söndag 22 juli 2012

ATT VARA TILLSAMMANS - FOTOUTMANING



Dottern tillsammans med kompisen på väg ner till bryggan:))




Mysig samvaro...



Jag tänker delta i den fotoutmaning bloggen Edith & Jag så fint initierat vilket innebär att varannan söndag visa foton enligt ett visst tema - verkar superkul tycker jag! Temat denna söndag är "tillsammans" och dessa bilder är mitt bidrag...









Foton: Aka privat.

Utemys med bad och grill, en eftermiddag och kväll i solen - tillsammans:)

Önskar er en riktigt fin söndag!!


Kramiz aka

15 kommentarer:

  1. Kul fotoutmaning! Du visar temat tillsammans på ett bra sätt med dina bilder. Tänk att göra allt det du visar helt ensam!! Sååå tråkigt det hade varit!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder på temat tillsammans! Bilderna på tjejerna med de gröna badringarna är jättefin. Så kul att du ville vara med i vår utmaning. Vi kör utmaningen varannan söndag, hoppas att du vill vara med igen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tillsammans är bra för jag tror du älskar din man och dina barn så mycket så jag tror inte det finns och då vill man vara tillsammans! Gulligt!
    Och underbart. Agneta kram

    SvaraRadera
  4. Här är jag...det svarta fåret...*fniss*....
    Men Aka, wow vilka bilder av din underbara familj! Vilken härlig och vacker tolkning du gjort av Tillsammans! Men så är du ju också en härlig tjej med hjärtat på rätta stället! Måste lyfta på min nya sommarhatt för Dig!
    Var rädd om dig och de dina!
    Njut av ledigheten!
    Kramar x 100 och vink vink från mig.

    SvaraRadera
  5. Du är din familj så nära, både i bilder och text. Jag var att de betyder allt för dig..
    Badringarna gillar jag! Temat 'Tillsammans' lyser om dina bilder!

    kramkram

    SvaraRadera
  6. Underbar tolkning, med så fina bilder! Jag brukar ju alltid delta, men den här gången fick jag helt enkelt inte ihop det. Är på nästa igen!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  7. härliga sommarbilder.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  8. Kul att vara med i fotoutmaning! Det kommer nog gå jättebra för dig, du tar så fina kort!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Verkligen underbara bilder du tagit! Kram Marthina

    SvaraRadera
  10. Härliga bilder du har tagit. Perfekt till en fotoutmaning.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. Vilket mysigt tema och vilka fina bilder du tagit :-)
    /Jenny

    SvaraRadera
  12. Hej där! Nu har jag hunnit ikap med vad du sysslat med den senaste tiden. Jag har haft fullt upp. Fina bilder som verkligen visar "tillsammans". Bilden på mashmallowgrillningen fick mig sugen på att köpa hem en påse och prova på det, för det var typ 100 år sedan sist. det är ju så gott och jag gissar att tjejerna skulle tycka det var smaskens.
    KRamisar till dig!
    Anette :-)

    SvaraRadera
  13. Vad roligt med fotoutmaning! Så fina bilder du valt ut till temat för denna söndagen. Superfina! Kram

    SvaraRadera
  14. Hej, vilka fina bilder, kul med fotoutmaning. Kramar

    SvaraRadera