna gång är H2O och min tolkning fick bli vattnet i regntunnan och såklart allt vatten som finns kring min tomt...















Foton tagna från min ö. Planer finns för platsen ovan, redan till våren kommer ni som följer bloggen att få se mer av det:)))


Även här kommer förändringar att ske - to be continued:))









Foton: Aka privat.




Och vill ni så kika gärna in till Edith & Jag och Mamma med ambitioner för att se fler tolkningar på temat:)


Tjingeling aka

29 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder fina Aka kramar i massor Diana

    SvaraRadera
  2. Det är så vackert hos dig! Så mycket skönhet som du förmedlar i dina fina bilder.... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. inspirerande och fina vatten bilder.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Åh va mycket fina vattenbilder!!! Du bor verkligen i ett paradis!!! Kram Sara

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder! Vilken lycka att bo så nära vattnet.

    SvaraRadera
  6. Det är ju bara att instämma- så fantastiskt vackert du bor.

    Den översvämmade vattentunnan är riktigt fin, ska det svämma över ska det göras med stil!

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Vatten,vatten, vatten så härliga bilder,så vackert du bor.... kramen... Anne

    SvaraRadera
  8. Vilka härliga vattenbilder!!! Du bor ju fantastiskt vackert.

    Kram kram Malin

    SvaraRadera
  9. Vilka fina vattenbilder , du bor så vackert!
    Ha en skön kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Så fint du bor med allt vatten runtomkring dig! Härlig tolkning tycker jag.

    SvaraRadera
  11. Så himla duktig du är på att ta bilder, riktigt fina allihop! Jag såg den första och tänkte, wow, vilket fint kort och sen kom nästa och jag tänkte likadant och sen tänkte jag så efter samtliga. Instämmer med de andra om att du bor verkligen i ett paradis, vackert så det förslår!

    Ha det gott!
    Kram Veronica

    SvaraRadera
  12. Fina bilder på din fotoutmaning!
    Mycket vatten runt er :) Kram Suss

    SvaraRadera
  13. Vackra vattenbilder! Jag tänker på att du skriver att tunnan svämmat över många gånger. Jag vet att många delar av Sverige har fått massor med regn under sommaren men här är det så torrt att vi faktiskt behöver vattna. Tänk så olika det kan vara.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Oj va fint du bor, underbart med så mycket vatten nära. Finfina bilder!

    SvaraRadera
  15. Så vackert du bor. När jag ser din tunna kan jag konstatera att de där björkfröna är överallt just nu. Öv-er-allt!

    SvaraRadera
  16. Så fina kort på temat H2O =D

    SvaraRadera
  17. Helt fantastiskt bilder!! Ni bor i ett riktigt paradis! Kram kram!

    SvaraRadera
  18. Härliga bilder, det här med vatten är så viktigt. På många sätt...

    kramen

    SvaraRadera
  19. Vad härligt med en egen Ö, underbara bilder!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  20. Er tomt är bland den finaste jag sett! Så härligt med så mycket vatten runt omkring! Ni har jobbat hårt för att skapa något mer av möjligheterna och det har ju blivit kanon... nu är jag nyfiken på vad ni ska hitta på härnäst :-) Spännande!

    SvaraRadera
  21. Vackra bilder!
    Tänk om man fick bo som du gör :)
    Ha en fin dag!
    Kramen♥

    SvaraRadera
  22. Du bor sååå vackert till!!
    Det ser så fridfullt o härligt ut där.
    Var rädd om detta ställe!!
    Ha det så bra vännen.
    Kram Bia

    SvaraRadera
  23. Så jättevackra bilder.. måstse vara härligt att bo så

    Kram Rosa

    SvaraRadera
  24. Planer, ja det finns det många!! : )
    Fler tunnor måste jag köpa.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  25. Tack fina du för din kommentar hos mig ;)

    Önskar dig en toppen tisdag.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  26. Det är ju inte klokt!
    Vad VACKERT!

    SvaraRadera
  27. Vackert och livsviktigt!
    Kram Sussi

    SvaraRadera