måndag 28 maj 2012

HELGEN I BILDER




En tur på sjön - ett riktigt vårtecken!! Och nu börjar det ju verkligen kännas mer som sommar än vår - lovely!!!


Vårtecken-
utmaning


Måndag igen efter en helg som bjudit på ett heeeelt stråååålande väder:) Dags att visa lite vårtecken, men tiden har inte riktigt funnits på bloggerskans sida så det blir lite sådär den här gången... Här kommer i alla fall lite foton från min helg som bjudit på både sommar-feeling, frukost utomhus och firande...


Grattis i efterskott till alla mammor:)



Dottern har haft mys i solstolen med en bra bok:)









Och vill ni se fler vår-/sommartecken så kika in här:)

Hoppas ni haft det bra i helgen!! Och jag måste säga - tuuuusen tack för alla fina kommentarer jag fått om vårt walk in closet, vad gulliga ni är:))))


Tjingeling

20 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg du visar med finfina bilder!! Jag såg i tidningen att det ska bli 6 grader här i morgon, bbrrrrrr!! Det gäller att ta tillvara på de fina dagarna, och det verkar ni ha gjort :-) Ha en riktigt go vecka!! Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Här var det många trevliga attribut, champagne är aldrig fel en fin varm dag!
    Va, nu läser jag Annelie här ovan. 6 grader, fy då blir det tjockjackan igen då..

    kram o ha en bra vecka!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder! Verkligen vår/sommar feeling!
    Nu kör jag en ny tävling för dem som vill!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Ja herregud vilken fantastsik helg vi haft! Sol värme skumpa och schlagervinst på det, vi firade hela natten!!

    Så snyggt ni fått till det i dressingroomet!!

    Kram P

    SvaraRadera
  5. Härliga sommarbilder!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Visst var det en toppen helg! Underbart väder.

    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Vad fina sommarbilder, såå härligt äntligen att det är sommar. Ha en fin vecka. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  8. Som vanligt, underbara bilder!
    Kram, kram!
    / Maria

    SvaraRadera
  9. Härligt du har haft det :) kram Diana

    SvaraRadera
  10. Mysig helg, det ser underbart ut och alla trivdes och hade det skönt!

    Och vilken walk in closet! Helt underbar och vilken fantastisk ordning - jag nästan trillade av stolen när jag såg så fin ordning det var på allt, men framför allt skorna!

    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Åh vilka fina bilder!! Vet du vad blomman i vitt heter?? Skulle vilja ha såna...

    SvaraRadera
  12. Tassar in försiktigt....du, han i båten "går inte av för hackor"....hi,hi. Jag blir så glad när jag läser att ni haft en skön helg! Det behöver du kära goa Aka! Jag är såååå svag för VITA blommor.
    Var nu rädd om Dig och de dina!
    Skickar en varm kram, som är lång och ärlig! Känner du den?
    Vink vink.

    SvaraRadera
  13. Alltså, vilken härlig helg! Sommarfeeling utan dess like :)
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Så härliga sommarbilder!
    Här har det tyvärr blivit mycket kallare nu...
    Kram Suss

    SvaraRadera
  15. Åååh, verkar ha varit en toppenhelg! Härligt somriga bilder!

    SvaraRadera
  16. Vilken skön helg- underbara bilder! Kram

    SvaraRadera
  17. Vilken underbar helg ni ser ut att ha haft! Visst har det varit ljuvligt med sommarvärmen!!

    Tittade på Er Walk in closet i förra inlägget, woooow säger jag, sååååå snyggt det blev :)

    Hoppas din dag varit bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  18. Underbara bilder som alltid Aka finis : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  19. Vilken mysig blogg du har!
    Häsningar Eva

    SvaraRadera