onsdag 18 april 2012

BLOGGEN TVÅ ÅR & UTLOTTNING






A House With A View. Tänka sig att det gått hela två år sedan jag startade bloggen!! Herregud vad fort tiden gått!! Och vad roligt att ni kikar in här:)))


2-års firande
med 
utlottning!!



Det är klart jag måste fira två års jubileum på bloggen och vad passar väl bättre än att göra det med en finfin utlottning!! I samarbete med företaget WhiteAway har jag nöjet att lotta ut ett presentkort på 500 kr att användas till valfri vara! 


Det finns en hel del fina ting att välja på, bland annat superfina vitvaror. Men det finns även annat till hushållet. Nedan är ett axplock ur det företaget säljer och som är bloggerskans want to haves...



Läcker stekpanna. 





Ja tack, den här mixern vill jag ha!!!! Eller kanske den här...





... i svart färg, så snygg!!!



Och huuur praktisk är inte den här hushållsvågen!!





För att vara med i utlottningen så gör följande;

Svara på frågan: Vilket är bloggerskans senaste renoveringsprojekt inomhus?  Tips! fakta finns i tidigare inlägg;) (Tävlingsregler för spel på nätet).


1 lott: Lämna en kommentar nedan och skriv att du vill vara med i utlottningen.


2 lotter: Lämna en kommentar nedan, kopiera den här...







...bilden och klistra den in den i din egen blogg. 
Länka sedan till min blogg - A House With A View!


Utlottningen pågår till 12 maj då vinnaren dras! 

Obs! Glöm inte att skriva med hur många lotter du deltar!


Lycka till!!




69 kommentarer:

  1. Hoppsan! Klev visst rakt in i ett bloggfirande istället för ett tapetinlägg haha! Grattis till ännu ett superfint bloggår Aka!! Du är en härlig personlighet och jag gillar din blogg jättemycket!

    Nu passar jag på att delta i din fina utlottning också. Lägg två lotter i burken är du snäll. Bilden är upplagd och länkad. Svaret på din fråga är: Walk-in closet!

    Ha en finfin dag!
    Kram Sanna

    PS. Jättesnygg tapet, vet tyvärr inte vart man hittar den men förhoppningsvis har du redan fått tips.

    SvaraRadera
  2. Åh ja jag är med! Stort grattis till dina två år!!!!
    Det är din stora snygga garderob som ni bygger om det inte är något nytt? Bokhyllan är ju klar. Kramar! jag länkar också.

    SvaraRadera
  3. Grattis till dina två år på bloggen. Härligt! Ditt senaste måste väl vara walkin closet jag är med och länkar så klart. 2 lotter till mig..Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Åh grattis till dina 2 år, härligt!

    SvaraRadera
  5. Grattis på två årsdagen:)). Din blogg är verkligen superhärlig.
    Jag vill gärna var med i din utlottning, två lotter tack.
    Jag svarar 'din fina garderob i lantlig stil - walk in closet' på frågan.
    Ha det gott.
    kram Maria

    SvaraRadera
  6. Oops, jag vill naturligtvis vara med men befinner mig på resa nu. Tar två lotter när jag kommer hem, tack. Nu blev jag osäker, biblioteket eller wic??

    kram Tina

    SvaraRadera
  7. Grattis till 2 år som bloggerska!! Jag är så glad att jag hittat hit och får ta del av dina inspirerande och trevlig inlägg :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen och det senaste projektet är er fina walk in closet!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. Jätte grattis :D Du bjuder alltid på så mycket härligt :D

    Tack för din kommentar, ska kila förbi Åhléns senare och se om jag hittar något spännande tyg... Skulle vara skönt att få upp något innan det blir varmare och soligare ute :)

    SvaraRadera
  9. Grattis. Tiden går fort när man har roligt! : )
    Gå-in-garderob.

    Ha det toppen!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Hej hej då provar jag lyckan igen då hos dig, det blir lite hos mig och lite hos dig..hahha
    Då kniper jag 2 lotter tack. Svaret är walk in closet. Ha så bra så länge. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  11. Du har en jättehärlig blogg med massa finfina ideer som jag ibland snor :)
    Senaste projektet är garderoben. Har själv en sådan, underbart! Nästan bästa rummet :)
    Kram!

