onsdag 9 maj 2012

SOLBRILLOR DESIGN HAGA EYEWEARE & AWARD




Haha, maken han får stå ut med det mesta... Men efter att bloggerskan haft tur i ännu en utlottning och vinsten gått direkt till maken (och inte till mig) så får han stå ut att posera i de üüüüübersnygga solbrillornna:))))) 



Glad bloggerska:)


Bara måååååååste visa vad jag vunnit, jaaaaaaaa jag har vunnit igen och denna gång ett par superfina solbrillor åt män design HAGA EYEWEARE i utlottning hos fina bloggen Hemmet är min vrå, tuuuuusen tack Mimmi!!



Maken får agera fotomodell (för vilken gång i ordningen??) och är nåååååågot trött på bloggerskan , haha!!

Men inte nog med det, jag har fått två awards också, tjoho vad himla kul:) Tack snääääälla Lifestyle By Lena och Hemma på Ekbacken, vad glad jag blev över att ni tänkte på mig och min blogg:))





Liebster Blog Award är skapad för att lyfta fram bloggar med 200 stycken eller färre prenumeranter. Reglerna som gäller är följande;


In order to accept the award, the recipient will:
1. Thank the person who gave you the award.
2. Link back to that person’s blog.
3. Copy and paste the award to your blog.
4. Present the award to 3-5 blogs of 200 followers or less that you feel deserve this recognition.
5. Let those blogs know by leaving them a comment.



Jag väljer att sända awarden vidare till;

1) Johanna med bloggen Njutbara Ting. Inte nog med att Johanna visar superfin inspiration på sin blogg så har hon den senaste tiden skrivit riktigt starka inlägg som verkligen berört mig ända in i själen... 

2) Annelie med fina bloggen Svart, vitt & rött. Detta är supermysig nystartad blogg som har sååå stor potential!!! 

3) Nymans Hörna. En positiv, händig och pysslig tjej som gillar att snickra och som är riktigt duktig på det!!!!


Men bara om ni vill förstås:)


Tjingeling aka

24 kommentarer:

  1. Passar finfint på maken ;) Grattis till awarden kram Diana

    SvaraRadera
  2. Snyggobrillor! Modellen är riktigt tuff.
    Grattis till awarden också!

    Onsdagskram

    SvaraRadera
  3. Åååå vad gullig du är, tack för det. Vad snygg han är, solglasögonen passade ju perfekt. Grattis till awarden. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  4. Värst vad du vinner! Kul för dig! : )
    Vill också vinna men jag för nöja mig med tur i kärlek.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  5. Oj, vad paff jag blev när jag såg mitt namn i din blogg idag :-) Vilket trevligt uppvaknande att få en award. Tack så mycket! Och du... solglasögonen på maken blev ju en hit, även om han inte är så glad för att agera modell :-) Grattis till både vinster och awards!!

    SvaraRadera
  6. Tack vännen, vad söt du är!!!!
    Grattis till vinsten, den får du minsann njuta av att se gubben i;)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Haha! Bor man med en bloggerska får man stå ut med mycket :)

    Jag önskar dig en härlig dag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Tjingeling tjejen, ja du har allt tur i både lotterier och kärleken....Glasögonen sitter ju som en smäck på mannen i ditt liv!
    Hoppas att du har det bra och var rädd om Dig.
    Kram och vink från Sicilien....Ja,ja vi åker och far som tokar....hi,hi.

    SvaraRadera
  9. Vilken snygging passar perfekt som modell! Grattis till vinsterna och awards!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  10. Snygg make i snygga brillor! Stort grattis till den fina vinsten, grym du är på att kamma hem vinster :)
    Kram
    Lena

    SvaraRadera
  11. Vad stilig mannen är i nya snygga glasögon!
    Grattis till vinsten och dina awarder.
    Kram

    SvaraRadera
  12. Stilig karl du har :D Ibland så får männen stå ut med en del ;) Även min sambo får agera hjälpreda, men tror trots allt att männen gillar det - utan att kanske vilja erkänna. Hihi

    SvaraRadera
  13. Grattis till både vinst och awards
    Kram kram

    SvaraRadera
  14. Nähä?? Nu är hon i vinnartagen igen.. GRATTIS!! till både solbrillor och söta vattenkannan! Makens poser ser så snygga och proffsiga ut (han kan det där nu..fniss). Grattiskram till fina awarden också :)

    Ha en fortsatt fin vecka Aka!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  15. Grattis till....allt! Turgumma där :) Och fina awards också. Välförtjänta såklart!

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Första gången jag är här, vilken fin blogg du har! :-)
    Och grattis till vinsten, det är så ROLIGT att vinna, jag är knappt med och tävlar men nu passar jag på i din tävling med :-)
    Roligt med awards också, ha en fin dag,
    kram Caroline

    SvaraRadera
  17. Solisarna passar ju maken perfekt! Tycker allt att han ser riktigt proffsigt modellig ut :) Kul att du vann och grattis till fin award! Kram Madeleine

    SvaraRadera
  18. det blir Grattis på alla håll och kanter ...*ler...vinst, award och tålig man.....du har det bra du ...*skrattar..

    Stor Kram
    Pernilla på Piazzan

    SvaraRadera
  19. Snygga brillor =)
    Jag vill oxå önska dig en trevlig fredag!
    Kramkram

    SvaraRadera
  20. Stort grattis! Så underbart kul!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  21. Grattis till fina vinsten! Nu blev ju mannen både glad och snygg ;)
    Grattis till awarden med!
    Ha en fin fredag och helg,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  22. Men vilken bra vinst, grattis!

    SvaraRadera
  23. Vilken fin vinst, han ser såå cool ut:) Grattis till dina utmärkelser det är DU och din mysiga blogg verkligen värd! Ha en fin helg kram från Maria

    SvaraRadera
  24. Ja vad ska man säga AKA han passade ju i dessa ursnygga glas!!!Innerst inne tycker han nog det är kul att fotomodella lite kanske!!!
    Ha en fin helg!!!Kramar Lotta

    SvaraRadera