tisdag 3 juli 2012

TRÄDGÅRDSBILD




Jag stooooooooortrivs i min trädgård just nu...


Blommigt 
Trädgården


Ett klick av misstag så raderade jag alla bloggar jag hade i min blogglista, suck... Nu får jag börja om från början att spara alla länkar... HUR LYCKAS MAN????? Tusen tack i alla fall för alla svar om Facebook och jag måste säga att sidan blivit en favvo hos mig:)) Så enkelt att publicera enstaka bilder som inte hamnar i bloggen, men som ändå är lite kul i sig att publicera i FB:)) 

Idag har jag fotat lite i min trädgård, bilder kommer:))


Men nu...


Nattizkram 

14 kommentarer:

  1. Visst är det en härlig tid i trädgården nu! Verkligen njutning! God natt!

    SvaraRadera
  2. Du njuter i din stora fina trädgård och jag på min atriumgård! Härliga tider!

    Jag gjorde samma sak som du för ett tag sedan, raderade alla favvisar, och det var inte kul att behöva göra en ny lista. Upptäckte efter några dagar att jag glömt någon...inte kul alls!

    FB är kul, såg din bild där först!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fin bild från din trädgård!
    Sov gott!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Så typiskt!! Inte kul när det strular! Kul att fb blev en hit! Kram

    SvaraRadera
  5. Åh nej! Teknik är bra till det krånglar. Då är det verkligen skräp :( hoppas det löser sig snabbt som attan.
    Kramen

    SvaraRadera
  6. Vilken otur teknik kan man bli galen på...stor kram Diana

    SvaraRadera
  7. Typiskt..så snabbt det går ibland :)
    Visst är det skönt i trädgården nu, helt underbart...
    Kram Lisa

    SvaraRadera
  8. Kul att du vill vara med i min utlottning! Ja, inte är det roligt när man gör nåt av misstag som inte går att ångra efteråt...
    Kul också att jag kan kika in hos dej igen utan att få en upp stor varningsruta där det står att din blogg innehåller farlig programvara!! Nu är den borta, tack och lov!!! Mycket konstigt händer ibland...

    Solig onsdag önskar jag dej!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  9. Vad tråkigt att radera alla, ibland går det fort i tekniklandet. Blä...

    Visst är det underbart att vara ute nu, jag njuter av alla blommor och dofter.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  10. Jag har lyckats med den konsten två ggr, inget kul..
    Nu njuter jag utomhus så mycket det bara går!

    KRAAM

    SvaraRadera
  11. Förstår att du gillar den!! Den ser väldigt vacker ut!!

    Kram

    SvaraRadera
  12. Så kan det gå när man är lite snabb!

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  13. Hrm... vill oxå ha trädgård... ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  14. Ser superfin ut din trädgård, måste kolla in på FB oxå;)
    Kram

    SvaraRadera