    SvaraRadera
  12. Hej fina bloggvän! Klart jag följer dina renoveringsprojekt:) Walk in closet är den senaste:) Tar en lott kramiz Maria

    SvaraRadera
  13. Grattis till 2 år!
    Senaste projektet är väl er Walk in Closet.
    Jag har lagt in bild och länkat hos mig så jag vill gärna ha 2 lotter.
    Kram

    SvaraRadera
  14. GRATTIS till dina två år!! Här vill jag ju absolut vara med i din fina tävling..
    Ert projekt är er garderob/walking closet..
    Jag länkar med från min sida..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  15. Grattis till 2 år!! Ingen kan väl ha missat er underbara "gå in garderob".. vilken jag tror är ert senaste projekt (men man vet aldrig med er som ständigt är i farten). Ska lägga in en länk inne hos mig också så jag vill ha 2 lotter till tävlingen. Kramen

    SvaraRadera
  16. Grattis till 2 år! Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Jag tar 1 st lott tack! Ha det bra!
    Alexandra
    stjarna_93@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Men vad Kul att du hållt på så länge...Grattis!

    Jag tar självklart 2 lotter ...och tänker också fortsätta följa bloggen och ert senaste projekt Walk in Closet ...

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  18. Hej ! Grattis till två år! Vilken rolig tävling! jag vill gärna var med och tävla. jag tar 1 st lott. Kram
    Pernilla
    pernillaeriksson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Grattis på tvåårsdagen!!!!! Kram Linda

    SvaraRadera
  20. Grattis till jubileumet! Du har en så fin blogg!

    Jag vill vara med i utlottningen. Ditt senaste projekt måste ju vara walk-in-closet´en... Jag länkar också. Två lotter till mig tack :)

    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  21. Grattis Aka till en så härlig, personlig och inspirerande blogg!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  22. Bara jag igen som gärna tar två lotter, tack!
    Det är ju såklart din walk in closet!

    Kramelikram

    SvaraRadera
  23. Hej Aka har du skickat din adress på min mail, har inte fått den i varje fall. Ha en bra ag. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  24. STORT GRATTIS till två år i bloggvärlden och du har verkligen lyckats fånga många hjärtan!!! Jag har gärna två lotter - länkar bilder på stört!!

    Finaste dagen önskar jag dig :)

    Kram
    L

    SvaraRadera
  25. Hej! Vill gärna vara med och fira dina två år i bloggvärlden.

    Jag har länkat = 2 lotter.

    Svaret är nog...en platsbyggt walk in closet.

    Kram

    SvaraRadera
  26. Hejsan!
    Superfin walkincloset, så avis ;)
    Länkar också för två lotter vill jag ju ha!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  27. Grattis! Här tror jag att jag ska få se renoverings fots och kom på kalas i stället ;)
    Klart jag vill vara med och tävla! Svaret är garderoben (som man sa förr ;))
    2 lotter tack :)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  28. Tjoho och Grattis till dina två år!!! Tänk vad många vi är som fått glädjas av din underbara Blogg! Men det är ju "bara" så att du är värdefull och mycket unik kära Aka! Det vet du att jag tycker!
    Kramar om extra mycket idag & så får du även en puss i pannan!
    Tar en lott...tack(kan inte länka)...*fniss*..

    SvaraRadera
  29. Hej Aka!
    Grattis till 2 år med din superfina blogg!

    Är gärna med i utlottningen o tar 2 lotter tack! Svaret på frågan är ju såklart din snygga walk-in closet! :)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  30. Hej och grattis till två år i bloggvärlden1 Själv firar jag snart ett halvår med egen blogg, men som läsare av bloggar är det säkert fem år!
    Jag vill ha två lotter och säger att det är din superfina platsbyggda walking closet!
    Jag länkar om tävlingen hos mig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  31. Jag deltar gärna med en lott!

    Ja, det är väl walk in closet som är senaste projektet. Men egentligen var det väl så att det projektet avbröts av ett biblioteksprojekt lite mitt i alltihop liksom, och sedan tog vid igen...?

