onsdag 5 september 2012

BRUNA TONER I HÅRET







Det blev brunt i flera olika toner:)



Frissa-besök:)



Jisses vad väder och vind sliter på håret! Riktigt skönt att klippa av alla slitna toppar:) Jag valde också att göra håret lite ljusare vid frissabesöket igår:) Det blev flera bruna slingor varvade, både mörka och ljusa, en del nästan helt svarta:) Jag behöll den gamla vanliga frisyren, men oj så sugen jag var på den här...



Übersnyggt!! Classy - me like!!



Men hade maken fått välja gissar jag att det blivit...


Foton ovan: Internet. Översta fotot Aka privat.


... den här färgen på håret:)))  Sorry K :))))


Ps. Tuuuuuuuusen tack för jättefin feedback på mina foton i förra inlägget!!


Kramiz aka

34 kommentarer:

  1. Nä då gillar jag din färg bättre, än det svarta på nedersta bilden.
    Ditt är mer levande och fint, tycker jag! Snyggt!

    kram

    SvaraRadera
  2. Men åh vad du är vacker, supersnyggt kramar Diana

    SvaraRadera
  3. Såååå snyggt!!!
    Åh vad jag blir sugen att sätta i lite slingor, älskar när det blir lite liv i håret..:-D

    Ha nu en fin onsdag
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Jag brukar alltid tona håret i en enda färg, men slingorna som du gör bidrar till lite mer liv i håret. Jättefint!! Det gjorde du bra! Ha en superhärlig onsdag!

    SvaraRadera
  5. Guud vad snyggt!! Härligt med liv i håret och den fräscha känslan av nyklippt:)).
    Ha en bra onsdag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt! Jag har letat och letat efter en bild med bruna inslag och slingor så jag tar med dig till frissan istället, bilden! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  7. Så fin du är! Verkligen jättefin! Dina bilder i förra inlägget är också bara wow! Helt superfina! Kramar Nilla

    SvaraRadera
  8. Är det verkligen hårfärgen han är ute efter mannen din på den tredje bilden, jag undrar jag om det inte kan vara makeupen för den var iögonfallande! Pröva, det är bara att måla på! Nej, det behövs inte du är fin som du är och håret blev jättebra, det är liv i det!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  9. gahhhhh grrrrrr så läcker du är Aka kramar din bloggvän i Hjo Sofia

    SvaraRadera
  10. Ursnyggt!! Du är verkligen vacker! Det blir så levande med slingor i lite olika nyanser. Nu måste jag också boka ett frisörbesök, känner jag.. :) Ha en fin dag! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  11. Jag måste säga att bloggerskan är snyggast av dom tre!
    Kramar Anita

    SvaraRadera
  12. Väldigt fint! Tror absolut att det är dina färger, som gör hela dig!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  13. Snyggt! Måste också ta mig till frissan men prioterar hela tiden bort det.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  14. Så snyggt det blev håret! Jätte läckert i de bruna nyanserna, härligt att bli höst fräsch i håret. Det påminner om att jag behöver beställa en tid...
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  15. Hej vännen, oj vad du blev snygg. Passar jätte bra i dom nyanserna.
    Själv ska jag ta o Yoga lite. Seeen får jag fixa håret.
    Kraaaam Bia

    SvaraRadera
  16. Åh det blev ju riktigt snyggt!
    Jag ska till frissan imorgon, har dock ännu inte bestämt mig för vad det ska bli ;)
    Kram

    SvaraRadera
  17. Ah antar att du menade detta typsnittet jag har ute nu? testade med ett annat också =D. Men tycker också att det vart riktigt snyggt

    men du såå snygg du blev i håret =D

    SvaraRadera
  18. Hej! Tack för din fina kommentar på min blogg och roligt att du hittade till mig! Nu skall jag titta runt i din. Kram

    SvaraRadera
  19. Tack för titten hos mig!
    Ska kika runt hos dig.
    Och du, välkommen åter :)
    Kramen♥

    SvaraRadera
  20. Så snyggt det blev...
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  21. Fina du!!
    Helt underbar frisyr/färg!! VILL HA!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Men snygging där!
    Så fint med de skiftningarna i håret!

    Kram Suss

    SvaraRadera
  23. Åh, vad fin du var!! Vilken perfekt färg och snygga skiftningar! Och verkligen en fin form på frisyren! Önskar att jag hade haft lite tjockare hår så att jag kunde ha haft det så. Jättetjusigt!
    Kram!

    SvaraRadera
  24. Supersnyggt och påminner mig om att jag verkligen borde ta tag i mitt hår och boka tid hos frissan.
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  25. Superfint, jag gillar mörkt hår. Dottern har färgat sitt chokladbrunt men än så länge är jag en riktig fegis ;) Hoppas det gick bra för dig på träningspasset också.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  26. Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  27. Vad fin du blev i håret, riktigt läckert.
    Ha en fin kväll.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  28. God morgon=))
    Jag höll faktiskt på att skratta läppen av mig när jag läste ditt: Stoooooooooop! hos mig!!
    Hehe, jag ska nog inte måla bordet.
    Känns som att det inte kommer att bli bra med färg.

    Men shit, vad snygga färger i ditt hår!!
    Och fin bild på dig!

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  29. Åh vad du är fin! Håret är hur snyggt som helst!

    SvaraRadera
  30. Supersnyggt med det mörka, längtar med till frissa besök i oktober då det blir min vanliga mörka höstfärg
    Kram

    SvaraRadera
  31. Hej
    Åh jisses så snyggt med slingorna.
    Har just kommit från frissan själv, kanske jag måste vända om och visa dina fina slingor.
    Här har jag aldrig varit in men eftersom du kikat in hos mig så hittade jag din härliga blogg.
    Så vackert ni bor, helt underbart med vatten!!
    Jag bor ju vid en älv så jag är ju en aning partisk *ler*
    Ha det bra nu måste jag kika runt lite hos dig!!
    Kram Marith

    SvaraRadera
  32. Jättesnyggt blev det ...du passar jättebra i de färgerna
    kram Rosa

    SvaraRadera
  33. Sååå fin du blev, jag gillar de lite ljusar slingorna :) Riktigt snyggt och du påminner mig om att den här bloggerskan omg måste beställa en tid hos frissan också!

    Kraaam Bella

    SvaraRadera
  34. Du är väldigt snygg, och färgerna är urläckra! Så lyckat - du har väldigt god smak och din man har tur. En så vacker fru... Kram!

    SvaraRadera