måndag 20 augusti 2012

MYSIG GAMMALDAGS GÄSTSTUGA




Någon som är sugen på en gäststuga - check this out!! Jag flyttar in - anytime:)))



Charmig 
gäststuga



Ni som följer bloggen vet att jag visat inlägg tidigare från min svägerska Tina´s vackra hus och trädgård. Något ni inte sett är hennes suuuuuuuuuuupercharmiga gäststuga, jag säger bara suck... När jag besökte henne sist hade hennes make Roger precis snickrat ett fint trädäck utanför stugan och jag säger bara, suck suck suck... 

Häng på...







Minns ni vattenbrunnen jag visade för ett par inlägg sedan, den finns alldeles runt hörnet på bilden ovan:)





Det enkla är oftast det vackraste - rabarberstjälkar i en gammal träbehållare!  

Foton ovan: Aka privat.


Här skulle jag gäääääärna bo som gäst, huuuuuuuuur mysigt som helst!!!


Kramiz aka

28 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen jättefint ställe!! Mysiga bilder också!!

    SvaraRadera
  2. Där bor man säkert supergott!

    Rabarbern...VÄXER den i träbehållaren? I så fall snor jag den idén!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Verkligen superfint! Perfekt att ha en liten stuga att hysa in gästerna i :) Vi har en sommarstuga på gården som i framtiden ska fungera som gästhus.

    Kram P

    SvaraRadera
  4. Vilken stuga, supermysig! Skulle gärna haft en eller två i trädgården. Perfekt när gäster behöver sova över. Kan behövas när man, som vi, bor en bit från vänner.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Verkligen såå fint! Jag älskar rabarberbladen. Attans vad vackert :)

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Superduperfint! Den härliga gröna dörren med sneda brädor, jag älskar! Kraaam Pia och tack snälla fina du för dina varma och goa kommentarer hos mig.

    SvaraRadera
  7. Så fint!! Snyggt med rabarbebladen!
    Kramar Anita

    SvaraRadera
  8. Så söt! Nästa som en liten lekstuga fast något större då. Gillar rabarbern i krukan. Är det bara stjälkarna eller är den planterad i lite jord också?
    Kram Anette :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anette!
      Rabarberstjälkarna planterade jag i jord efter att jag rensade rabarbern i våras.
      De har växt och frodats hela sommaren.
      Funkar jätte bra.

      Radera
  9. Så söt, jag kan absolut tänka mig att bo över :)kram fina Aka

    SvaraRadera
  10. Så gullig liten stuga, det gäller att ta god hand om sina gäster!

    kram

    SvaraRadera
  11. Såklart man vill bo där, som gäst! Jättefint!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  12. En helt underbar oas för gästerna.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  13. Superfint, där checkar jag in nån gång!! Haha. Ha en fin tisdag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  14. Tror du man skulle kunna checka in där och bo där ett slag, det hade inte varit fel. Hon har verkligen känsla för feeling din svägerska. Men det har ju du också, så det så!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  15. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  16. Där skulle jag också gääärna bo..ser såå mysigt ut..:-)
    Jättefint med rabarberstjälkarna i den fina byttan..som du sa..det enkla är oftast det finaste..!

    Önskar dig en fin dag
    Kraam Susanne
    SvaraRadera

    SvaraRadera
  17. En rejäl jättefin gäststuga, där bor jag gärna.
    Vi ses om en vecka om du vill, för nu åker vi till Rhodos.
    Sköt om dej!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Superfint när kan jag flytta in ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  19. Superfint, jag vill strosa runt i den finafina trädgården, sitta på den lilla altanen och glutta in i stugan också :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  20. Supercharmigt! Vad mysigt att övernatta där. Vi får väl se insidan också va? Säg att vi får.. snääälla söta rara.. ;)

    Ha det bra!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  21. vad mysigt och hela er släkt verkar bo supercharmigt allihop..:)

    Kram

    Pernilla På Piazzan

    SvaraRadera
  22. Så mysigt det såg ut i den lilla stugan!! Fint att ha en egen liten uteplats oxå.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  23. Så fint! Det verkar som om alla utom jag är gifta med snickare eller målare. Jag är nöjd med min man men tänk om han vore snickarkunnig! Kram!

    SvaraRadera
  24. Mysigt!! Ser verkligen inbjudande ut att få flytta in där.

    Ha en toppen kväll.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  25. Ja tänk vilken lyx att som gäst få bo i den stugan!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera