torsdag 15 mars 2012

THE MEMORY REMAINS




Hur stolt är man då inte över svägerskans son Simon som är såååå himla musikaliskt begåvad!! 


Begåvade killar:)


Jooorrrrååååå, det här är faktiskt en inredningsblogg, eller börjar den likna en renoveringsblogg??? Herregud, jag vet faktiskt inte hur min blogg uppfattas längre märkte jag nu.... Och efter dagens inlägg vete katten vilken inriktning jag går åt, but hey that´s me:))) 


Hmmmm, nåja, mitt budskap idag är i alla fall att hjälpa Simon och hans band The Memory Remains till en plats i Rockstad Falun:) För oj så gärna de vill spela under detta event! 






.... så snälla ni som vill, gå gärna in här och rösta fram killarna till en chans att få spela, det vore verkligen superkul!!!!

Love peace and all that:)

18 kommentarer:

  1. Gomorron...Inredningsblogg eller renoveringsblogg gör väl detsamma..renovering är kul att följa...och sen visar du ju hir du inreder det renoverade..lätt som en plätt..kul att kika in hos dej..så fortsätt blogga om vad du vill..klart jag ska gå in och rösta på killarna..har själv en son som är med i ett "band"..han sjunger(om man nu kan kalla det för Sång)det är för hårt för mej..men dom har kul iaf..
    Ha en underbar dag.puss&kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med föregående kommentar, din blogg är härlig precis som den är!
    Jepps! Jag har röstat!
    Ha en underbar dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  3. Din blogg är så bra som den är vännen. Nu är det röstat och klart, hoppas de går vidare. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Mission accomplished!
    :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  5. Hej Aka,

    Klart killarna ska få spela! Har röstat och håller tummarna! Jag tycker din blogg är jättefin med varierande inslag. Fortsätt gärna med det :)

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  6. Älskar din blogg som den är så fortsätt så här du..:)

    Åhh va spännande, ska rösta genast..!!!!

    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  7. Så coola killar och coola bilder!!! älskar din blogg med eller utan renovering:) jag röstar och du har fått en utmaning av mig om du vill:) kram

    SvaraRadera
  8. Röstat jag med. Såg att de ligger på fjärde plats nu. Håller tummarna att de blir en av de som får spela! Tycker din blogg är trevlig, härlig blandning av inlägg! Ha en fin dag! kram

    SvaraRadera
  9. Det är klart att "tanten" ställer upp och röstar! Jag gillar all musik! Roligt när ungdommarna är på hugget och vill fram här i livet. heja, heja håller tummarna att de går vidare!
    Kram till dig fina Aka från mig i solen.

    SvaraRadera
  10. Röstat och klart! Hoppas dom vinner.

    Jag gillar din blogg, oavsett om det är en inredningsblogg eller renoveringsblogg.

    SvaraRadera
  11. Röstat och klart. Ha det gott. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  12. Luften är fri och man får blogga som man vill. Om inte så många gillade din blogg skulle du inte ha några läsare! Kram på dig! Hoppas att de vinner!

    SvaraRadera
  13. Röstat o klart! Fortsätt att blogga som du vill. Vi finns alltid här som läsare!
    Kram

    SvaraRadera
  14. Så rar du är Aka.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  15. Jag gillar din mix! Allt behöver absolut inte handla om inredning för att jag ska läsa!!

    Fredag!! Kram P

    SvaraRadera
  16. Kul med en blandning tycker jag...det händer mera då..Önskar dig också en fin och härlig helg, Kram Maria ♥

    SvaraRadera
  17. Det är blandningen som gör din blogg underbar, den är personlig, den är du!

    Lycka till, till killarna!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera