fredag 16 mars 2012

INREDNING TILL BIBLIOTEKET





Lite fler möbler och detaljer börjar ta plats i vår bibbla:)



Projekt bibliotek


Bloggerskan har varit aningen seg med hemma-fixet senaste tiden, förutom jobbet så har all  ledig tid ägnats åt annat. Men lite har ju hänt i bibblan så här kommer en liten uppdatering så här långt...












Svart, vitt, grått och lite rött! Tavlan på väggen har en vän målat, den föreställer våra äldsta barn då de var små, en mycket omtyckt målning:) 

Jag har hunnit med ytterligare lite fix här i bibblan, återkommer med det:)

Nu önskar jag er en riktigt trevlig myshelg - njuuuut solen:))

Tjingeling!

33 kommentarer:

  1. Snyyyyyyygt!! Det blev ju fantastiskt bra alltihop! Mycket avis - önskar mig med ett litet bibliotek!

    Ha en härlig helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Meen sååå fint! Tummen upp från mig! Jag älskar att blanda svart, vitt och grått med lite vitt!

    Ha en strålande skön helg!

    SvaraRadera
  3. Jättesnyggt! Du har verkligen lyckats få till det superbra. Härliga harmonierande färger. Nu blir jag ju jättenyfiken vad det är för mer fix du har gjort där:)).
    Ha en fin helg.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. så otroligt smakfullt! Väldigt fint och tidlöst tänker jag :)
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Men då så! Nu har jag ett uppslag till mitt lilla bibliotek som liksom aldrig ville bli bra. Svart, vitt, grått och lite rött ...jag gillar! Skitsnyggt!Kraaaaam Pia

    SvaraRadera
  6. Väldigt fint!!

    Kram på dej!

    SvaraRadera
  7. SNYGGT älskar den randiga mattan : ) snyggt! kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Guud vad snyggt det blev!!! i like<3<3 brickbordet, var har ni hittat det? vill ha! kram

    SvaraRadera
  9. Vad fin bibbla ni har, kan man låna böcker där? hihi. Ha en skön helg. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  10. SÅ fint och mysigt!!! Ett rum där man vill slå sig ner!

    Kram och trevlig helg!!

    SvaraRadera
  11. Så himla mysigt det har blivit. Fin soffa, soffkuddar och det lilla bordet, super fint!
    Ha en skön helg!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  12. God natt på dig ! ;)

    Det samma vill jag önska dig ! :)
    Vad fint det blir ! Kul när det börjar forma sig !
    ha en fin helg ! Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  13. Tummen upp!! Ser jättemysigt ut!

    Ha en fin lördag! Själv ska jag jobba.
    Ann-Christine

    SvaraRadera
  14. Så fint o mysigt det blev!! Jag gillar bokhyllorna mellan balkarna, riktigt snyggt och vilken smart idé :)

    Hoppas du får en fin helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  15. Aka, det ser fantastiskt hemtrevligt ut. Oj så mysigt att ligga där och läsa.

    Happy lördag

    SvaraRadera
  16. Men så snyggt det blev!!!!
    Var har du hittat kuddarna och den snygga mattan?
    Kramis

    SvaraRadera
  17. Ser jätte mysigt ut! Där skulle man lätt kunna slå sig ner.

    Ha en toppen lördag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  18. Åhh det blir så fiint! Helt rätt att ni behöll bjälkarna trärena, snyggt snyggt med lite trädetaljer det ger en ombonad känsla. Passar dessutom toppen i ett bibliotek:)

    Kram P

    SvaraRadera
  19. Åhh, vad fint det blir :) Ha en härlig lördag!kram/Diana

    SvaraRadera
  20. Hej Aka,

    Oj så snyggt det blev!! Gillar de neutrala färgerna i basen och så klicken med rött som hottar upp det, så fint!! Tänk att sjunka ner i den soffan med en bra bok... var är "gilla-knappen" när man behöver den?? ;)

    Ha en supernajs lördag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  21. Vad fint det blir i "bibblan". Så mysigt att sätta sig i den fina soffan med härliga kuddar o läsa!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  22. Vad ni ska läsa nu...eller hur! Så fint det är :)
    Önskar en toppen helg!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  23. Underbar tavla på barnen!!!!
    Å jättefin "bibbla"!
    Kram

    SvaraRadera
  24. Ja, vad kan man säga annat det blir tokfint! Du är bra på det där med inredning. Kom genast hit och inred hos mig också! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  25. Så bra det blev. Supersnyggt! Jag vill komma på en gång och sitta där och läsa min bok och när den är slut fortsätter jag med dina. Allt jag behöver är lite lugn och ro och gott kaffe! Ok? ;)
    Vi ses snart då!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  26. Vad snyggt det blev. Du är duktig på att få till den där sköna känslan! Idag har vi provat receptet med lövbiffar du delade med dig. Vill bara säga tack, Suuuuuupergott!!

    Kram

    SvaraRadera
  27. Ser ju så himla skönt och mysigt ut!! Gillade kuddarna - snygga!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  28. Ser riktigt fint ut, där skulle jag gärna slå mig ner med en god bok! Urfina kuddar, helt i min stil...

    Ha en fortsat fin helg!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  29. Så fint det blir, tycker så mycket om mattan kram

    SvaraRadera
  30. Helt i min smak sötaste du =) Kanon fint måste jag säga!!
    Jag vill önska dig kanon trevlig söndag!!
    KRAM

    SvaraRadera
  31. Snyggt =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera
  32. Superfint :D Brickbord är så otroligt fint.

    Ha en trevlig fortsättning på måndagen,
    Kram Malin

    SvaraRadera