    SvaraRadera
  32. Grattis finaste Aka, walk in closet säger jag :)
    En lott tack kramar i massor Diana

    SvaraRadera
  33. Men Aka kolla in mitt inlägg från den 18 april!! Bloggarna föddes samtidigt :)
    Var bara tvungen att skriva ned detta lite snabbt så ska jag engagera mej i tävlingen senare :)

    Kram PIllan

    SvaraRadera
  34. Grattis till 2 år! Bra gjort och lycka till framöver. Jag kommer snart tillbaka för att tävla men ville bara berätta att du har en Award som väntar hos mig om du vill kika in.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  35. Grattis till dina två år!
    Jag är gärna med och firar och tar en lott! :)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  36. Grattis :- )
    Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.

    Svar: Walk in closet.

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/12-maj-vinn-presentkort.html

    SvaraRadera
  37. Grattis till dom två första åren - för säkert blir det många fler ;)

    Jag tar gärna en lott tack och ditt senaste projekt borde väl vara walk-in-closeten!

    Trevlig helg!
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  38. Grattis till 2 år. Jag vill vara med och tävla, vilka fina priser. Rätt svar:
    walk in closet !

    /Lotta
    lotta.70@tele2.se

    SvaraRadera
  39. Men ett stort grattis fina du!!!Det fina walk-in-closet...måste väl va det rätta svaret..
    Tack för grattet inne hos mej!!!Jag tat två lotter och håller tummarna....
    Bamsekram från mej
    Lotta

    SvaraRadera
  40. Grattis på 2-årsdagen!=)
    Jag tar en lott och svarar Walk in closet.
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Grattis till din fina blogg. Jag får massor av inspiration av dig.
    Jag tar två lotter och svarar Walk in closet.

    SvaraRadera
  42. Grattis!
    Tar en lott :)
    Svar: Walk in closet
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Grattis till 2 år! Vill gärna delta med 2 lotter, länkar från min blogg! Svaret på frågan borde vara en platsbyggd "Walk in closet"
    Ha det gott!
    Kram

    SvaraRadera
  44. Grattis till dina två år vännen :o) Självklart vill jag vara med i din tävling och svarar walk in closet på din fråga. Länkar hos mig och tar två lotter.

    Kramen
    Ulrika

    SvaraRadera
  45. Hejsan
    Tänk att min Blender precis gått sönder när jag ser din utlottning! Ett omen eller...?
    Grattis till 2 år med vacker och inspirerande blogg. Ditt senaste projekt är de Walk-in -closet....en dröm
    En lott för mig tack. En lott med mycket tur
    Hälsar
    Lena i Kalmar
    lena.idbrant@telia.com

    SvaraRadera
  46. Hejsan!
    Jag är gärna med i utlottningen och har kikat in din fina walk in closet som är svaret på frågan. Wow, vilken häftig sockerbitslist!! Kanonfint!! Jag har förberett med att länka till dig och klistrat in bilden... är lite ny i bloggandet:-) så två lotter för min del. Jag vill gärna lägga till din blogg i listan så att jag lätt hittar in till dig igen. Hoppas att det är ok... Hälsn Annelie

    SvaraRadera
  47. Vilken fin utlottning du har här. Jag vill gärna vara med. jag antar att det är garderobsprojektet du avser. Hoppas jag har tur nu2 Tar två lotter på direkten.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med! Jag tar två lotter. Ditt senaste projekt är en walk in closet.

    Blogglänk: http://kristinasblogg.blogg.se/tavlingar/2012/april/utlottning-hos-a-house-with-a-view.html

    SvaraRadera
  49. Grattis till två år! Härlig blogg jag passar på att sätta in dig bland mina favoriter.
    Ditt senaste var walk in closet och jag tar två lotter.
    Kram Carita

    SvaraRadera
  50. Hej! Jag säger att svaret är en walk-in-closet, jag tar en lott och hoppas på tur!
    rej74@hotmail.com

    SvaraRadera
  51. Hejsan!
    Grattis,grattis till 2års firandet!
    Walk-in-closet är svaret hoppas jag!Nu håller jag mina tummar med en lott,tack.
    Chistina/krickajohn1@yahoo.com

    SvaraRadera
  52. Grattis till de två åren!
    Walk In Closet är er senaste projekt.
    Klart jag vill vara med på utlottningen.
    Sedan länkar jag till dig i min blogg, så då har jag två lotter.

