onsdag 20 juni 2012

STUDENTMOTTAGNING OCH TACKSAMHET




Söööööötaste studenten bor i det vackraste hemmet, gah...


Student-
mottagning


Ja vad säger man... saknar faktiskt ord... Den senaste tiden har jag fått sååååå fina kommentarer och mail från både bloggläsare och fina vänner... Jag inser att jag är en enormt lyckligt lottad person som har så många som bryr sig, taaaack snääääälla ni *tacksam*. Det betyder också att det finns många där ute som kan relatera till det jag skrivit om senaste tiden och det gör oss ju ganska mänskliga allesammans.


Jag tog många bilder från helgen som var och tänker dela upp dem i flera inlägg, här kommer fortsättningen på studenfirandet hemma hos makens brorsdotter... Och som vanligt tror jag att det är släkten som är mest intresserad av vad jag har att visa så det här är för er Sonja, Hjördis och Gunvor med flera - håll till godo:)))






Studentmottagning på eftermiddagen och som det sig bör bjöd värden på god läskande bål - tack Roger:) Och såååå snyggt att lägga brädor (eller är det plankor, fniss) över ett gammalt symanskinsbord - vips blir det ett snyggt bålbord -ett tips!!



Huset är to die for...


... överallt finns något fint att vila ögonen på!



My god, Tina hon kan hon!!!! Jisses så mycket gott det bjöds på!! Huuuuuur hinner människan med allt, jag fattar det inte...





En bland de bäst dressade denna afton var svärmor - sååå snyggt Gunvor!!!






Bloggerskan.

Och min snyyyyyygga...


... man! Ok, jag vet att jag är partisk, haha:)))

Och här en bild på söta värdinnan Tina med sin granne...


... som var supertrevlig!!! Tuuuuuuuuuusen tack för en sååååå himla trevlig kväll!! Det var precis vad jag behövde denna helg!!!


Kramiz aka

17 kommentarer:

  1. Vilken härlig student ni varit på! Det är skönt att ha goda vänner när man som mest behöver det i livets berg o dalbana!
    Skön midsommar till dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Så himla mysig studentfest!! Och så mycket mat!!! Där ligger man i lä! Jättefina bilder!Kram

    SvaraRadera
  3. Wow!! Vilken mysig fest och va mycket fint det var att titta på!! Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Vilken mysig studentfest.
    Så himla mycket god mat.
    Verkar ju varit en kanon kväll, så roligt!
    Kram Bodil

    SvaraRadera
  5. Måååånga varma kramar till dej och din familj!!! Såklart kommer jag följa din blogg även om du inte renoverar och grejar. Vill ju läsa om dej ändå ;)
    Kraaaaaamiiiisssss

    SvaraRadera
  6. Vilka bilder du bjuder på =D Underbar buffé hihi! Me style lixom!
    Jag vill springa in och önska dig och din familj en kanon fina midsommar!!
    Kärlek i massor!!

    SvaraRadera
  7. Åh, vilken härlig miljö att fira studentfest på! Underbara bilder!
    Önskar dig en fin midsommar!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Vilken veranda och vilken snygging som sitter med solbrillorna!

    Önskar dig en trevlig Midsommarhelg!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  9. Livet, det vanliga, tränger tack och lov in. Bra att vara delaktig i det även om hjärtat värker.

    Hoppas din midsommar blir full av solsken!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  10. Ni är jättefina allihop!
    Bor ni så där vansinnigt snyggt, alla i er släkt!??? ;) :)
    Önskar dig och dina nära och kära en underbar midsommarhelg!
    Kramar i massor!
    / Maria

    SvaraRadera
  11. I sorgen finns det också korn av glädje, Ta vara på dem och ta vara på dig själv.

    Glöm inte, att vi inte kan hindra sorgens fåglar att flyga över våra huvuden... men vi kan hindra dem från att bygga bo där. Kram!

    SvaraRadera
  12. Så fint gott och trevligt ordnat.
    Skönt att få komma ut på kan jag tro, tänker på dig och hoppas att det är så bra det nånsin går efter omständigheterna...
    Ha en fin torsdag!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  13. Hej hej!

    Jösses vad mat hon har gjort, Tina. Allt ser jättegott ut! Vilken trevlig fest de ordnat och vad fint hus de har!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  14. Åhhh verkligen ser hur fint de har det kramar Sofia

    SvaraRadera
  15. Åhh vilket fint kalas för studenten! Härlig Midsommar!!! Anna

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder!
    Glad midsommar!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Åh vad härliga bilder! Så fina alla är och jag gillar bålbordet! Önskar dig en härlig midsommar! Kram Nilla

    SvaraRadera