tisdag 24 april 2012

NY FÄRG I HÅRET




Visade maken denna hårfärg och vad tror ni kommentaren blev - "mmmmm... men det får gärna bli mörkare". 




New Color



Nu är det dags för frissabesök igen och bloggerskan funderar över val av färg, ljusa slingor eller färg... ljusa slingor eller färg... Ja ni fattar, det är inte lätt att avgöra, vilket ilandsproblem, haha!!! Men frissan nedan och färgen är det jag funderar på nu...




Källa: Internet.

Superfina Tyra Banks!!! Men som vanligt är jag inte överens med maken som vill att jag färgar håret riiiiiktigt mörkt. Vad är hans problem????? 

Vad tycker ni om frissan och färgen ovan???? 


Kraaam aka

32 kommentarer:

  1. Åå hon är så fin, Tyra. Den hårfärgen blir nog jätte fin på dig. Lycka till. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Den färgen hon har är helt underbart snygg, kör på den!! Varm men ändå mörk. Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Jag vill gärna ha lite rött i på hösten men maken säger lite ljusare tack! De är lite underliga männen altså: Du passar säkert i det mörka med lite slingaor... Kram. Har du tittat in på min andra blogg? Vore kul och höra någon kommentar. D.S

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag gillar också mörkt hår. Lite ovanligt med slingor i det mörka håret, men detta var riktigt snyggt. Det tror jag blir jättebra!Frissan är superfin! Blir också sugen på lite ny färg nu... håret blir så fräscht! Kram Annelie

    SvaraRadera
  5. Supersnygg färg och frisyr! Ta den, din man kommer tycka du blev så snygg och han kommer säkert inte komma ihåg att han tyckte mörkare från början!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Gillar verkligen den där färgen! Brukar ha den själv ibland;) Du kommer bli supersnygg, tycker absolut du ska ha den! Ska bli spännande att se hur det blir:)

    SvaraRadera
  7. Åh så snygg färg! Du är jättefin i mörkt men nu när det börjar bli vår och snart sommar så tycker jag absolut du ska gå på den ljusare färgen! Maken blir säkert nöjd ändå ;)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Supersnyggt- kommer passa dig fint;) Kram

    SvaraRadera
  9. Kör på bara! Kommer bli superfint!

    SvaraRadera
  10. Helt underbart! Tveka inte säger jag!
    :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  11. Kör på, baby!
    Den färgen blir toppen på dig!

    kramen

    SvaraRadera
  12. Jag tror att allt klär den här gulliga bloggerskan! Och det tycker säkert maken också bara det att han vill ha nåt att säga till om!! Hihi!!
    Kör ba!! KRAM!!

    SvaraRadera
  13. Färgen är superfin, skall bli spännande att se vad du väljer kram

    SvaraRadera
  14. Tycker det är en supersnygg frisyr. Snyggt med lite ljusa slingor till sommaren. Tror du skulle vara vrålsnygg!!
    Kram

    SvaraRadera
  15. Allt klär en skönhet vet inte maken det :-)

    Ha det gott

    SvaraRadera
  16. I love it!
    Precis vad jag hade tänkt mig vid förra besöket hos frisören. Mina slingor blev samma färg men alldeles för lite... Tackar för bilderna tar med mig dem nästa gång :)
    Så jag tycker absolut du ska satsa på detta å du kommer bli ännu snyggare!
    Kramis

    SvaraRadera
  17. Vilken härlig färg! Ja, kör på den!
    Spännande!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  18. Gillar jätte mycket Tyra Banks frisyr och färg!!! Skulle passa dig jätte bra! Ja, då är det ju vad du ska göra med mannen....hm,hm...får fundera ut något.
    Kram på dig härliga tjej! Var rädd om dig!
    kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  19. Du kommer att bli så snygg i den färgen så maken kommer att glömma att han önskade mörkare. Det är så snyggt med dom röda slingorna. Lycka till!!
    Kram

    SvaraRadera
  20. Allt klär en skönhet : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  21. Väldigt snygg färg, så levande. Kram Linda

    SvaraRadera
  22. Dom vet ju vad vi vill ha för svar ellerhur?? Haha. Mot sommaren tycker jag det är fint när det blir skiftningar. Ser mer naturligt ut.
    Tror du passar kanon i allt, så supricea maken du! Kramar Hilla

    SvaraRadera
  23. Ser dej absolut i både frissa och färg!
    Stå på dej! Han lär nog älska dej ändå!

    Kramkramar

    SvaraRadera
  24. Superfint, det kommer bli kanon!! Tack för inspirationen, ska själv boka frissatid nu framöver!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  25. Ta det som du känner dig bekväm och snygg i, om du är osäker så fråga frisören.
    Jag tycker både färgen och frisyren på Tyra var snygg.

    Kramar!!

    Johanna

    SvaraRadera
  26. Tyras hårfärg är mycket snygg. Den skulle passa dig. Du vet allt klär en skönhet! ;)
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  27. Hårfärgen är fantastisk. Allt passar en skönhet säger jag ;-)

    SvaraRadera
  28. Jätte snyggt och lite sommrigt med lite ljusare slingor.
    Lycka till och mannen kommer säkert att inse att du har rätt (igen)!!!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  29. Jag tycker att det är snyggt och tycker inte att du ska gå mörkare än så inför sommaren. För snart kommer ju solens härliga strålar och vill säkert solbleka lite hår :) kram

    SvaraRadera
  30. jag tycker det är snyggt! överaska maken du han blir nog glad! Kram Nilla

    SvaraRadera
  31. Vilken kalaspingla det kommer bli!! Är så fint med lite slingor i. Min lillasyster har haft svart länge och nu har hon lagt i lite slingor i guld, koppar och ljusbrunt. Det blev jättesnyggt.
    Själv kör jag på ljusblont, Blondes have more fun, hahha.
    Kram på dej

    SvaraRadera
  32. Heej, längesedan jag kikade in till dig.. fy skäms på mig, men det har varit så mycket bara. Jag tycker denna färg var alldeles underbar. Slingorna ger liv i håret också. Frisyren är också fin men jag skulle klippt upp den lite mer där bak. Önskar dig en fiiin helg! Kram Anna

    SvaraRadera