söndag 5 februari 2012

VARMA KOFTOR




Bloggerskan strike a pose:) Är man frusen av sig så är man - flera nya koftor är hemklickade - denna kommer från Ellos!



Varma plagg:)


Men guuuuuud vad kallt det är idag!!! Och bloggerskan är en riktig fryslort:)) Har klickat hem några varma plagg som jag tänkte visa! Koftan nedan finns i två färgställningar och eftersom jag inte kunde välja fick det bli en i varje färg...




... sååå sköna!!! Och det blev en brun variant också...



Källa: Cream.

... från favvomärket Cream.

Jag köpte ett par vantar också, även de från Cream...

Foto: Aka.

... varmt om händerna med bling bling:)) 

Koftan nedan klickades också hem...


... fina detaljer, från Ellos.


Och bor man som bloggerskan i ett gammalt hus med drag så gäller det att vara utrustad!!!


Klickade därför hem pyjamasen ovan och...

Källa ovan: Ellos.

... den här nattskjortan! Blev dock rejält missnöjd med nattskjortan som krypte massor i tvätten:( Den passar nu yngsta dottern som fått den istället - tips alltså att INTE köpa den!!


Passade också på att köpa en kappa till våren...


Källa: Cream.

... och den är mycket finare i verkligheten än på bild med mycket detaljer!


Alla kläderna ovan finns till reapris - perfekt!! Det får bli dagens tips från mig!!

Önskar er en riktigt fin söndag!


Tjingeling!

34 kommentarer:

  1. Åhhh finis här fryser vi också fina koftor tack för tipset! kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Koftor är de bästa plagg jag vet, både sommar och vinter. Senast igrå köpte jag en svart, med lite glansigt garn som ger lite lyster åt koftan. PÅ vintern värmer koftorna mig, på sommaren ger de axlarna vila från solen eller värmer under de sena kvällarna utomhus. Fina bilder! Ha en skön söndag! Kram!!!

    SvaraRadera
  3. Tjoho, vilka snygga koftor!
    Den du har på dig är helt underbar, måste kolla Ellos. Flanellpyjamas o raggisar på för mig, annars kan jag inte sticka ut fötterna som jag vill under natten. Nu räcker det med kyla, för mig!
    Apropå ditt sminkbord så tycker jag, att antingen samma färg på bord o spegel eller bryta helt. Kontraster är snygga!

    Ha en härlig Söndag, Aka!

    SvaraRadera
  4. Oj vad du har hanslat. Fastnade du på musknappen hahah :-) Men så snygga kofterna var kan jag förstå att det lätt blir så och med den kylan ni i norden har så lär de ju bli väl använda.
    Tur att jag bor så långt bort från kylan numera. Blev nästan kall av att läsa alla bliggar och FB nu på kvällen när alla pratar om kylan som är ;)
    Kram på dig och "klä dig varm"! Anette :-)

    SvaraRadera
  5. Oj va mycket fint!! Jag det är väldigt kallt, brrr...

    Ska nog ta och kolla in ditt favvomärke lite närmare, nyfiken som jag är :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Förstår att du köpt alla fina koftorna. så kallt det är ute. Jag böjar bli trött på den tjocka jackan.
    Jag ska kika in på Cream lite senare. Gillar deras kläder.

    Kram

    SvaraRadera
  7. Oj så mycket fina kläder! Gillar koftan du har på dig! :)

    Ha en skön söndag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Mycket nytt, vad roligt! Alltid kul att sitta och beställa och sen få paket på posten. : ) Jag är sugen men får vänta lite då annat måste handlas först plus att pengarna försvann på en tv förra helgen.

    Ha en skön söndag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  9. Men så mycket fint du hittat! Koftan du har p dig var bara så läcker! Lovely!

