lördag 30 juni 2012

HÖSTINSPIRATION KLÄDER & HÅRFÄRG




Helt i bloggerskans smak både vad gäller hårfix och kläder. Loooove the colour i håret, bilden får printas ut och tas med till frissan nästa gång:) Och blusen är stylish och chick, ingår faktiskt i garderoben just nu...


... fast i svart färg:)))



Höstnytt
till
garderoben



Ni som följer bloggen vet ju att bloggerskan mestadels handlar på "billiga gatan" när det gäller kläder. Nu har jag hittat en del godbitar som gäääärna får flytta in i min garderob till hösten. Och har man sett något fint höstnytt så är det NU man bör slå till, sedan är det för sent...


En riktig "Aka-klänning" som bara mååååååååååste bli min:)))


Liksom klänningen nedan...


... Love It! Och till den...






... denna fining:))


Jag är lite nyfiken på jeansen nedan som liknar...


... de supersnygga please-jeansen som är så poppis nu. Byxan ovan kostar dock betydligt mindre... Tyvärr en riktigt dåligt stylad bild tycker jag... 


Och retro is the shit för mig som ni vet...

Källa: Ellos.

... och klänningen ovan är riktigt nice tycker jag!!!


Nu - dags för strandmys för här skiner solen:))


Tjingeling aka 

18 kommentarer:

  1. *skratt* jag trodde faktiskt att det var du på första bilden en tag :) Supersnygga kläder visar du. Gillar allt faktiskt. Vi kan ha rätt lika smak alltså :)

    Kramar på dig i solen. Här skiner den också :)

    SvaraRadera
  2. Allt är snyggt och du kan ju konsten att läga fram det oxå. Fast jag vill inte ens tänka på hösten även om det var urläckert. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Oj vad mycket snyggt! Gillar allt!
    Vi har också sol :)
    kramar

    SvaraRadera
  4. Hihi... trodde oxå att det var du på bilden! Verkligen likt!
    Så mycket snyggt du visar! Gillar spetsklänningen mest. Jeansen såg oxå super ut! "Billiga gatan" är ett bra ställe att shoppa på, då räcker pengarna längre! ;) Själv äääälskar jag att fynda! ;)
    Ha en fortsatt fin lördagkväll du fina människa!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Gillar de två översta klänningarna! Så snygg du är! Cool bild du tagit! Känns så konstigt att titta på höstkläder nu men håller med man måste vara tidigt ute:) kram Nilla

    SvaraRadera
  6. Jag har också kollat lite höstkläder, Please jeansen är snygga men hänger för mycket i grenen på mig. Känner mig inte bekväm då, skulle bara gå o dra upp vilket inte är ok!
    Klänningarna var supersnygga, hårfärgen också. Satsa på den, du vackra quinna!

    KRAAM

    SvaraRadera
  7. Vilken fin modevisning! Det var plagg helt i min smak! / Annika

    SvaraRadera
  8. Hårfärgen är helt fab! Passar dig! Du har verkligen plockat ut godbitar här. Ha en fin kväll. Kram!

    SvaraRadera
  9. Ah du har tagit bort din verifiering på kommentarerna :) Like på den!!!

    SvaraRadera
  10. Supersnyggt alltihopa;) Gillar oxå hårfärgen, jag brukar färga mig "röd" på hösten men blir sugen på mer glöd i färgen.
    Kram

    SvaraRadera
  11. Sååå snygga plagg du visar, blir ju sugen på att shoppa höstkläder så här sista juni :)

    Hoppas du får en riktigt skön semester!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  12. Vilket härligt inlägg!! Frisyren är skitsnygg!! Färgen är läcker, men det du gjorde hos frissan sist är riktigt fräckt! Helst vill jag inte tänka på höstkläder än, men... snyggt som tusan. Jeansen...nja, inte på mig, men säkert jättefina på andra. Kram

    SvaraRadera
  13. Gah, vilken snygg hårfärg!! Me like:). Den skulle säkert bli kanon på dig. Jag tycker det är så mysigt när höstkläderna kommer, mycket fint du visar, gäller att hålla i plånboken:).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  14. Vill egentligen inte se höstbilder än, men detta var ju riktigt snyggt! Tyckte mig se en ursnygg bloggerska också!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Så snygg blus på en lika snygg pingla!
    Jag fick också Ellos katalog häromdagen och visst fanns det en hel del fint.
    Ha en skön sommar.
    Kram

    SvaraRadera
  16. Hej,

    Blusen var superfin, var är den inköpt? Visst är det härligt med höstkläder, gillar det jättemycket. Men inte riktigt ännu. Har inte hunnit ha på mig mina sommarkläder ännu.

    Kram Malin

    SvaraRadera
  17. Jag ääälskar Ellos både när det gäller inredning och mode, jag handlar massor därifrån. Gillar också deras rabattkoder, he, he :-) Sällan man behöver betala fullt pris för något därifrån. Jag beställde nyss en matta till halva priset och nästa gång jag har en sådan kod ska jag beställa en lampa. Ha en härlig dag!

    SvaraRadera
  18. Vad mycket snyggt! Du skulle kunna få handla till mig så slapp jag åka från min trädgård :) det är sällan jag känner att någon kan få det förtroendet, men du har verkligen samma smak som jag :)

    SvaraRadera