onsdag 1 februari 2012

BLING BLING I SILVER & GULD





Give away!


I samarbete med Gåvokort Scandinavia har jag nöjet att lotta ut två armband med mycket bling bling:). Armbanden är reglerbara, det finns två lägen att låsa på, så de passar till både en smal och en bredare handled, perfekt!!!  Och läderremmarna är supersköna på handleden:)))







Foton: Aka.

För att vara med i utlottningen så gör följande;

Svara på frågan: Hur många rum finns i bloggerskans hus?  Tips! fakta om huset finns i marginalen;) (Tävlingsregler för spel på nätet).


1 lott:  Lämna en kommentar nedan och skriv att du vill vara med i utlottningen.

2 lotter: Lämna en kommentar nedan, kopiera den här...



...bilden och klistra den in den i din egen blogg. Länka sedan till min blogg - A House With A View!


Utlottningen pågår till 25 februari då vinnarna dras! Den vinnare som först dras får välja först bland armbanden.

Obs! Glöm inte att skriva med hur många lotter du deltar och vilket av armbanden du vill ha!


Lycka till!!

63 kommentarer:

  1. Klart jag vill vara med, jag gissar på 10 rok ;-) och önskar gärna armabdet i silver.
    Kram Linda
    (hon som håller tummen till den 25 feb)

    Och jag lägger såklart upp tävlingen på bloggen

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Så fräcka! Föll pladask för den guldiga. Klart jag vill vara med i utlottningen. Lägg i två lotter i hatten, tack :)

    Svar: 10 rum o kök

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  3. Hej!

    Såå himla snygga armband. Jag tar en lott och hoppas att turen slår in. Om jag vinner önskar jag de silvriga! Svaret på frågan är 10! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. självklart vill jag vara med i din fina tävling!! Jag tar 1 lott och hoppas på tur! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  5. Vilka snygga armband! Jag vill gärna vara med och tar 2 lotter, tack:). Jag önskar det guldiga.
    Svar: 10 rum och kök.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Klart jag vill vara med igen. Vill gärna ha 2 lotter länkar också.
    10 rum i ditt hus. Ha så bra. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  7. Klart man vill vara med : ) En lott ett silverarmband : ) Sofia svar 10 rum!

    SvaraRadera
  8. Å så klart jag vill vinna de där finingarna!!
    10 rum och två lotter tack!!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  9. Hur snyggt gör ni inte nu! Super läckert, ett golv att verkligen njuta av! Ni måste vara så nöjda =)
    Klart jag vill vara med och tävla,
    Sv- 10 rum, länkar gör jag i morrn.Sen håller jag tummarna ;)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  10. Åhhh, vilka snygga armband! Självklart vill jag vara med i din fina utlottning!! Jag tar 2 lotter, tack!!
    Svar på frågan: 10 rum.
    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  11. Så klart jag vill vara med i utlottningen!
    Kram

    SvaraRadera
  12. Åh, brukar aldrig vinna så jag räknar inte med det nu heller, men man måste ju våga för att vinna;) Jag vill gärna ha två lotter och gissar på 10rum.

    SvaraRadera
  13. Lite blingbling hade ju inte suttit fel!
    Klart jag är med, mitt svar är 10 rum o kök!

    KRAM fining o trevlig helg!

    SvaraRadera
  14. Klart jag vill vara med. Älskar bling, bling.

    Jag tror att du har 10 rum och ett kök, dvs 11 rum.

    Jag vill ha 2 lotter, så jag kopierar bilden och länkar till dig. Om jag vinner vill jag ha det silvriga.
    Kram

    SvaraRadera
  15. Bling, bling...tror du har 10 rum( nä men jösses Amanda sååå många rum) "Dunk"...du vet så låter det när jag svimmar! Har aldrig tänkt på att de var såååå många. Jag kan endat ta en lott pga tantvarning: kan inte klicka hit & dit & föra över m.m.
    Var rädd om dig nu härliga tjej!
    kram kram och puss i pannan från mig.

    SvaraRadera
  16. Oj vad snygga armband! JAg vill absolut vra med :)

    SvaraRadera
  17. Jag vill ju vara med!!! 10 rok, länkar så klart och skulle bli överlycklig över det vita armbandet! :)
    Nu gäller det bara att hålla tummarna!


    Kram!

    SvaraRadera
  18. Nu är det länkat och klart ;)
    Önskar en fin helg,
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  19. Klart jag vill vara med! Du har 10 rum och jag länkar till dig!
    Kram!

    SvaraRadera
  20. Hejsan! hittade hit från en anna blogg och vill gärna vara med i din tävling. Det finns 10 rum och jag klipper 2 st. lotter.
    Mamma C
    Glömde ju att skriva att jag helst vill ha det mörka.