    SvaraRadera
  10. Vilka jättesnygga kläder och jag älskar koftor men har det nästan aldrig, jag är en varmblodig person, ibland önskar jag att jag var lite frusen, för jag tycker det ser så mysigt ut med koftor och ollar och tröjor! Jättefina kläder verkligen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  11. Ja, jisses vad kallt det är.... varma koftor är alltid bra. Det kör jag själv... älskar det!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  12. Hej min vän! Visst behöver vi varma koftor i den här kylan! Jag gillar den bruna med läder knäppen, jättesnygg! Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera
  13. Mycket fina sköna koftor. Den bruna från ellos med volangen gillar jag och blingbling vantarna. Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Verkligen snygga, Ellos säljer nog slut nu:) Kram V

    SvaraRadera
  15. Tjingeling på dig fryslorten, du är "bara" bäst! Vilken glädje att titta in på din Blogg! Det riktigt spritter i tanten när hon får se snygga koftor som du handlat! Du har sååå himla bra smak, men de är ju så att allt klär en skönhet! Men jag vet att ditt hjärta också är vackert!
    Kram kram kram, varm & ärlig från mig.

    SvaraRadera
  16. Jätte mycket fint du köpt, den översta koftan är såå himla fin, likaså kappan. Vilka fynd du gjort. Ha en härlig vecka kram Mimmi

    SvaraRadera
  17. Uj, vad m,ycket fina kläder! Alltid kul att göra fynd!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  18. Snygga fynd du gjort! Bara älskar koftorna, är en koftoman =)Så varmt och skönt att ha kalla dagar (varma med för den delen, går ju att ha som jacka)att kura i.
    Vilken toppen läcker vårkappa med!
    Ha en fin Söndag,
    kram Sussi

    SvaraRadera
  19. Vad mycket fint du har handlat hem! Såå snygga koftor och det går det åt i den här kylan... KRAM

    SvaraRadera
  20. Underbart fina koftor du har köpt:-)
    Skönt att ha i denna kyla vi har!!!

    Önskar dig en fin vecka
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  21. Åh, vad mycket snyggt! Köpte en massa tjocka tröjor i höstas och började undra om jag aldrig skulle få använda dem. Jag som alltid fryser - och det var ändå inte tillräckligt kallt för att de skulle kännas lagom:o
    Men NU är de förstås perfekta:)

    Ha en skön kväll!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  22. Alla kläderna är super fina och jag håller med dig att Cream är super fint och hör till ett av mina favoritmärke också.

    Var hittade du de till rea?
    Kram Anna

    SvaraRadera
  23. Glömde säga att här hittar du en som är frusen till, jag trodde jag led av något konstigt som konstant fryser men då kanske jag är lite normal ändå....hihihi

    Kram Anna

    SvaraRadera
  24. Härliga koftor! Koftor och tofflor är MÅSTE ha plagg den här årstiden. Särskilt när temperaturen stiger under -25... *brr* som den gjort i helgen. Är även mycket glad för värmedynan som jag har i sängen. Hoppas du får en fin start på den nya veckan! kram

    SvaraRadera
  25. Oj oj oj! vad mycket fint! Koftor är ju bara det mysigaste plagget, älskar dem! Och så fin kappan var, den måste jag ta mig en titt på. Superfint!

    SvaraRadera
  26. oj vad mycket fina saker du köpt! koftorna behövs verkligen nu:) synd på skjortan, reklamation på den men nu passade den dottern som tur var.
    Kram!

    SvaraRadera
  27. Fantastisk kläder du bjuder på =)Jag önskar dig en kanon trevlig måndag söta du!!
    Kramkram

    SvaraRadera
  28. Jättefina kläder =) Ny Ib Laursen-tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

    SvaraRadera
  29. Wow vad du har varit "duktig" med ditt klick-finger ;)
    Är på jakt efter en ny vårjacka och idag har jag fått tillbaka lite vårfeelings! Endast - 4 jippi vilket omslag. Snart kommer takdroppet:) SMILE

    Kram P

    SvaraRadera
  30. Åh så mycket fint, jag älskar koftor och den du har på dig är jättesnygg kram

    SvaraRadera
  31. Så mycket snyggt du visar. Älskar koftor!!!!! Är också en riktig frysis.
    Idag har vi polarvindar över Göteborg. Isande. Kram!

    SvaraRadera
  32. Men så mycket snyggt du har klcikat hem. Koftan som du bär i bild stod det mitt namn på :-)

    Ha det toppen!

    SvaraRadera
  33. Det var ju jättemånga fina koftor! Jag behöver verkligen uppdatera mitt koftförråd!! Kram!

    SvaraRadera