onsdag 7 mars 2012

KUDDAR TILL BIBLIOTEKET







Kuddar, kuddar, kuddar... går det någonsin att få för många? Jaaaaaaaaaaaaa säger maken!! Vadååååå säger jag, fattar inte vad han pratar om!!!


Inreda bibblan


Projektet i vårt bibliotek fortsätter, men nu är det bara bloggerskan - och inte maken som fixar:) Och tur är nog det för bloggerskans piff och puff med kuddar gillas INTE!!! Att det ska vara så svårt att inse trivselfaktorn med kuddar i soffor och fåtöljer!!!? Och lite nytt och fräscht i soffan gör verkligen bokläsningen extra mysig:)))
















Och här går färgerna i olika gråskalor, stilrent och sobert tycker jag. 


Love and Peace

40 kommentarer:

  1. Ljuvliga kuddar och snygga bilder!! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det håller jag med om stilrent och sobert och mysigt vill jag tillägga:)! kram!

    SvaraRadera
  3. Menar du att han inte förstår sig på kuddar? : )
    Fint blir det.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Ja, vad är det med karlar och kuddar? Säkert något medfött...

    Låter härligt med ett bibliotek; vi hade också ett sådant rum när vi bodde i lägenhet i stan. Nu ligger alla våra böcker (och det är MÅNGA!) nerpackade i väntan på att vi ska göra iordning rummet på vinden. Undrar just när det blir av...

    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Man kan ABSLOLUT inte har för många kuddar. Det är min bestämda åsikt :)
    Särskilt inte när de är så snygga som dina!
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Åhhh gillar hela bunten!! Är själv på jakt efter en hel drös med kuddar så tack för fin inspo:)

    Kramar

    SvaraRadera
  7. Man kan aldrig få för många kuddar..även om våra män inte riktigt förstår sig på tjusning med det:-) kram

    SvaraRadera
  8. Alltså.... vad ÄR det med män och kuddar???!!!
    Här är det precis lika! ;) Såklart man inte kan få för många kuddar!
    Snygga bilder på snygga kuddar!
    Kram!

    SvaraRadera
  9. Så mjuka härliga färger på dina fina kuddar! Jag behöver helt klart fler kuddar här hemma:)).
    Ha en fortsatt fin kväll.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Vi älskar piffet o puffet med kuddarna...Våra repektive älskar att nyttja dem...Men stopp...Se men inte röra...hihi
    Kommer att bli underbart fint i biblioteket, med alla fina kuddar...:) Ser att du valde den randiga mattan från Ikea...Sååå fint...:):)

    KRAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  11. Ljuvliga kuddar! Och man kan absolut aldrig få för många av dem, ett enkelt sätt att förnya :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. Håller med dig, det ska vara MYCKET kuddar, överallt. Det kan man inte få för mycket av. Piff o puff. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  13. Hej! Visst blir det mysigt med många kuddar, kul att få piffa lite! Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  14. Jag är också kuddoholic och skulle gäääärna ta alla dom där kuddarna!! Supersnygga varenda en!

    Må så gott! kram!

    SvaraRadera
  15. Snygg färgskala du valt på dina fina kuddar. Jag brukar köpa mina kuddar lite i smyg när mannen inte är med. Han har precis samma åsikt som din käre man.

    Kram

    SvaraRadera
  16. Så många fina kuddar. Håller med man kan inte få för många.... Fina bilder!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  17. Vad snyggt med mycke goa snygga kuddar i mängder, förstår inte vad det är med männen?
    Super fin gråskala det går i, mysa ner sig där hos dig må ju alla vilja göra! Det kommer att vara kö från gatan ;)
    Sov gott,
    Sussi

    SvaraRadera
  18. Fina kuddar Aka : ) Min mamma är kuddoman : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  19. Håller med dig precis - det GÅR INTE att få för många kuddar!!! Har även jag, en make som inte förstår detta kuddintresse.....
    Kram Marie

    SvaraRadera
  20. Underbara kuddar! Förmånga kuddar känner jag ingen som har! Vilka fina bilder du tar!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  21. Underbart fina kuddar, väldigt mysigt!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  22. Åhhh, vad fint det blir :) Min man förstår sig inte heller på det där med kuddar......kram Diana

    SvaraRadera
  23. Nämen, den där med text på höll jag i igår på Åhléns! Så fina kuddar, jag förstår iiiinte heller vad mannen pratar om...varken din eller min!

