torsdag 22 mars 2012

BIOTHERM HUDKRÄMER & BURBERRY PARFYM



Källa: Biotherm.


Jag kan ju inte direkt påstå att jag blev så mycket snyggare av krämerna, men nog tusan känner jag mig lite lyxigare i alla fall:)))


Skönt åt huden


Bloggerskan har handlat lite hudkrämer...



Från Biotherm - suuuupersköna!


Och viken djungel i hyllorna bland alla parfymflaskor, himmel vad svårt att hitta rätt bland alla dofter!!!

Foton: Aka privat.

Och som vanligt slutade det med att jag köpte en flaska på vinst och förlust;) Valet föll på THE BEAT by Burberry och den luktar verkligen supergott. Det får bli dagens tips från mig!



Tjingeling aka

19 kommentarer:

  1. Den måste jag sticka och sniffa på;)
    Att känna sig lite lyxigare- det är inte illa det...Kram

    SvaraRadera
  2. Åhhh måste jag testdofta : ) Tack snälla fina Aka för tipset : ) varm kram Sofia

    SvaraRadera
  3. Alltid skoj med lite nya dofter..tack för tipset..:-)
    Klart du ska unna dig lite goa krämer..man ska vårda sig själv väl..!!!

    Må så gott
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Biotherms kroppslotion...bäst!

    I ansiktet däremot har jag inget annat än Bare Minerals, vare sig krämer eller makeup, jag är helt såld på dem. Tur att en londonresa står på agendan med ett besök på Selfridges och inköp för det närmaste året. Det händer att jag stödköper på nätet till nästa samma låga englandspris.

    Ha det fint!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Parfymen ska jag lägga på minnet, kanske det kan bli en sån nästa gång det blir en ny parfym. Tack för tipset. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  6. Det är så svårt att köpa parfym, men nu har jag ett fint tips!
    Tack!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Bloggerskan är redan snygg! men lite lyx kan man alltid kosta på sig.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Åh! jag suckar lite här. Sådan lyx får man prioritera bort när man jobar 50% fast bra att andra provar och rekommenderar. Har du lust att bloggträffas? Vet att du bor långt borta men vi är några som ska träffas den 14/4 i Sigtuna. Tänk på saken Kram Pia

    SvaraRadera
  9. The Beat har jag och Cloé, doftar ljuvligt!
    Biotherm använde jag förr men har gått över till Origins. Det är så skönt att lyxa till sig ibland..

    Stor kram o trevlig helg

    SvaraRadera
  10. Biotherm kan man aldrig bli besviken på! Älskar de krämerna :)

    Kramar och bästa helgen till dig!

    SvaraRadera
  11. Precis den sortens lyx jag gillar :) Ha en finfin fredag söta du!kramar i massor Diana

    SvaraRadera
  12. Vad kul att du gillade vår garderob :) Inredningen kommer ifrån Ikea :) Supersmidig lösning som heter Stolmen.

    Ha en fin fredag!
    Kramar Emilia

    SvaraRadera
  13. Tycker det är svårt med parfym. Brukar kolla lite på båten när vi åker till Finland men tillslut luktar allt lika och jag får ont i huvet! : )

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  14. Min favorit i badrumsskåpet här hemma är också en Burberry fast en "summer". Jag tycker att det är svårt att hitta parfym när man ska köpa ny, för oftast blir jag så yr av att gå och sniffa på alla. Krämerna du har köpt är riktigt nice, lyx för huden! Önskar dig en super härlig helg! kram

    SvaraRadera
  15. Biotherms ansiktsprodukter är det jättelänge sedan jag provade, kanske dags igen... Man valsar ju runt i denna produktdjungel men jag har nog aldrig blivit sådär aha-frälst, tyvärr...
    Parfymer är jag också lite hipp som happ på ingen riktig favvo där heller:/ Brukar mest köpa Escadas "Säsongsparfym"

    Kram P

    SvaraRadera
  16. Ja den lyxen måste man unna sig. Får testa Biotherm nästa gång.
    Trevlig helg till dig! KRAM

    SvaraRadera
  17. Lite sköna hudkrämer är aldrig fel. Men det där med parfym är lite värre. Är allergisk och är därför tämligen ointresserad av dessa dofter.
    Ha en riktigt fin helg, kära du.

    SvaraRadera
  18. Mysigt att unna sig lite lyx! Sånt gillar vi!

    Önskar dig en strålande helg!

    SvaraRadera
  19. Har haft samma parfym i hela mitt liv...en av Nina Riccis och utan den känner jag mig inte riktigt hel. Och samma med hudkrämer också jämt haft samma...enformigt. Kanske skulle ta och ändra på det nu!
    Agneta kram

    SvaraRadera