tisdag 10 januari 2012

BLOG AWARDS




... men desto ljusare i hjärtat för jag är sååå himla glad över mina blog awards:)))


Ljuvlig uppmärksamhet


Här har ni en happy happy happy bloggerska som fått bloggawards från fem bloggerskor med sååå fina och inspirerande bloggar:))) Och har ni inte besökt dem ännu så är det ett tips från mig att göra det; 


Tuuusen tack snälla ni - you made my day!!!! Och för en person som mig - som ofta funderar hur intressant min blogg egentligen är på skala 1-14 så gör dessa awards tokmycket för min motivation att fortsätta med inläggen - vem behöver inte lite positiv input mellan varven:))))



Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste" och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter. När man får denna utmärkelse ska man göra följande;

Tacka den som gett dig utmärkelsen och länka. 
Skriva ner max fem bloggar man vill lämna awarden vidare till och låta dem veta det genom att lämna en kommentar hos dem. 
Och till sist hoppas man att de utvalda vill lämna utmärkelsen vidare. 
.................................................................................

Jag skulle kunna lämna den här awarden till sååååå himla många som jag brukar kika in hos och flera av er har fått egna awards nyligen också har jag sett - stooort grattis till er!!!! 

Jag väljer att lämna utmärkelsen vidare till de här bloggarna:

mammaxtre - som skriver om livet här och nu, och som reflekterar klokt över det som sker i vardagen. Det är lätt att känna igen sig i det hon skriver:) Ofta visas jättefina bilder från båtar som glider förbi hennes vackra boende. 

just because - en bloggerska som bor i USA och som skriver personligt från hennes hem, familj och vardag där. Här finns också en hel del inspiration att hämta från hennes intresse för inredning. 

Två Små Hus - inspiration från en tjej som har en fin variation av inlägg, men som också fokuserar en del av innehållet på det egenritade huset som byggts under föregående år! Hon är intresserad av att inreda sitt hus personligt, med bra material och gillar den lantliga och industriella stilen! 

Simsalabim - en tjej med intresse för natur och trädgård och som studerar trädgårdsdesign (det vill ju jag me ju...). Hon inspirerar med sina foton av såååå vackra växter:)  

Lavendeldockor - en inredningsintresserad bloggerska som också har egen e-butik! Vackra bilder som är en fröööööjd för ögat!!!

Och glöm inte, det är inget tvång att lämna awarden vidare, bara om ni vill :)))


Önskar er alla en riktigt fin vecka och tack för att ni kikar in här hos mig!


Kramiz aka

17 kommentarer:

  1. Härliga tips!!

    Din blogg är en av de mysigaste bloggarna, vackra du :) Jag följer varje inlägg ;)

    Kikar in här med stor glädje :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Åh tack sötaste Aka för awarden och fina snälla ord om min blogg!!! Vad glad jag blir att du tänkte på mig!!

    Kram kram
    Nelya

    SvaraRadera
  3. Varmt grattis. Klart du får utmärkelse, du som delar med dig så härligt av dig själv. Dessutom är bloggen mycket snygg tycker jag.
    Den där ljuskronan (jätteluciakronan) är döööläcker! Vill ha!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack för awardet, vad super gulligt av dig. Du gjorde min kväll så mycket bättre, tack!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  5. Tack snälla söta du. Jag blir sååå glad. Du vet att din blogg var den första bloggen utanför bekantkretsen som jag anslöt mig till. Den är så fin.Kram /Pia

    SvaraRadera
  6. Grattis till dig!!
    Jag har också fått men inte hunnit tacka för den än eller vad man ska säga.

    Ha en topen dag.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Grattis fina fina Aka : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Grattis till awarden, den är du värd! :)

    Ha en toppendag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Jag gillar dig, det vet du...

    KRAM o grattis!

    SvaraRadera
  10. Grattis till awarden!//Helen

    SvaraRadera
  11. Du är värd MASSOR av awards!! Kramkram i massor söta du!

    SvaraRadera
  12. Vad roligt Aka! Grattis!! Din blogg är jättefin och jag gillar den jättemycket ska du veta! Tack för att du är en så fin människa och bloggvän :)

    Ha en bra dag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  13. Tack sööööta du för awarden, min första! Åh så glad jag blir! Nu skall jag sätta mig ner och välja ut fem favoriter och skicka den vidare till.
    vilken bra dag det här är!!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  14. Grattis, du är värd allihopa.
    Och såndär ljuskrona vill jag också ha!
    Kram vännen

    SvaraRadera
  15. Grattis !!!!...och du är värd alla awarder som finns med din fin fina blogg ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  16. Grattis till MYCKET välförtjänta awarder! :)
    Kramar Kicki

    SvaraRadera