onsdag 15 augusti 2012

VATTENBRUNN I TRÄDGÅRDEN




Min svägerska har verkligen lyckats med sin trädgård, överallt finns så mycket fint att titta på:)



Blickfång 
trädgården



Jag tog några foton från min svägerska Tinas trädgård när jag besökte henne i somras och dem har jag ju faktiskt inte visat er än. Tina och hennes man Roger bor i ett gammalt charmigt hus som de renoverat och trädgården passar så bra in miljön!


Svängda rabatter och växter som ser ut som att de alltid funnits i trädgården.


Tina hade gjort något nytt kunde jag se, kolla här...


Bredvid humlestören i hörnet står något riktigt charmigt...





Foton: Aka privat.

Jag har sagt det förr men det tåls att upprepas - hon kan hon den där Tina:))) Och jag har faktiskt ytterligare ett inlägg att visa från mitt besök hos henne så...


Stay tuned:)

24 kommentarer:

  1. Åh så snyggt! En trädgård att bara mysa runt i, sitta med en kopp kaffe och bara njuta!!

    Kramen
    Sussnne

    SvaraRadera
  2. Ser ut att vara en underbar trädgård.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. jag gillar verkligen vatten i alla former och en brunn på tomten med pump är ju inte alls tokigt. Bra val av svägerskan. Äldsta sonen bor i ett gammalt hus där vi faktiskt rustat den gamla pumpen så att det funkar att pumpa upp vatten. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Ser urmysigt ut , där skulle jag trivas. Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Så mysigt....och en pump är så charmigt.
    Spännande att se resten.
    Ha en fin vecka nu kram från Maria

    SvaraRadera
  6. Vad roligt att få se din svägerskas fina trädgård. Så mysigt med en brunn också. Ser fram emot fler bilder:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Vatten i trädgården är så rogivande och vackert. Kul ide. Och kul att hitta till Din blogg. Kommer gärna igen//Kram Kicki

    SvaraRadera
  8. Minns hur det låter när man pumpar upp vatten...lite nostalgi sådär!

    Vilket fantastiskt jobb ni lagt ner på den fina bryggan- nu hoppas vi att nästa sommar blir nååågot varmare så ni kan sitta där många kvällar!

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Härligt med en brunn i trädgården! Ja vatten överhuvudtaget är så vackert och rogivande!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Såå fint:) Ja man kan faktiskt gilla allt mode hihi. Helt ocj med det romantiska men jag är bara så trött på ryschet...Sen kan jag tcka att mycket är fint men OM , näe dom har gjort sitt tycker jag. Stor kram Anne

    SvaraRadera
  11. Din svägerska har det ursnyggt både inne (för det är väl samma svägerska som du visar inredningsbilder ifrån ibland?!) och ute, en sån där människa där allt bara blir fint!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Jag spanade in verandan, så fin!
    Ja, hela trädgården är fin..åhhh.

    kram

    SvaraRadera
  13. Vilken underbar trädgård, påminner om min gammelmormors trädgård när jagvar liten stor kram Diana

    SvaraRadera
  14. Du har så fina bilder i din blogg och jag gillar att titta på alla fina motiv. Du har ett "fotoöga"!
    Han en riktigt fin dag!

    SvaraRadera
  15. Så fint med pumpen! Det är så roligt att få se andras trädgårdar!

    Kram Agneta

    SvaraRadera
  16. Ha en fin fredag!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  17. Jättecharmigt och vackert! Ser så rofyllt ut! Visst kan hon, din svägerska! Men du kan du också! :)
    Trevlig fredag!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  18. Oj oj vad fin trädgård, o en pump skulle jag också vilja ha på vårt torp.
    Jag önskar dej en fin fredag, med mys.
    Kraam Bia

    SvaraRadera
  19. En sån skulle jag också vilja ha!! En sån man pumpar fram vattnet så himla mysigt på nått sett.

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  20. Vilken härlig trädgård

    Ha en trevlig helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  21. Jisses så fint hon har det din svägerska! Förstår att det var härligt att fota där:) Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  22. Brunnen är ju bara för läcker! Duktig svägerska du har. Önskar dig en finfin lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  23. Hej Aka,

    Vilken frän idé och vad fint!! Mysigt med gamla trädgårdar. Ser en superhärlig veranda där också...

    Ha en fin helg!
    Kram Sanna

    SvaraRadera