onsdag 4 juli 2012

VACKERT SMYCKESKRIN





Det fiiiiiinaste myckeskrinet är mitt *lycka*



Smyckeskrin



Måste visa mitt suuuuuuuuuuuuperfina smyckeskrin som jag hade turen att vinna hos Lavendeldockor:)


Skrinet rymmer en del, bland annat min fina Dyrberg Kern klocka och de nya  fjäderörhängena från Ur & Penn...








... Fina detaljer !


  
Och vart ska jag då ha skrinet??? Jo här...



Foton: Aka privat.

... på det gamla bordet i mitt Walk In Closet:)))


Tack snälla Nelya - you made my day!!



Love ,Peace
 &; 
all that:)

22 kommentarer:

  1. Ingen dålig vinst!
    Jättefint och praktiskt, har ett nästan likadant i silver. Passar utmärkt i din wic!!

    Kvällskram

    SvaraRadera
  2. det där hade jag också blivit överyckig över ...Grattis!!...superfint.

    kram från Göteborg och mig.

    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina vinsten! Blev jättebra där hos dig.
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. När jag började läsa ditt inlägg tänkte jag att ett sådant fint smyckeskin måste få vara i din gåinigarderob...

    Grattis till vinsten som kom till rätt person!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Stort Grattis! Klart att ett så vackert skrin ska stå framme och få synas. Skönt att kunna komma hit igen. Häromdagen kunde jag inte komma in på din fina blogg. Vårt Norton sa att du hade något orent inlägg som var farligt.
    Kram Anita

    SvaraRadera
  6. Vackert Aka, förstår att du är lycklig :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Verkligen vackert skrin där alla juveler får synas..önskar dig en fortsatt skön sommar, kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Vinst igen, vilken turgumma du är Aka :-)

    Grattis!

    SvaraRadera
  9. Åh grattis söta du! detta smyckesskrin är ju så underbart! blir perfekt i din fin WIC. Stor kram Nilla
    ps. du har inte kommit med som gillare på min FB sida så något blev nog fel. tryck på gilla knappen när du går in på min FB sida som ligger i min hö kolumn så ska det funka.

    SvaraRadera
  10. Vad roligt att du gillar smyckeskrinet. Vilka vackra bilder det blev och vad fint att du hittade en så fin plats till smyckeskrinet.
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  11. haha inte lätt med allt teknik. Är du inloggad själv på Fb när du trycker på gillaknappen? det måste man vara nämligen så logga först in på din fb sen går du till min och trycker gilla. kramar

    SvaraRadera
  12. Så underbart vackert skrin:) lyllos dig! Grattis!

    SvaraRadera
  13. Den vinsten var eftertraktad!! Dina bilder är jättefina! Skitsnyggt gjort!! Grattis till vinsten!! Kram

    SvaraRadera
  14. Guud så vackert skrin, fantastiskt!

    Kram

    SvaraRadera
  15. Vilket vackert skrin, grattis!

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  16. Så vackert smyckeskrinet var! Grattis till den fina vinsten! Såklart ska det få pryda din underbara walk-in-closet! :) Kramar, Madeleine

    SvaraRadera
  17. JÄTTE fin den va =)
    Jag vill och ge dig en STOR puss för idag är det internationella pussdagen!!
    Massa kärlek till dig!

    SvaraRadera
  18. Ser väldigt lyxigt och flärdfullt ut! Passar hur bra som helst ju, i den nya walk in closeten. Agneta kram

    SvaraRadera
  19. Tack Micaela!! Vad kul att du kikar in här hos mig:)) Hälsa!!

    Kraaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  20. Helt underbart smyckeskrin.... som ett vackert tittskåp...och klockan.... to die for :)
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  21. Grattis Aka!

    Så fint och vilka vackra detaljer. Passar verkligen dig och i din walk-in-closet. Vad roligt!

    Kram Sanna

    SvaraRadera