torsdag 5 januari 2012

GRANRUSKOR PÅ PARDÖRREN




Kvällens vy över vår förstukvist. Det känns riktigt kul att komma hem efter jobbet om eftermiddagarna, jag är så nöjd över allt vi hunnit med på framsidan av gården i höstas! Entrén till gården och huset känns mycket mer välkomnande nu :))


Trettondagsafton


Åh vad häääärligt med en ledig dag i morgon!!! Men det blir ingen "lugn dag" kan jag säga för dottern ska ha kalas här hemma på lördag och heeeela tjocka släkten kommer på besök!!! Så gissa om här ska bakas och städas :))


Men jag vill så klart kika in här och önska er alla en riktigt fin helg!!


 Tjingeling aka



33 kommentarer:

  1. Vad fint du gjort på förstukvisten. (konstigt namn förresten, varför heter detså?)Ha så mysigt kalas kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Mysigt med granruskorna, fint när man vinterpyntar.
    Oj, det blir full fart hos er. Önskar er en härlig helg med massa goda kakor :-)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Så fint på dörren, önskar dig en riktigt härlig helg och ett fint kalas kram

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt härlig kalasdag!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Kära härliga Aka, du kan det där med det "lilla extra"...granruskor och vita siden band.
    Önskar dig & din familj en riktigt bra kalas dag!
    Var rädd om dig! Kram varm och ärlig & en puss i pannan från mig.
    Lämnar några ord efter mig: Lyckan beror på oss själva.

    SvaraRadera
  6. Fina fina Aka det fixar du galant mary poppins ; ) kram Sofia

    SvaraRadera
  7. Så fint det blev med granruskorna! Ha det så bra! :)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Så fint du gjort det!! Ha det så kul på kalaset;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  9. Riktigt snygg entré! Välkomnande! Härligt med ledigt imorgon. Själv ska jag jobba hela trettonhelgen. Högsäsong på mitt jobb:)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  10. Härligt är det att få ha snyggt och välkomnande hos sig och det ser superfint ut

    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Vilken fin entré! Pardörrarna är så fina, älskar såna men det passar tyvärr inte på vårt hus.
    Trevlig helg du oxå!! Kramis

    SvaraRadera
  12. Hej på dej
    Vilken fin blogg du har, hittade hit genom Annas inspiration..
    Ja du jag önskar att vår brokvist var klar nu när vi har fått så mycket snö men det får vänta tills i vår. Nu har vi en väldigt "snygg" trätrall;)
    //PIllan

    SvaraRadera
  13. S.U.P.E.R.F.I.N.T.!!!

    Ha en kalasbra helg!

    Kram!

    SvaraRadera
  14. Åhh, har du pardörrar! Älskar det! Skulle kunna flytta bara för att få ett hus med pardörrar! :)
    Lycka till på kalaset och ha en skön långhelg,
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  15. Jag kikar in till dig igen för att meddela att jag har skickat dig ett Award för din så fina blogg! Kramis

    SvaraRadera
  16. Psst... ...du har fått en liten "blog award" av mig... :)

    Kram
    Malin

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Har precis läst din årskrönika, vad fin den var! Många härliga bilder, det blev en skön resa tillbaka i tiden för oss som följt dig i blogglandia.
    Ha en riktigt bra kalashelg!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  18. Jag gillar din entré, det har jag nog sagt förr..så fint!
    Härligt med kalas, det brukar alltid bli så fina bilder då också!

    KRAM o trevlig kväll till dig

    SvaraRadera
  19. Superfin entré!! Pardörrar är något alldeles extra :)
    Hoppas du får en riktigt go helg!
    Du har något att hämta hos mig...
    Kram Marie

    SvaraRadera
  20. Såå fint som alltid hos dig..:)

    Hoppas ni får en trevlig kalashelg!

    Stooor kram Susanne

    SvaraRadera
  21. Hej vännen så fint det blev på dörren! Ha en bra helg och ett mysigt kalas! Kram från Maria

    SvaraRadera
  22. Att komma hem och känna sig nöjd med det man möts av är en fin känsla.

    Ha en fin helg Aka

    SvaraRadera
  23. vacker dörr.
    Ha en fortsatt fin helg!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  24. Åååå så fint!
    Och pardörrar.... det skulle jag också vilja ha. Suck!
    Kram på dig!
    Jannike

    SvaraRadera
  25. Härligt med kalas, fast egentligen borde man städa efteråt!!! En härlig familjehelg önskar jag dig! Kramar!

    SvaraRadera
  26. Hastar in för att önska dig en helt underbar lördag, fina vän =)
    Kramkram

    SvaraRadera
  27. Så fint och mysigt du har på trappen!
    Kul med tidningstavlan i förra inlägget! För övrigt min "förra morgontidning" ;)
    Lägger till mig som följare, så jag "hänger med" mer i dina inlägg! Du inspirerar! :)
    Ha en fin lördagkväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  28. Vad fint du gjort! Tack förresten för de fina kommentarerna du lämnat hos mig, hihi jag måste nog komplettera bloggen med en lite mer verklighetstrogen bild på mig, men glad för din ord blev jag, kram kram Victoria

    SvaraRadera
  29. God fortsättning!
    Ni har en vacker entré. Det ska jag också ha en vacker dag när nya altanen/trappen är på plats. : )

    Ha en toppen dag!
    Kram kia

    SvaraRadera
  30. Hej igen, du har något att hämta inne hos mig kram

    SvaraRadera
  31. Har kikat runt på din fina blogg ett tag nu och måste få säga wow! Vilket fint hus ni har och vilket läge, underbart!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  32. Du har ett vackert hem att vara stolt över. Hoppas helgen blev bra.

    Kram Anita

    SvaraRadera
  33. Så mysigt och fint ni har det förstår att det är mysigt att komma hem. Hoppas ni hade en mysig trettondags afton. Det firar man inte här i USA.
    Ha en fin dag!
    God fortsättning på det nya året.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera