onsdag 11 april 2012

GAMMALT MÅNBORD




Successivt fylls det på med fler möbler och andra ting i bibblan:) 



Biblioteks-fix


För en tid sedan visade jag er foton från mitt bibliotek. Nu har fler inredningsdetaljer hittat sin plats i rummet...


Snygga spiror:)))






 På månbordet står tavlor och fotografier som jag tycker om att se på och gärna vill ha framme. Tavlorna har jag egentligen tänkt ha på andra ställen i huset men tills vidare får de ha sin plats på månbordet.

Nu - dags för dinner:)   


Kramizar aka

34 kommentarer:

  1. Hihi ja verkligen snygga spiror;) Härligt rum. Kram kram

    SvaraRadera
  2. Fint och härligt rum. Ha en skön onsdagskväll. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  3. Mysbiblan! Det bordet skulla ju jag ha... Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Älskar månbord. Så himla snygga och bra att ställa lite här och var.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gillar!! Månbord är väldigt fina!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj va SNYGGT! Älskar spirorna! Har själv varit på jakt efter månbord länge och äntligen lyckats buda till mig ett par men de är långt ifrån såhär fina.
    Va härligt det måste vara att få ha ett bibliotek hemma.

    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Så fiiint! Vill ha!!:).
    Jättesnyggt har du det.
    Trevlig kväll.

    SvaraRadera
  8. Sjukt mysigt rum:) Vill du ha lite härlig sovrums inspiration kan du kolla in min blogg:)
    Ha en härlig vecka.

    LOVE Maria på inedningsvis

    SvaraRadera
  9. Jisses människa, vad snyggt du gör!!! Vilka spiror, ja...!
    Ha en fin kväll!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  10. Där skulle det vara helt ok att hänga!

    Så fint du redigerat första bilden.

    Kramkramar

    SvaraRadera
  11. Så fint ni har det. Ni har känsla för detta :)

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Så snyggt månbord, passar perfekt i ert bibliotek..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  13. Å vad jag tycker om att kika in till dig, så fina bilder och text!:)
    Tack för dina gulliga ord om min blogg, det värmer mitt hjärta!
    Nu Är det dags för mig att gå och natta!
    Kram på dig

    SvaraRadera
  14. Vilket vackert rum och vilka vackra bilder!! Såna där ljusstakar du har på månbordet skulle gärna få stå här hos mig också :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  15. Gillar verkligen månbordet och så fint du gjort ovanpå det! med picasso och egna fotografier-fiint!
    kram!

    SvaraRadera
  16. Jättefint månbord och hela rummet förresten!
    Kram

    SvaraRadera
  17. Ditt bibliotek går verkligen inte av för hackor! Ser så skönt ut. Gillar månbordet och färgen, på min dator kommer det upp som lite brunlila. Eller är jag färgblind?
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  18. Superfint!
    Jag får nog ta mig en tripp upp till dina nejder o pröva lyckan efter fina möbler. Om du nu hittat dem där då förstås..he he.

    Kram o ha en fin torsdag

    SvaraRadera
  19. Aka, jag tror jag flyttar hem till dig :) kram Diana

    SvaraRadera
  20. Jisses va snyggt golv du har i ditt bibliotek!
    Vart är det köpt? ;)

    Ha en toppen dag!
    (Hoppas ni har sol för här är det Londondimma
    så lpngt ögat når)...
    Kram/Sofia

    SvaraRadera
  21. Åååå det där kortet på er tre känner jag igen!! Det stod ett sådant på farmors bokhylla ju=) Hoppas ja kan svänga förbi nån dag här framöver,, Bamse kram från kusin vitamin=))

    SvaraRadera
  22. Så snyggt!! Gillar alltihop, månbordet, mattan, soffan och känslan i rummet. Ett riktigt mysigt rum som man gärna skulle dröja sig kvar länge i. :) Kramar, M

    SvaraRadera
  23. Snyggt I både bibblo och i köket! Håller så med om de gamla möblernas potensial, vackra, minnesrika och härligt nötta.
    Ha en fin helg!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  24. Åh så vackert, jag älskar månbord, kram

    SvaraRadera
  25. Så snyggt Aka underbart bibliotek vill ha : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  26. Så fint månbord har letat efter ett sån länge.
    Kram Suss

    SvaraRadera
  27. Ja visst är de mysiga sängar:)Tack för fina ord om bloggen..har du facebook eller liknande kan du följa mig och få mer inspiration:) Måste upplysa om att när jag klickade på din blogg länk kom jag till http://logspot.com/ som är värsta kristna sektvarning haha:)
    Nog nåt fel där….hursomhelst har en kanonhelg.

    LOVE maria

    REPLY

    SvaraRadera
  28. Hejsan svejsan!
    Tack för dina alltis så gulliga kommentarer hos mig.
    Jag tycker bordet är himla fint. Ni har det så fint i ert bibliotek.
    Ha en skön fredag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  29. Verkligen superfint.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  30. Så fint det blivit i bibblan. Verkligen fint!

    Happy friday Aka

    SvaraRadera
  31. Jag kommer direkt till din fina blogg! Ingen konstig länk:) kramar!

    SvaraRadera
  32. Jättefint!!
    Gillar bordet jättemycket.

    Ha en fin fin helg!

    Kram
    Johanna

    SvaraRadera
  33. Hallå Aka!!!!
    Har alltid velat ha ett månbord!!!!Nu blev jag grön av avund!!!Såååå fint!!!!Ha nu en mysig och skön helg!!!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  34. Hallå kusin vitamin!! Taaaack för din kommentar, blir så glad när du skriver här inne:))) Javisst är det "farmors" tavla:) Jag har målat ramen svart. Vill gääärna ses snart!! Hälsa familjen!

    Kram till dig!

    aka

    SvaraRadera