fredag 16 december 2011

MINIGRAN INOMHUS




En minigran står för ett grönt inslag i interiören!



Juligt grönt (och lite guld)



Oj, nu börjar julafton verkligen närma sig!!! Yngsta dottern ser sååååå fram emot den stora dagen :)) I morgon ska granen bäras in och dottern vill inte veta av något annat än att stans största gran hamnar i vårt vardagsrum, haha!!


Så ok då, men under trappen får allt en mindre variant stå för julstämningen...






... och bredvid den "äkta" minigranen står den guldiga metallgranen som bloggerskan fått i gåva av sonen - just love It :)



Önskar er en riktigt fin helg!!!


Kraaaaam aka

35 kommentarer:

  1. Härliga bilder!!
    Jag bara måste fixa en minigran - är så himla snyggt. En sån fin metallgran skulle gärna få bo hemma hos mig oxå ;)
    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Ja jag längtar såå efter vår första julgran som ska köpas i morgon;) Skulle gärna ha en liten och en i metall som du har oxå;) Kram kram

    SvaraRadera
  3. Sååå fin hörna under trappen med fina granar. Jag gillade korgen i jämte oxå, har försökt att få tag i någon sådan till stora granen (som ska köpas imon).
    Ha en bra helg!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. Söt gran du fått av sonen!! Me like :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  5. Såå fint:-)
    Tänkte ge mig ut på jakt efter den perfekta granen imorn..önska mig lycka till..det lär behövas;-)

    Ha en mysig adventhelg
    Stooor kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Aka,

    Sååå fint!! Vilken mysig hörna! Minigranar är ju bara för söta. Nu är det JUL på allvar!! *Fniss* tror jag tagit det lite "för" lugnt i år, tycker jag haft allt under kontroll och så kommer jag på att, hoppsan! JULKLAPPAR var det ju också! Haha.

    Ha en fin helg!
    Julkramar Sanna

    SvaraRadera
  7. Så fint du har det!
    Minigranen är jättefin, hörnan är verkligen mysig.
    Kramar från andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  8. God morgon !

    Vad fint du har det :)
    Jötte fint !
    Voklen fin lampa ,får man varavnyfiken ochbfråga vart den kommer iffrån?
    Gillar även skärmen....
    Hoppas nu att det blir den största granen.


    Ha en fin fjärde advents helg ¡

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  9. Hej vännen visst är det mysigt nu när julen börjar närma sig och man kan ta in granen, doftar ju jul! Ha en fin fjärde advent och fina bilder från ert hem! Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Undervar plats du har där under trappan. Vi har en jättefingran här ute men den kommer inte in förens dagen innan julafton. Kram/ Pia

    SvaraRadera
  11. I dag tar vi också in granen! Hundarna älskar detta spänningsmoment! Jag klär min imorgon. Rött och guld i granen - svart och silver i köket. Ha en skön lördag, bloggkompis! Kramisar!

    SvaraRadera
  12. Älskar din lilla hörna under trappen!
    Här blir det ju ingen gran men mycket annat som ska likna en...he he.

    KRAM på dig fina vännen

    SvaraRadera
  13. Vilka fina granar, både den riktiga och den guldiga, mysigt. Önskar dig en härlig lördag kram

    SvaraRadera
  14. Men vilken mysig vrå du har där under trappen! Granarna är jättefina, och jag måste säga att dina son har väldigt bra smak. Jag skulle gärna vilja ha en grön minigran. Gillar din lampa.
    Ha en skön helg!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Älskar de där minigranarna! Skulle kunna ha flera stycken. Fin lördag till dig!

    SvaraRadera
  16. Här har det också flyttat in ett par minigranar. Har bytt ut det traditionella en- och tallriset mot minigranar i år. Har även en minigran på förstukvisten. :-)

    Julhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  17. Åååååååå va juligt och fint med den lilla minigranen!!!Hahahahaha den största ja de va la att ta i ....de är för härliga!!!!
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  18. Verkligen fina och juliga bilder, granarna är superfina. kram Victoria

    SvaraRadera
  19. BÅda granarna var väldigt fina men den lilla metallgranen var ju för häftig och elegant, en sån kan jag tänka mig!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  20. Vilka ursnygga bilder!! Tack för trevlig inspiration, hjälpte mig faktiskt med en sak som jag funderat på!!

    Stor kram!!

    SvaraRadera
  21. söt liten gran.
    Ha en fin fjärde advent
    Kram
    HAnna

    SvaraRadera
  22. Härligt tjejen med lite glamour också : ) me like : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  23. UNDERBARA bilder du bjuder på! Massa 4:e adventskramar till dig!

    SvaraRadera
  24. Granar är härliga. Stora som små... och så luktar de så härligt! Hoppas du får en härlig fjärde advent! Kram

    SvaraRadera
  25. Å du har så fint!!! Här i "20-talshuset" blir det ingen stor gran i år. (Lillkissen Sören skulle ha väldigt svårt för att låta bli att klättra i den). Men några såna där fina minigranar får det nog bli! Ha en fortsatt mysig söndag! Kram Anna

    SvaraRadera
  26. Åh va vackert du har gjort! :) ha en toppenmysig fjärde advent.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  27. men åh vilka fina granar! Så fint ni haar det vid fotöljen och med granen i silver krukan. Ha en riktigt fin 4e advent!
    kramis!

    SvaraRadera
  28. Tittar in och önskar dig en fin 4'e advent samt en fin julvecka. Här har nu också kommit snö..:)
    Många vinterkramar från Maria ♥

    SvaraRadera
  29. Åååh, fin liten minigran du har! Önskar jag inte varit allergisk utan kunnat ha en egen, men jag får nöja mig med min plast gran :)

    Hoppas du haft en trevlig 4:e advent!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  30. Jättefina julbilder du bjuder på! Jag måste nog också ge mig ut och "hitta" en liten minigran. Är ju ledig hela kommande veckan. ska bli sååå skönt. Ha det bäst! Kram Anna

    SvaraRadera
  31. Vår gran är inte huggen än, men jag har sett ut vilken det blir :-)

    Tipsar om...
    Ny tävling hos mig!
    http://ullevidsdal.blogspot.com/2011/12/nyarstavling.html

    Kram Helene

    SvaraRadera
  32. Oj vad fint ni har under trappan!

    Vad härligt med en vit trappa tänker jag som fortfarande har en ful i furu.

    Ha en fin dag Aka

    SvaraRadera
  33. Otroligt vackra bilder du bjuder på! Verkligen!
    Minigran är riktigt riktigt snyggt.
    Julkram.

    SvaraRadera
  34. Jättesnygga bilder Aka!!

    Ha en mysig julvecka!

    kraaam Jenny

    SvaraRadera