fredag 3 augusti 2012

PHOTOSHOOT




Jag bara mååååste visa er bilderna jag tog på min snyggo här hemma:))))



Mr 
Charming:)



Ni som följer bloggen vet att bloggerskan är svag för en viss liten "skäggig herre" här hemma och jag kunde inte låta bli att ta en serie kort på honom när tillfället gavs...














Foton: Aka privat.

Ja men eller huuuuuuuuuuur!!! Drop dead gorgeous!!! Och visst har han fallenhet för poser:)) Han vet nog att han är snygg, haha!! Men enligt veterinären är Mr Charming alldeles för överviktig och är nu satt på sträng diet, staaaaaaaackarn....

Ps. vill passa på att tipsa om att Carina ska ha en till loppis nu på söndag. Carina håller till i Krylbo så ni som är intresserade kan maila mig om adress dit:)

Önskar er en...

Trevlig helg!


35 kommentarer:

  1. Vilken charmör..:-D
    Stackars liten då..dieter är aldrig kul.

    Önskar dig en fin helg
    Stooor kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hur söt kan man vara liksom :) kramar i massor Diana

    SvaraRadera
  3. Nä så söt man är!:)
    Ha en riktigt härlig helg.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  4. Sötnos!! Klart han vet att han är snygg:))).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Men herregud så söt! Hän är ju en riktig supermodell som ser så där proffsig och sval ut på något sätt :)
    Superfin! :)

    Jag önskar dig en fin dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Han vet till 100 % att han är hur cool som helst, och supersnygg! Det märks! Jösses vilka fina bilder!!! Vilka lyckade bilder!! Det är inte lätt att fotografera djur och få det så bra! Bra där!!!

    SvaraRadera
  7. Härliga bilder på en söt charmör! Han ser verkligen ut att vara en van fotomodell!

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  8. Hej Aka,

    Vilken fluffig snygging. Han vet hur man poserar han. Har han möjligtvis sett en viss bloggerska och lärt sig knepen.. ;)

    Ha en finfin dag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  9. Nä nu dör jag.....vilken gullig "ulltuss"!
    Vilka foton! Underbar!
    Önskar Dig en riktigt bra helg! Synd att jag inte bor i Dalarna...(loppisen)
    Var rädd om dig Aka!
    Kram kram och för att det är helg får du en puss i pannan också...*fniss*...

    SvaraRadera
  10. Har aldrig tänkt om en katt att den är "näpen", men det är verkligen denna!

    Ha en fin helg!

    Kramar

    SvaraRadera
  11. Vilken charmör! :)

    Trevlig helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Han är heeeelt underbar!!!!!!! Tack för att vi får se;) Kram

    SvaraRadera
  13. Oooh, det var mig en vacker en! Han ser väldigt ädel ut - annat än mina bondlurkar!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  14. Vilken snygging!
    På tal om överviktiga katter så hade vi en hankatt hemma, vanlig bondkatt, när jag var liten och han vägde 8 kg. Min pappas fel som tyckte synd om Sven (ja katten hette Sven)när han satt och tiggde.

    Kram,kram

    SvaraRadera
  15. Men vilken snygging! Ja snygga killar gillar att visa upp sig!!!! Kul att han ställde upp så fint!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  16. Vilken stilig kille! Och vad duktig du är på att fota honom! Jätte fina bilder!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  17. Vilken snygging, tror jag det att han vet om det!
    Trevlig helg på er,
    Sussi

    SvaraRadera
  18. Ja, han är riktigt stilig!
    Kram

    SvaraRadera
  19. Vilka mysiga bilder du visar på din katt!
    Själv har jag 4 katter, 2 bondkatter o 2 siameser. Siameserna ...Doris o Siri..är väldigt sociala , dom pratar med oss o öppnar dörrar i tid o otid, o dom är jätte mysiga.
    Trevlig helg önskar jag dej!
    Kram Bia

    SvaraRadera
  20. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  21. Vilken sötnos!!!
    Mammas norska skogskatt har precis fått fyra söta bäbisar som nu är sex dagar gamla, de är alla lite grå,vita,svarta. Helt underbara!
    Kram på dej

    SvaraRadera
  22. Härliga bilder och ljuvligt gröna ögon. Som mina.. nej jag ska inte skryta...Jag är ingen cat-lovers kan bero på att det är stark allergi här i familjen. Kul att du tipsar om loppisen men såå himla långt bort. Kanske ändå det är värt en tripp. Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  23. Vilken vacker vän, men han ser ut som en liten buse;)
    Kram å trevlig helg

    SvaraRadera
  24. Vilken snygging...ha en trevlig helg
    Kram Rosa

    SvaraRadera
  25. Ja det Var onekligen en riktig snygging!! O vilka nyfikna ögon ;)

    Kram P

    SvaraRadera
  26. Men åhhhhhh vilken underbaring!! Kram

    SvaraRadera
  27. Vilken goding han är faktiskt lika lurvig som vår katt Anton, är din också norsk skogskatt? Ha det gott vännen, kram från Maria

    SvaraRadera
  28. Så snygg han är! Vilka vackra färger och vilken tjusig teckning. Klart du är svag för honom :)
    Kramar

    SvaraRadera
  29. Otroligt vacker! Min svarta katt är inte alls lika tacksam att fota :)
    kraam!

    SvaraRadera
  30. Mr Charmig, så charmig!!!!
    Vilka fina foton du lyckats få.
    Önskar dig en fin söndag.
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  31. Tveklöst hur charmig som helst!! Man vill bara gosa honom och klia bakom öronen :D Kram

    SvaraRadera
  32. Men jag tror jag aldrig sett en sån fin katt! Det är även något med de där uttrycksfulla ögonen, magiska.
    Jag förstår att du är en stolt matte!

    Kram
    Cia

    SvaraRadera