    KRAAM fining

    SvaraRadera
  24. Så fint som alltid hos dig:)
    Nej jag färstår inte heller varför det är så svårt att förstå..hur svårt kan det vara att inse att MYSFAKTORN blir sååå mycket högre med kuddar i massor..;) Tyvärr tror jag det är ett återkommande "problem" i alla hem!!!

    Må så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  25. Åh den där kudden med knyt var superfin, var kan den komma ifrån måntro? Hemma hos mig utnyttjar gärna mina pojkar alla kuddar till att gnöla med, så man måste välja kuddar som inte är så ömtåliga.
    En sak jag funderar ofta på är varför man så ofta måste köpa hela kuddkitet, dvs nya innerkuddar hela tiden. Har man ett helt gäng hemma så kan man ju ofta återanvända innerkudden, så jag skulle vilja välja oftare om jag bara vill köpa själva kuddfodralet. Practial thinking :=) kram Milla

    SvaraRadera
  26. Super fina :)

    Jag håller helt med dig..mycket kuddar ska det vara!

    Ha en härlig dag

    Kram Fia

    SvaraRadera
  27. SÅÅ fina!!! Riktigt snyggt! Men hur menar han nu maken...? FÖR MÅNGA???? Fattar ingenting...;)

    KRAM

    SvaraRadera
  28. Nu blev jag inspirerad för jag har ett litet projekt och det är att sy tre kuddfodral och det har jag hållit på att tänka på i ett halvår minst, nu kanske det blir av. Det blir modellen med knyt på baksidan, nu ser jag det framför mig!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  29. Hej Aka,

    Vad vore livet utan kuddar?? Väääldigt hårt, kallt och omysigt!! säger jag ;) Supersnygga kuddar du fått tag i - eller har du sytt dom själv kanske..? Hoppas vi får se bibblan i sin helhet när piff o puff är färdiga!

    Ha en fin dag,
    kram Sanna

    SvaraRadera
  30. Fantastisk kuddar du har! Jag vill önska dig en kanon bra dag sötaste!! KRAM

    SvaraRadera
  31. Så fina kuddar, de kan man verkligen inte få för många av, kram

    SvaraRadera
  32. Håller med dej Aka!!!Mysfaktor!!!Vilka härligt fina vackra kuddar du har fått tag på!!!!Ha de ....
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam Lotta

    SvaraRadera
  33. Haha, nä de fattar inte riktigt det där. Jag brukar undra hur det egentligen skulle se ut här hemma om jag inte fanns...Fy tusan rent och fint men totalt omysigt.

    SvaraRadera
  34. Ja du det var en jätte rolig utmaning jag slank in på via dig...man inser hur avlångt vårat land är!
    Önskar en toppen fredag och helg,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  35. Jag håller med dig!! Man kan aldrig få för många kuddar, det höjer helt klart mysfaktorn!! Vilka fina kuddar du visar på bilder, riktigt snygga!

    Hoppas du får en fin fredag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  36. Älskar kuddar å det där var ena finingar!
    Jätteroligt att du vill vara med i min utlottning...Lycka till!

    Kram Anki

    SvaraRadera
  37. "dunk"....de är bara jag som svimmar...36 kommentarer! Snacka om att vara en poppis Bloggerska! Bra att fler börjat inse vilken härlig tjej du är! Du är så härlig med alla dina tips och hur ni kämpat med era projekt under några år nu. Men sååååå bra allt blivit!!! Men du vet ju ayy jag tycker att du är en ödmjuk unik och värdefull vän!
    Kram x 100 från mig i solen! Puss i pannan också!

    SvaraRadera
  38. Jag är benägen att hålla med maken din i kuddfrågan. Man kan få för många. För många är ivägen :-)

    Happy Friday Aka!

    SvaraRadera
  39. SÅÅÅ SKÖNA kuddar ..Fin blogg du har...bra inspiration:)
    Jag önskar dig en fin vecka med hopp om vårsol.

    LOVE Maria på inredningsvis

    PS NEJ din man har ingen koll på det med kvinnor och kuddar haha:)

    SvaraRadera
  40. Vad fint med linnetyg i kuddfodral! Jättefint! Nä man kan inte få för många, hälsa maken det ;)
    Kram

    SvaraRadera