    Nu håller jag tummarna.

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  53. Hoppelalla! En tävling!!??!!
    Ja, biblioteket var ju det första jag tänkte på, men sen kom jag på The Walk In Closet!!

    Jag kniper alla chanser till vinst, så klart! Skulle absolut tacka ja till en sån där snygg mixer, eller de kanske säljer perkulatorbryggare också? Det skulle jag behöva ändå mer - kaffetant som jag är!

    Grattis till 2-åringen och stoooora kramar!!

    SvaraRadera
  54. Hej hej!

    Grattis till 2-årsdagen. Jag vill ha en lott.

    Kram kram

    SvaraRadera
  55. Grattis till 2 år!
    Jag vill gärna vara med i utlottningen. Tar 2 lotter (:
    Svar på frågan: walk-in closet!
    Blogginlägg: http://yozzan.gblogg.se/2012/05/02/presentkort-pa-whiteaway-125/

    Mvh Josefine

    SvaraRadera
  56. Hej och grattis på två års dagen!!! Dit senaste projekt var ju Valk.in closet, varje kvinnas dröm;) Jag tar gärna en lott med vinst;) KRAM

    SvaraRadera
  57. Walk-in closet är mitt svar på frågan. Jag deltar gärna med 2 lotter i utlottningen.

    Grattis till den fina 2-åringen. Kram Therese

    SvaraRadera
  58. Ber att få en lott i din fina utlottning!
    Senaste projektet är väl din walk in closet? En sån skulle man ha :-)

    Elisabeth McCann
    psychedelic6@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Walk-in closet!
    Jag tar gärna två lotter! Nu håller jag tummarna!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  60. Grattis till den inspirerande och glädjespridande 2-åringen!! :)
    Svar på frågan är: Senaste projektet är din drömfina walk-in closet!
    Jag har länkat till dig hos mig och ber att få två hoppfulla lotter :)
    Stor kram, Madeleine

    SvaraRadera
  61. Grattis till dina 2 år! :)
    Jag tror att det senaste projektet är en walk-in-closet.
    Jag länkar till tävlingen från min blogg och vill ha två lotter.

    Kram Jonna

    SvaraRadera
  62. Svaret är: Walk-in-closet
    Grattis till två år! Jag läser dig än och är förtjust i dina fina bilder och inredningstips.

    Jag länkar så klart! Två lotter, tack!

    SvaraRadera
  63. Hej!
    Jag har precis upptäckt din blogg via "Hemma på kråkered", vilken fin blogg du har. Måste kika runt massor nu :-)
    Mitt svar är Walkin-closet, jag länkar med bild från min blogg till dig och är med här på TVÅ lotter, och du GRATTIS till två år!
    Kram Caroline i Göteborg

    SvaraRadera
  64. Hej vännen nu höll jag allt på att missa din tävling, har det redan gått två år- ja jag hoppas då på många många fler!!!! Gillar verkligen att kika in här som du vet;) och era härliga renoveringar som man blir så impad på, den senaste var ju er Walkin-closet som blev helt grymt snygg!
    Jag tar två lotter så klart!
    Fredagskram från mig.

    SvaraRadera
  65. Med i utlottningen med två lotter. Hoppas jag hann med i tid..

    SvaraRadera
  66. Grattis!!
    Ja, det går ju så himla fort, men tänk vad mycket inspiration vi får av alla härliga bloggar!

    Deltar gärna i tävlingen med 1 lott, "walk-in-closet" är svaret:-)

    Kram Emma

    SvaraRadera
  67. Everything is very open with a precise description of the
    issues. It was definitely informative. Your website is very helpful.
    Many thanks for sharing!

    Here is my web-site ... jokuri mario

    SvaraRadera
  68. I do not know if it's just me or if everyone else experiencing problems with your website. It seems like some of the text on your posts are running off the screen. Can someone else please comment and let me know if this is happening to them too? This might be a problem with my web browser because I've had this happen before.
    Kudos

    Here is my web-site: jocuri cu inpuscaturi download

    SvaraRadera
  69. Hurrah! In the end I got a web site from where I know how to truly get valuable data concerning my study and knowledge.



    Here is my website; jocuri online chat

    SvaraRadera