måndag 6 augusti 2012

HALSBAND




Ja men visst funkar halsbandet till min vardagsoutfit:)



Loppis-
fynd:)



Jag tycker det är kul att fynda billigt men köper inte vad som helst bara för att prislappen råkar vara låg, det måste vara något jag tror kommer att komma till användning. Halsbandet som jag fyndade på loppis är knappast i design från "dyra gatan" men det funkar för mig och till de kläder jag trivs att ha på mig. 





Kort jeanskjol från Esprit, rosa favvokavaj från H&M och halsbandet från loppis, funkar tycker jag:)

Nu - off to work!!

Tjingeling aka

30 kommentarer:

  1. Jättefint blev det och det passar perfekt till kläderna och vaddå inte gjort på fina gatan, det kan man då verkligen inte avgöra, jag tänker i alla fall inte loppis när jag ser det!!!
    kramar Agneta

    SvaraRadera
  2. Snyggt :-) jag gillar det fullt....
    Ha en skön dag på jobbet.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Passar dig perfekt fining :) kram kram Diana

    SvaraRadera
  4. Jättefint söta! Ha en bra arbetsdag! Ska också iväg strax:) kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Allt behöver inte komma från dyra gatan kan vara snyggt ändå. Allt klär en skönhet.. Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Super snyggt fina du!
    Njut av dagen!

    Kram

    SvaraRadera
  7. SUPER SNYGGT fina fina Aka ha det så bra idag. Imorgon börjar allvaret för mig och barnen men det känns bra : ) vardagen är också bra : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Jättesnyggt!
    Ha en bra dag!
    kram

    SvaraRadera
  9. Passar ju hur bra som helst!! Jättefint!

    SvaraRadera
  10. Det blev ju supersnyggt till din outfit!
    Kram helena

    SvaraRadera
  11. Hej! Passar ju perfekt ihop!
    Nu har jag uppdaterat mig lite här hos dig. Gillar eran brygga. Blir snyggt. Vi måste bygga nu brygga i Finland och nu får det bli en flytbrygga.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  12. Du är så tjusig, super snyggt=)

    Ha det gott/Kram Lussan

    SvaraRadera
  13. Det passade väldigt bra ihop med kavajen:) Kram

    SvaraRadera
  14. Du är ju jätte snygg i halsbandet och kjolen gillar jag skarpt:) Må så gott kram Maria

    SvaraRadera
  15. Hon har inte sett den ännu eftersom hon är hos mormor och morfar och "sommarjobbar som pensionär" som hon sa till mig tidigare idag.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  16. Riktigt snyggt halsband, kjolen har jag också, snygg den också förstås :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  17. Supersnyggt och bra till jobbet. Gillar verkligen din rosa kavaj. Kram på dig!
    Anette ;)

    SvaraRadera
  18. Funkar hur bra som helst med din fiina outfit! Vilken "fynderska" du är :)

    Kram P

    SvaraRadera
  19. Det funkar alldeles utmärkt. Kul med fint fynd.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  20. Vad roligt att fynda till sig själv på loppis det är inte så ofta det händer.
    Snyggt!!!
    Ha en fin dag!
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  21. Så snyggt, loppis är toppen!
    Tittar sällan på smycken, får nog börja med det...

    kram

    SvaraRadera
  22. Snyggt! Att fynda är kul, särskilt när man hittar något som man verkligen gillar - att det är billigt blir ju då en fin bonus :)

    Jag önskar dig en härlig tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  23. Lämnar ett litet avtryck efter mig.
    Du har jättefina bilder i din blogg.
    Halsbandet - jättefint!
    Ha en fortsatt fin sommar!

    SvaraRadera
  24. Det tycker jag med! Ursnyggt! Du inspirerar...
    :)

    SvaraRadera
  25. Hej! Det där halsbandet är ju så snyggt!! Visst är det såå kul att besöka loppis. Jag brukar hitta en hel del på Myrorna. Min favorit just nu är en limegrön mocka väska med frans(som jag har visat i tidigare inlägg)Den var inte ens använd. Det blir ju mycket cowboy o frans i höst modet också.
    Ha en bra dag. Kram Bia

    SvaraRadera
  26. Supersnyggt halsband och dessutom extra kul när man hittar så bra fynd på loppisar. Dyra gatan är ju så trist, när man kan göra bättre fynd så här :)

    Kram Kajsa

    SvaraRadera
  27. Jättesnyggt! Funkar utmärkt tycker jag! Halsbandet är riktigt snyggt och ser ut som "det senaste"! Gillar stilen, snyggt! Gillar oxå att fynda! För vem tackar nej till några sparade slantar!? ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  28. Jättesnyggt passar bra till jackan

    kram Rosa

    SvaraRadera