torsdag 30 augusti 2012

MOHEDA TRÄSKOR















Jag gillar att fynda -  och nu är det billigt!!! Klickade hem en omlott-kofta i stark färg och till det ett par bruna Moheda träskor! Huuuuuuuuuuuuuur billigt som helst:) Skorna är ju inte direkt användbara den här årstiden, men är tidlösa i sin design och blir perfekta att ha till nästa sommar:)



Jag har ju de här...




... röda Moheda-skorna sedan tidigare och trivs superbra i dem!! Ett par bruna träskor stod högt upp på önskelistan och jag hittade dem till halva priset Ellos. Jag konstaterade dock att Ellos träskor var både lägre och hade bredare klackar än mina röda så tänk på vilken design ni är ute efter om ni tänker beställa!


Nu - snart dags för  jobb:))


Tjingeling aka

22 kommentarer:

  1. Verkligen tidlösa. Och jättefina. Ett litet tag till kan man allt ha dem... :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det kul att fynda!! Speciellt bra när man vet att de fortfarande är moderna säsongen efteråt! Huuur bra som helst! Jag håller med dig... träskor kommer alltid att finnas mer eller mindre. Jag gillar träskor, men det känns lite ovant för att de är lite tunga och "stora" på något sätt. Men använder man de alltid, som jag gjorde förr, så tänker man inte på det längre.

    SvaraRadera
  3. Passade ju dig perfekt ju fining;) Kul att fynda! Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, mina kära favoriter!! Jag har haft mina bruna Moheda i två somrar nu och älskar dem. :) Väldigt bekväma även om det är lite "klampigt" att gå i träskor ibland ;) Finfint fynd, vännen, och jag gillar de röda också! :) Stor kram Madeleine

    SvaraRadera
  5. Hej Aka,

    Jättesnygga träskor och kofta. Attans att man är för bred över foten för att få in tårna i såna finingar. Reor gillas stort! Är svag för plädar och kviltar, så igår fyndade jag ett för halva priset, yay! Jag som inte ens tänkt gå in i någon butik över huvud taget ;)

    Ha en bra dag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  6. Hej min vän!
    Hur snyyggt som helst !!!O koftan till !!!
    Jag önskar dej en fin dag o kväll.
    Kramen från mej!

    SvaraRadera
  7. Läckra! Har oxå ett par i brunt! Vad bra att du fick dem till bra pris:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  8. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  9. Underbara! Härligt med rea också. Ha en bra kväll.. Kram Pia

    SvaraRadera
  10. De är bara så du, toppenfina!!

    kram Tina

    SvaraRadera
  11. fina skor.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  12. Kul med träskor, med en annorlunda design.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  13. Åh, ja det är alltid roligt att fynda! Jättefint och klassiskt med sådana träskor! Vilken härlig färgklick med de röda!

    Kram!

    SvaraRadera
  14. De där träskorna väcker minnen från barndomen :-)

    Kul med lite nytt och till bra pris.

    SvaraRadera
  15. Jätetfina..:-)
    Åh va roligt det är att fynda sen då!
    Dagens fynd för mig blev en stol, känner mig så nöjd & glad över den..:-)

    Imorgon är det fredag igen..:-)

    Trevlig helg till dig
    Kraaaam Susanne

    SvaraRadera
  16. Skitschnygga träpjuck, har ett par likadana här hemma men de är välanvända och sjunger nog på sista versen nu så kanske man ska ge sig in på Ellos och kika runt lite ;)
    Ja nu kunde jag inte hålla mig borta längre från blogglandia så du är välkommen när du vill att kika in hos mig igen.

    STOR kram Ullis

    SvaraRadera
  17. Tack för tipset. Det får bli en runda i Ellos värld imorgon när mannen är borta på fest.Jag älskar det där med trätofflor som det heter här i Skåne.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  18. Fina och härligt att fynda lite.Koftan är ursöt.stooor kram och härlig fredag till dig sötaste Aka

    SvaraRadera
  19. Vilka härliga fynd du har gjort, träskorna är ju ursäkta! Kram

    SvaraRadera
  20. Men dessa träskor skulle jag kunna tänka mig! =)
    Ha en underbar fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  21. Taaack för tipset, träskor står på min önskelista :)
    kramen

    SvaraRadera