lördag 7 juli 2012

VÄXTSTÖD I RABATT



Foto: Aka privat.

Visst pryder växtstödet sin plats i rabatten. För att inte tala om det suuuuuuuuuuuuuuperfina rostiga hjärtat från Rosverkstan som skymtas i förgrunden.



Uppstickare 
rabatten


Tusen tack för svaret på min fråga i förra inlägget, nu vet jag alltså att det är en Ormrot jag har i rabatten:))) Fick själv en fråga om mitt växtstöd och det har vi alltså gjort själva, eller rättare sagt maken;) Jag tycker att den är jättefin och för er som är intresserade så har jag visat mer av det här:)



Tjingeling!

13 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild på och från en underbar trädgård, det ser ju så mysigt ut!
    Njuuuut!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint med växtstöden båda två.. jag har också ett rostigt hjärta, fniss!. Härlig trädgård och utsikten mot sjön. Suck!!! Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Ni har en jättefin trädgård! Och din man är duktigare än både Ernst och Martin Timell, hälsa honom det!
    Ha en fortsatt fin helg, fina du!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Dina rabatter är to die for!! Längtar tills min trädgård (om det någonsin blir så...) är "uppvuxen" och liksom mer klar!!

    Kram P

    SvaraRadera
  5. Ni har så vackert både ute och inne! Så blir det med en fru med fin smak och en man som kan snickra det frun önskar.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  6. Lycka är en händig make. Har man inte det får man försöka vara händig själv. Kram!

    SvaraRadera
  7. Wow ilken fin rabatt du har och rostiga hjärtat är sååå fint! Håller med om att det är ljuvligt med sovmorgon nu:) kram Nilla

    SvaraRadera
  8. Ja båda växtstöden är super fina!
    Maken och du är allt lika händiga ;)
    Ha en fin söndag,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  9. Så himla vackert!! Ni är fenomenala, du och din man! Precis allt blir superdupersnyggt!! :) Stor kram från lite avundsjuk Madeleine ;) :)

    SvaraRadera
  10. Gud vad fint växtstödet blev, passar perfekt hos er, kram Helena

    SvaraRadera
  11. Väldans snygga stöd, jag behöver något liknande!

    kraam

    SvaraRadera
  12. Åh, vad fint stor kram till finaste Aka/Diana

    SvaraRadera
  13. Så fräckt!! De som finns att köpa är ju bara sååå tråkiga! Era blev ju hur coola som helst! Jättefint i trädgården!

    SvaraRadera