lördag 3 december 2011

LÄCKRA ÄRMAR


Blus Myrorna, halsband Lilla Lisa design. 

Gårdagens bloggerska, preeeeecis hemkommen från en sååå mysig julshow!!! Och ser ni att julstjärnan är upphängd i köksfönstret :))) Joooorå, advent har kommit till mig också :) 


Blus och Festligheter


Ja inte vet jag hur ni gillar klädinlägg här på bloggen, kanske är det mest inredningsbloggare som kikar in här? Hur som helst hade jag EGENTLIGEN tänkt visa er vad jag hade för festblus på mig förra helgen, men nu kom ju gårdagens festligheter emellan. Fyndade en häftig blus på Myrorna, jag vill verkligen slå ett slag för återanvändning - bra för miljön men också kul att ha lite udda plagg som inte finns på varenda människa!


Gårdagskvällen blev verkligen en höjdare där Lasse Kronér bidrog till många gapskratt:)


Källa: Aftonbladet.

... en suuuuperbra julshow med Marie Serneholt, Andreas Johnson, Elisabeth Andreassen och Lasse Kronér!!! 


Önskar er en riktigt trevlig helg!!


Hej hej!!

16 kommentarer:

  1. Så trevligt med julshow, älskar shower! Jättefin blus, tror säkert att man kan hitta massor av snyggt på Myrorna kram och trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att den julshowen var kul, det är en annorlunda sammansättning artister och sånt kan bli riktigt bra.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för din fina kommentar på min blogg! Så glad att du gillar mitt resonemang!

    Önskar dig en riktigt skön helg/
    Malin

    SvaraRadera
  4. Lasse är kul, verkligen. Fin blus och jag håller med återvinning/användning är super. Ett gott skratt förlänger livet!

    SvaraRadera
  5. Vad kul med show! Man behöver något som piggar upp i vintermörkret!
    Kram på dig!

    Ida

    SvaraRadera
  6. Kul med julshow och vilket kanon fynd du kirrat hos Myrorna, blusen var såå fin. Jag har tyvärr lite svårt för deras butiker tycker det luktar så konstigt därinne - gammalt typ men jag har inget emot second hand köpte precis en fins stickad tröja från Tradera - toppen att få fynda ibland.

    Kram F

    SvaraRadera
  7. Ååå den julshowen skulle jag också ha helat sett. Va mysigt! :)

    Å Jättefin tunika du köpt,. !

    Må så gott.
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  8. Så snyggt, både du och tunikan!
    Lasse o jag växte upp i samma område och han bor inte så långt ifrån mig nu heller...träffas då o då!

    KRAM

    SvaraRadera
  9. Grymt snygg blus på en snygg brud =)
    Önskar söta dig en trevlig lördag!
    KRAM!!

    SvaraRadera
  10. Nu kommer hon tassande...in till dig...som hon kommer till, för att du är du och ingen annan!
    Denna unika Aka som kan fynda sååå mycket läckra kläder både här & där. Sedan berättar hon var också! Jag har allt knyckt några av dina tips ska du veta!
    Så de där med julgodiset: de har vi redan börjat äta på....Du vet: psh,psh...vi "drar" dit pepparn växer 15 dec.
    Ha nu riktigt roligt på alla dina festligheter!
    Var rädd om dig härliga unika tjej!
    Kram kram och vink från mig.

    SvaraRadera
  11. Hej vännen och vad roligt att gå på julshow, då får man ju lite julstämning! Förstår att du kände dig fin i din tunika, för den är verkligen jättesnygg!! Kram Maria

    SvaraRadera
  12. Snyggo : ) vad kul med lite show : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Vad mysigt det lät att gå på julshow.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  14. Vad roligt med julshow =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

    SvaraRadera
  15. Trevlig advent till dig! Vilken finfin blus du fyndat! Urläckert!

    SvaraRadera