    SvaraRadera
  21. Hej! Jag tar gärna två lotter i din fina utlottning. Om jag vinner önskar jag mig det guldiga armbandet.
    Svar: 10 rum.
    Ha en fin fredag och helg!
    Kram!

    SvaraRadera
  22. Jag vill springa in och önska dig en kanon trevlig fredag!
    Kramkram

    SvaraRadera
  23. Härliga, underbara armband!!!
    Jag norpar två lotter!!!
    Ditt underbara hus har avundsvärda 10 rum!
    Kram Mimmi♥

    SvaraRadera
  24. Å vad kul med utlottning klart jag vill vara med! Skulle jag vinna så önskar jag mig det snygga silverfärgade armbandet :) och ditt fina hus har 10 rum. Jag har länkat din utlottningen och vill gärna ha 2 lotter. Ha en jättebra helg! KRAM

    SvaraRadera
  25. Även jag vill så klart vara med och tävla. Gissar på 10 rum och hoppas på det svarta armbandet. Har länkat så jag tar 2 lotter tack! Jag passar även på att önska dig en underbar helg (Golvet ser ut riktigt bra ut och din klädkammare kommer att bli kanon) kram

    SvaraRadera
  26. Du/ni huserar i 10 rum och kök!!
    Jag vill vinna det vita armbandet:)

    Kram PIllan

    SvaraRadera
  27. 10 rum och kök finns det innanför era ytterväggar!!
    Jag är gärna med på en lott och gillar båda men då jag är en mer "silvrig" tjej så skulle jag i så fall välja det gråaktiga ar,bandet!!
    KRAM!

    SvaraRadera
  28. 10 rum och kök (!) har ni minsann. Och jag vill ju gärna ha två lotter så jag länkar också. Kramar i massor Kicki

    SvaraRadera
  29. 10 r o k finns det i ditt vackra stora hus. Såklart man vill vara med i din fina utlottning, jag tar två lotter och länkar från bloggen min.

    Krma Anna

    SvaraRadera
  30. Åh, snygga! Im in!
    Rätta Svaret: 10 rum o kök
    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  31. Hittade dej hos "Creando",,jättefin blogg du har och självklart vill jag prova lyckan i en så fin utlottning..
    Svar: 10 rum..ojj vad mycket utrymme..(lite avis) 2 lotter kniper jag..ska länka nu..om jag skulle ha turen med mej föredrar jag det mörka blingblinget
    Kram på dej
    Anita

    SvaraRadera
  32. Jag tar 1 lott, och det rätta svaret är 10 rum och kök, vilken lyx du har!
    Paul
    anxiety_@hotmail.se

    SvaraRadera
  33. Hej hopp!

    Vill väldans gärna vara med o tävla!

    10 rum o kök har ni! Härligt med så gererösa ytor!

    1lott till mig!
    Guldigt är min grej!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  34. Det finns 10 rum o kök :-) Himla massa rum hehehehe.

    Det blir då 1 lott för min del..! Och jag tror det guldiga passat finast till tjejen min.



    Micke
    hejelihejhej@hotmail.se

    SvaraRadera
  35. Hej Aka!
    Finfina armband! Jag är gärna med o tar 2 lotter tack! Bloggerskan har hela 10 och kök, härligt:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  36. Åh så fina. Var kan man köpa armbanden nånstans?

    SvaraRadera
  37. Jag har ju glömt att skriva vilket jag önskar vinna!
    Det guldiga hade passat mig bäst :-)
    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  38. Jag tar en lott :)
    Svaret är 10 rum och kök.
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. åh så fina!! ....10 rum och kök , där har jag en lott....och så länkar jag såklart ...så då blir det TVÅ LOTTER.....och här hoppas vi på de gyllene tonerna ....kram från Göteborg

    SvaraRadera
  40. Hej anonym!

    Kul att du gillar armbanden!!! Armbanden finns inte att köpa, de är exklusivt framtagna som produkt till gåvokorten som sponsoren Gåvokort Scandinavia har. Men det finns liknande armband i handeln, kolla in (www.blingit.se) de har massor av snygga smycken.

    Stooor kraaaam från aka

    SvaraRadera
  41. Jag är med!
    Ditt hus har 10 rum=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Men...hur har jag kunnat missa detta? Får skylla på en allmän förvirring just nu för visst vill jag var med. Tar två lotter och håller en tumme för vinst!
    Just det, 10 rum och kök (suck, vill jag också ha)!


    Kramar

    SvaraRadera
  43. Jag är gärna med i utlottningen :)
    Har även länkat från min blogg så jag tar 2 lotter.

    Svaret på frågan är 10 rum och kök :)

    //Cecilia

    SvaraRadera
  44. Hej!
    Du har 10 fina rum. Jag är med och länkar på min blogg = 2 lotter
    Är lika glad för vilket av armbanden.
    Kram
    Birgit

    SvaraRadera
  45. Åh, vilka fina armband. Dessa vill jag gärna vinna så jag länkar också med bild från min blog och får 2 lotter. Svaret på frågan är 10 rum.

