torsdag 14 juni 2012

IN MY DREAMS





Det var hit vi egentligen tänkte flytta... jag och familjen... 



Underbart hus


En tur med båten i omgivningarna och vad ser jag om inte huset med stort H dit jag och familjen egentligen tänkte flytta, men som av olika skäl inte blev av... Missförstå mig inte, jag älskar det hus jag bor i nu men det fanns en tid då vi tänkte köpa huset ovan och det är ju bara heeeeeeeeeeeelt underbart vackert!!! Och hjärtat slår extraslag varje gång jag ser det...




Foton ovan: Aka privat.

Det tar några sekunder att glida förbi med båten och jag säger bara "ÅNGEST"!!! Huset är ju heeeeeeeeeeeelt underbart med den "färdiga" tomten och den underbara verandan, heeeeeeeeelt i avskildhet - lovely!!! (ilandsproblem - jag vet...)


Tjingeling aka

26 kommentarer:

  1. Ja, sagolikt vackert... Men hey ni har också ett jättefint hus på en tomt med en alldeles egen strand :) Inte illa!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig, otroligt vackert.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Ja så vackert! Ligger väldigt fint vid vattnet. Det fanns säkert bra skäl till ert också superfina hus som ni har idag kan jag tänka. Kramkram Nilla

    SvaraRadera
  4. Ja, så otroligt vackert det är. Klart att du känner hjärtsnörp. Men man kan ju inte bo överallt :)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Sååå fint hus!!!! Men det är väl erat också???!!!! :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  6. Visst är det fint, men du har ju så underbart fint som du har det... Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Alltså...jag skulle gärna vilja ha ert hus, särskilt med alla renoveringar ni gjort/gör, även om det andra också är fint!

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Jag förstår det där extra slaget som hjärtat får, men det skulle jag få om jag gled förbi ert hus också! Ha en fortsatt bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  9. Huset är verkligen fint, kram

    SvaraRadera
  10. Verkligen ett drömhus, skulle nog kunna släppa allt för det huset!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  11. Vackert hus, och vad fint det ligger!
    Men erat hus är också jättefint.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Underbart:) Men som du säger ni bor ju fint nu men jag förstår precis hur du känner:) Kram till dig /Anne

    SvaraRadera
  13. Det må jag säga, att huset är vackert men ert är minst lika fint!
    Grannens gräs är alltid grönare, jag vet..

    kramen

    SvaraRadera
  14. Jag kan bara instämma, dt ser heeelt fantastiskt ut. Ast det gör ert också!

    SvaraRadera
  15. Åhhh herre, så vackert! Tänk att bo så fint ♥ Då kan även jag tänka mig ett hus, hihihi!

    Härligt drömmande bilder ...........

    Ha en fin kväll!
    kram CC

    SvaraRadera
  16. Jo- verkligen jättefint!! Härligt att få bo så!! Fast det finns en mening med allt- nån annan behövde det bättre!!! Kram

    SvaraRadera
  17. Ja det verkar vara ett litet paradis, snacka om strandnära!!
    Men ert hus är ju helt fantastiskt lev och njut :)
    Kram kram P

    SvaraRadera
  18. Vilket läge på huset, men ert är minst lika fint :) massor av kramar till dig sötnos kramar Diana

    SvaraRadera
  19. Där skulle jag kunna tänka mig bo... :)

    SvaraRadera
  20. Vilket underbart hus, vilket läge! Ett drömhus!
    Ha en fin fredag!

    kramar

    SvaraRadera
  21. åhh du jag fattar precis, sååå tokvackert!!! Kraaaam

    SvaraRadera
  22. Vackert både hus och läge! Förstår dig, men du bor himmlans så fint nu med.
    Önskar en super fin helg,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  23. Sommaren känns som den är här min vän. Solen skiner och hmm värmen är på G ;-) så jag vill bara springa in och önskar dig en kanon fin fredag och helg!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  24. Hej Aka,

    Charmigt hus! Helt i min stil. Men sen tänker jag (precis som du) att ni bor ju jättefint nu också. Ser en del likheter som t ex stor tomt, vatten och sjöutsikt - det sistnämnda en riktig lyx för mig som bor "mitt i stan" ;)

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  25. Mitt hjärta slår också extraslag:) Underbart vackert! Må så gott kram från Maria

    SvaraRadera