måndag 2 april 2012

VÅRKAPPA OCH SJAL





Mmmmm, gillar färgen, känns vår för mig:)


Vårtecken-
utmaning


Halloj!!! Måndag igen efter en helg som gått aaaalldeles för fort!!! Och som vanligt vill jag bidra med ett inlägg till Humlebackens vårteckensutmaning. Jag tolkar ju utmaningen på mitt "eget sätt" och så även denna gång... 


Ett säkert vårtecken för mig är nya vårkläder med färg:)




Sjal från kappahl, röda converse och en vårkappa med härliga detaljer från Cream. 

För mig är sjalar som med kuddar, det går absolut INTE att få för många:)) 


Ovan är ytterligare en ny Sjal som jag gillar jättemycket, från O.N.L.Y. Den passar bra till jeans...





... och dessa är verkligen supersköna, från Lindex:) 

Önskar alla som kikar in här en bra vecka!!

Tjing från aka

32 kommentarer:

  1. God morgon !

    Så fina vårnyheter.
    Härligt ! Nu blir man sugen att handla till våren.
    Ha en fin vecka. kram

    SvaraRadera
  2. Gillar din tolkning! Idag har vi -4 så i min vårjacka och utan mössa är det svinkallt... Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt, mitt inlägg i dag handlar också om en sjal. Väldigt snygga jeand och allting vad läckert så klart. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Dom jeansen är toppen! Köpte samma i höstas (efter att à skickat tillbaka ett par pleasejeans som inte satt bra) och de satt som smäck på mina " höga" höfter. Gillar baggystuket. Och Creamkappan är superfin! Kram Milla

    SvaraRadera
  5. De jeansen måste jag kolla på, tack för tipset! Översta sjalen är jättesnygg! Man kan inte få förmånga sjalr de är som kuddar hålle med hihi! Ja mycket snyggt du visar! Kramkram

    SvaraRadera
  6. Åhhh snyggo : ) ska kolla in jeansen : )

    Ja Leila har superfina grejer i webbshopen men 140 kr för en ask med engångsmuffinsformar gahhhh dyrt, jag är inte snål men det är ett överpris tycker jag men de är snygga ha ha! kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Så vårfin du är! Gillar allt!
    Kram!

    SvaraRadera
  8. Fina bilder på fina du!
    Gillar jeansen skarpt, tack för tipset. Ska ta mig en titt på dem i affären.
    Ha en fin måndag. Kram

    SvaraRadera
  9. Så fin du är och vilken underbar kappa, kram

    SvaraRadera
  10. WOW, vilka vackra vårkläder ! - Creams kläder älskar jag ♥
    Ha en härlig aprildag !
    Kram Anneli

    SvaraRadera
  11. Snyggaste, sötaste Aka, kappan är ljuvlig :) precis som sin ägarinna..kram Diana

    SvaraRadera
  12. Här kom våren av sig lite med en långpromenad med hagel och minusgrader. Nu snöar det utanför och vinden viner som attan.

    Ha en toppen vecka!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  13. Jätte fin kappa =)
    Önskar dig en trevlig måndag vännen!

    SvaraRadera
  14. Jag gillar också sjalar och halsdukar men sedan blir jag alltid så irriterad när de är på. Antingen är de ivägen eller så får jag ont i huvudet för att det "trycker" runt halsen och så tar jag av dem, så är det jämt. Så jag börjar lära mig att inte köpa för många fast visst slinker en och annan med hem ibland när jag tror att jag kommer att använda dem. Alltid snyggt på andra och dina är inget undantag. Kappan ser superläcker ut.
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  15. Så mycket snyggt!! Jag älskar sjalar och jag köpte faktiskt mig nya jeans igår som var jättesköna, har jättesvårt att hitta jeans annars....
    Kram Suss

    SvaraRadera
  16. Hejsan!
    Jättefin kappa, sjal och jeansen ser ju super snygga ut. Verkligen vår fin!
    Ha en underbar måndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  17. Superfin kappa!!! Och Converse är ju verkligen vårtecken, fast jag är lite knäpp så jag hade mina förra vintern. Var liiite kallt. Men ska man vara fin får man lida pin, hehe.
    Kraaaam

    SvaraRadera
  18. Vilka snygga vårfynd du hittat. Gillar din prickiga sjal och snygga jeans.
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  19. Fina kläder, fin utsikt och fin modell... =) Och ekmöblerna...jag sålde mina, Syrran har faktiskt lyckats måla sina. De är ju fina som de är, fin modell och säker sköna! GLAD PÅSK! Anna

    SvaraRadera
  20. *Dunk*...du vet...Underbar tolkning av vårtecken! Du är allt en mästare att få ihop olika märken till en ljuvlig vårstass!
    Var rädd om Dig härliga Aka!
    Kramar låååånga varma och ärliga från mig.

    SvaraRadera
  21. Halloj snygging!
    Färg är verkligen något jag måste bli bättre på att bära. Det är så snyggt!!
    Kram

    SvaraRadera
  22. Wow! Vilket jättefint hus ni har, och vilket läge! :)

    Jag skulle vilja tipsa dig om min sida där jag säljer smycken i silver, www.jvalleytwig.se , just nu 10% rabatt dessutom. :) Kika in där och hitta din favorit inför sommaren vettja!

    Kram!

    SvaraRadera
  23. Åh snygga jeans... gillar detaljen där bak! Har också conversen som favvis just nu... turkosa! Lovely uppigande färg så här i vårrusket :)

    SvaraRadera
  24. Så fint! Jag älskar kläder med glada färger. Din sjal är underbart fin och skvallrar om vår :)

    Jag önskar dig en härlig tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  25. Vilka kul bilder du tagit! Och snygga kläder har du som vanligt! Jeansen fick mig att planera (nu är jag ingen planerare, men) att ta en sväng om Lindex nästa gång!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  26. Vad jag gillar jackan! Ur snygg...
    Sjalar likaså det kan man icke få för många av och är så sköna att ha på sig ;)
    Kul med egna vårtecken!
    Ha en fin vecka och påsk.
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  27. Finfina vårtecken Aka!

    Jackan blev jag ju helt frälst i, vill oxå ha;)

    Ha en fortsatt trevlig påskvecka,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  28. Cream har så mycket snyggt..
    Och fina och våriga bilder helt i min smak.
    Önskar dig också en riktigt GLAD PÅSK ! Kram från Maria

    SvaraRadera
  29. Så fint! Härliga färger!
    Sjalar kan man inte få för många av! Jag älskar alla mina och använder dem flitigt!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  30. Sååå snyggt!!!
    Härliga färger på sjalarna också, kul att ha & byta lite:)

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  31. Vilka härliga kläder du visar upp! Härliga färger på sjalarna!

    Ha en fin vecka, vackra du!

    SvaraRadera
  32. Allt var snyggt, men äääälskar kappan

    SvaraRadera