fredag 4 maj 2012

STOLT MAMMA




Det absolut bästa numret på dansuppvisningen - min dotter (och jaaaaaa ok då, liiiiite makens också) tillsammans med två killkompisar som dansade streetdance!!!


Dansuppvisning


Här kommer ett inlägg till släkten:) Jag, maken och yngsta dottern besökte äldsta dottern förra helgen och såg hennes dansuppvisning i streetdance och jag säger bara det - shit vad himla bra det var!!! Och sjäääälvklart är jag en aning partisk men trots det... numret var verkligen outstanding!!!! 



Heeeeelt impad!!!! Inte nog med att dansen var superbra, scennärvaron var bara helt klockren!!!

Och här är ett litet smakprov...


Min fiiiina och duktiga dotter...



The Dream Team



Önskar er en riktigt...


Trevlig helg:)

31 kommentarer:

  1. En stolt mamma, det förstår jag. Ha en fin helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Förstår att du är mäkta stolt;) lika ni är! Kram

    SvaraRadera
  3. Det är klart att du ska vara stolt över din fina dotter. Man ska alltid vara stolt över dem och uppmuntra dem. Härligt att få se en sån fin show.
    Ha en superhelg.

    SvaraRadera
  4. Så roligt att ni var med och såg!
    Så klart ni är stolta, hur kul som helst måste det ha varit ;)
    Vad ni är lik varandra.
    Ha en toppen helg,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  5. Kul! vad roligt med streetdance, jag älskar att dansa jag... Sör tjej, lik sin mamma... Kram Pia

    SvaraRadera
  6. Vad roligt! Vad söt hon är din dotter.
    Ha en fin helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Coooolt!!
    Det e klart att du ska vara stolt!

    Ha en underbar helg!

    Kram ida

    SvaraRadera
  8. Åh, det är så roligt när man ser vad det blir av ens underbara ungar. Stolthet ska man kosta på sig. Allra minst! :)

    Kramar

    SvaraRadera
  9. Vilka duktiga barn ni har! Förstår att ni känner er stolta!
    Ha en fin helg!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Neej, jag ville ju se meeer! Ja det verkar vara väldigt duktiga. Klart att du är en stolt morsa! ;) Jag blir så imponerad när jag ser streetdance och andra danser - jag vill också! känner jag då, haha!

    Trevlig helg Aka!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  11. Så duktiga! Streetdance är så himla häftigt!
    Förstår att mamsen var stolt :)
    Ha en skön fredagskväll!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  12. Förstår att du är stolt! Så lika ni är du och din söta tjej! Kram Nilla

    SvaraRadera
  13. Stolt med all rätt! Duktig och fin dotter!
    Trevlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  14. Du ska vara megastolt! Vad söt och lik dig hon är!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  15. Vilken vacker dotter! Klart du ska vara stolt!
    Ha en skön helg!
    Anita

    SvaraRadera
  16. Kul! Vilken söt tjej, lik sin mamma! Förstår att du är stolt!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  17. Det där såg himla proffsigt ut!! Vad roligt, jag förstår att du är stolt! Otroligt söt och duktig dotter du har :) Stor kram och mysig helg!

    SvaraRadera
  18. Klart att du är stolt, det såg ju toppen ut på bilderna. I verkligheten måste det ha varit ännu bättre!!

    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  19. Såklart du ska vara stolt! Vilken tjej du har! Dans som är så kul, å vad proffsiga bilder på dansuppvisningen.

    Jag lovade ju att berätta vad jag tyckte om silkestäckena, nu finns ett litet inlägg om dom inne hos mig om du fortfarande vill veta.

    Ha en fin helg!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  20. Men va roligt! Klart att man ska vara stolt. ;)

    Ha en fin fin dag!
    Kram

    SvaraRadera
  21. Vad kul!!

    Önskar dig en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  22. Vilken härlig upplevelse, förstår att du är stolt och glad!! Hälsa duktiga dottern! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  23. Förstår att du är stolt :) och hon är minsann lika söt som sin mamma..kramar Diana

    SvaraRadera
  24. Åhhh Aka klart du får vara stolt så du nästan spricker vilken duktig fin tjej ni har : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  25. Men herre guuud va duktiga de är. Med all rätt kan du verkligen vara den stoltaste mamman!
    Kram

    SvaraRadera
  26. Förstår att du är stolt, vad duktig hon är din dotter, o så jättesöt! Precis som sin mamma;)

    Ha en trevlig kommande vecka Aka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  27. Men vad kul.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  28. Å vad bra de är! Du kan verkligen vara stolt över din dotter=)

    Ha en fin ny vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  29. Sådan mor, sådan dotter:-)
    Häftigt och stolt är väl förnamnet:-)
    Var oxå på dansuppvisning i helgen på min dotters. Man blir ju bölarfärdig:-)
    Ska titta in igen sen, för det gick inte att se din video.
    Titta in hos mig! Tävling:-)
    Kraaaam

    SvaraRadera