    SvaraRadera
  46. Hej vilken fin blogg du har!!
    Du har 10 rum och kök :D
    1 lott då jag inte har en blogg själv.
    Jag tycker båda armbanden är fina så jag skulle vilja vinna vilket som ;)

    michaela_a@live.se

    SvaraRadera
  47. Jag vill väldigt gärna vara med i din tävling och har läst på din blogg att ditt hus tidigare var en bystuga men nu är det ert och det har 10 r.o.k!!!

    ...o ett av dom e ett så himla grymt bibliotek med så snygga hyllor o spännande tapet som blir som om de var illustrationer till böckerna, så himla bra gjort...om du tröttnar, ring mig så flyttar jag in på en gång, en dröm för en Pockethexa!

    Jag skulle bli så glad för guldarmbandet (för då får jag ha det ifred från min silverälskande dotter som gärna lånar mina saker men inte lika noga med att lämna igen dem...fast jag älskar henne ändå!

    Om du klickar in hos mig så kan du läsa om din tävling hos mig för jag länkar till dig o så får du mer än gärna vara med i min bokring "Pockethexorna på utflykt"(läs till hö. hos mig hur man gör el. maila) tänkte det kunde passa till någon som har ett så snyggt bibliotek att vara med i! <;p
    Alla e välkomna att vara med, med el. utan bibliotek!

    Kramis ifrån Pockethexan!
    Ses!?

    SvaraRadera
  48. Tycker bäst om det silvriga ditt hus har 10 rum och kök vilken jättevilla
    Ha en bra dag

    gustafsson.yvonne@telia.com

    SvaraRadera
  49. 10 r o k, svarar jag på frågan. Jag har länkat från min blogg. Det blir två lotter på det guldiga.

    Kram

    SvaraRadera
  50. Jag har ju helt glömt bort att anmäla mig till din tävling!! Ursnygga armband :o) Så självklart vill jag vara med; säger 10 r o k, länkar hos mig och tar 2 lotter :o)

    Stor kram på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med,och tar en lott,tack!
    Svaret på frågan är 10 rum och kök.
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  52. Hej du har 10 härliga rum och kök.

    Är gärna med o tar 2 lotter tack.
    Hoppas på tur, de silvriga skulle passa mig :)

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  53. hej
    självklart vill jag vara med i ytlottningen. jag tar 1 lott. du har 10 rum och kök.
    kram
    Ulla
    hagglundu@yahoo.se

    SvaraRadera
  54. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.

    Svar: 10 rum

    Har jag turen att vinna vill jag ha armbandet med silvervbling på.

    Min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/25-februari-vinn-fint-armband.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  55. Så snygga armband och så svårt att säga vilet som är snyggast men det lutar åt det vita silvriga♥
    Länkar på min blogg och håller tummarna.
    kram GABRIELLA Hemma på Dunderbo

    SvaraRadera
  56. Jag är med (: Jag tar 2 lotter.
    Svar på frågan: 5 rum!
    Har bloggat om tävlingen här: http://yozzan.gblogg.se/2012/02/21/armband-252/
    Skulle vilja ha det guldiga (:

    SvaraRadera
  57. 10 rum finns i ditt hus! Jag vill ha en lott, Tack! Det spelar ingen roll vilket armband, bägge lika vackra!

    SvaraRadera
  58. Åå "Vackra armband" tävlar gärna om det vita nu till våren och sommaren! Ni har 10 RUM i erat vackra HUS!
    Kram ELLE!!!

    SvaraRadera
  59. Jättefina! 10 rum och kök...Jag länkar såklart och håller tummarna! Båda är lika fina! Kram Anna

    SvaraRadera
  60. Vilka underbara blingbling. Jag vill absolut vara med på utlottningen! Svaret är 10 rok.

    bästa hälsningar Lottzy

    SvaraRadera
  61. Svaret er 10... Det er simpelthen bare nogen VILDT FEDE armbånd! Jeg tror bedst jeg kan lide det grå :)

    Jeg har taget 2 lodder - så nu krydser jeg fingre og tær.

    - Hvis det har nogen interesse, så er der i øjeblikket også en giveaway på min blog.

    Mvh. Jeanne D. - jeanne_grisling@hotmail.com

    SvaraRadera
  62. Svar: 10 rum.

    De er virkelig fede de der armbånd! Er vild med det brune!

    1 lod tak.

    kreativhygge@hotmail.com
    kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    Jeg har også en giveaway igang.

    SvaraRadera
  63. Hittar hit i sista minuten. Vilka fina armband....klart jag vill ha en lott.

    Kram Karin

    SvaraRadera