måndag 12 december 2011

KAPPA & DANSUPPVISNING






Jag bara äääälskar min nya mocka-kappa med pälsimitation!! Den här kommer att bli en riktig favorit!!  Kappa: Myrorna.


Lovely evening 


Ni som följer bloggen vet ju att det titt som tätt kommer "inlägg för släkten" här och det här inlägget är väl delvis ett sådant! Jag, maken och svärmor var iväg och såg dotterns dansuppvisning i lördags :)


Bloggerskan hade (förutom den mysiga kappan) den här...




... "ärvda" tunikan på mig!! Det är sant, jag ärver kläder av min klädtokiga kollega på jobbet och det är verkligen bara heeelt perfekt :))) Och så smart att trixa med bilderna på sig själv och istället visa klara bilder på alla andra i omgivningen som inte kan värja sig, haha!!


Maken och ...


... svärmor njöt av föreställningen!  


Yngsta dottern (längst bak till höger i bild) var såååå himla duktig...


... och bloggerskan kunde inte ha varit en stoltare mamma :))))


See You!

23 kommentarer:

  1. Ursnygg kappa på ursnygg tjej! Vad duktig din dotter är - förstår att du är superstolt!!!Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej gulliga du! Alldeles för länge som jag var här inne nu.
    Sååå roligt att se sin dotter dansa -kan tänka mej att du var stolt!!!
    Snygg är du också! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken mysig kappa du har hittat!!
    Kul, men nervöst, att kolla på barnen när de utför sina aktiviteter (här har vi bara idrottare....).
    Ha en skön kväll!
    Kram Suss

    SvaraRadera
  4. ja du är så snygg! Passar på dig den kappan, verkligen! vad kul du gjort med bilderna på dig själv-lite suddiga på ett snyggt sätt.
    ja man blir väldigt stolt när man tittar på sina barns dansuppvisning.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Åh så fin du är..:)
    Förstår att du är nöjd med dom nya kläderna, passar dig såå!

    Duktig dotter du har, det är ju så skoj att kika på dom och som du sa..man blir ju sååå stolt:)

    Ha en fortsatt fin vecka
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  6. Vilka underbara bilder du bjuder på ikväll! Massa varma kramar till dig!

    SvaraRadera
  7. Läckra bilder!

    Härligt att känna stolthet som mamma :)

    Luciakramar från Australien♥

    SvaraRadera
  8. Duktig dotter och en snäll kollega. Det kan knappast bli bättre.
    /Anita

    SvaraRadera
  9. Kappan är helt underbart snygg!!! Liksom du;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  10. Vilka fina bilder på dig, både i jackan o tunikan!! Förstår att du är nöjd, det bör du verkligen vara i dessa fina :) kram linda

    SvaraRadera
  11. Visst är det kul att få se vad barnen övat på under långa stunder när "dörrarna hålts stängda", och att inse att de är duktiga och hur mycket de kan och lärt sig.
    Vi hade ju också en danshelg här hos oss med balett, Nötknäpparen. Nu får vi vila tills efter jul och när skolan börjar igen i februari :-)
    Kram på dig AKA :-)
    Anette

    SvaraRadera
  12. Vad mysigt med en duktig dotter på schenen att känna stolthet över. Barnen ger lyckorus. Härligt!

    SvaraRadera
  13. Så himla snygg kappan är, såg en underbar päls på Röda Korset men jag tål inget med äkta hår...
    Drömde att jag gav svägerskan en vit skjorta inatt, undrar vad det betyder!!

    Lussekram

    SvaraRadera
  14. Hej igen. Jag gick in på din e-post och skickade därifrån. Konstigt. Skickar härifrån då
    Mimmi Narto
    Åselbygatan 16
    784 62 Borlänge
    Tack på förhand/Kram Mimmi

    SvaraRadera
  15. Åååh.. va perfekt att få ärva kläder! Det är ju verkligen toppen för oftast handlar det ju om att man "tröttnar" på kläder... och inte att de "slits ut". Kappan du köpt var också jättesöt.

    Kul med dansuppvisningar, jag förstår att du är en stolt mamma :)

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  16. Så kul och fina bilder. Jag älskar din kappa, superfin kram

    SvaraRadera
  17. Kul att vara en stolt mamma, det ska du vara med den äran!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  18. Tjusiga kläder på en tjusig tjej! Suddiga bilder eller inte, så ser du ut som en riktig mannekäng på bilderna! =)

    Min lilla skafferi-skylt i emalj har måtten 9,5 cm x 6,5 cm. Funkar fint på vår dörr. Dumt att måtten inte finns på företagets hemsida...

    Önskar dig en fortsatt fin decembervecka!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  19. Snygg och stolt wow fining : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  20. Så perfekt att få ärva snygga kläder av kollegan :) Jag gillar din kappa skarpt, sååå fin!!

    Klart du ska vara en stolt mamma när barnen är duktiga!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  21. Hej Aka,

    Rena fotomodellen ju!! Vilka snygga bilder du får till. Otroligt fin kappa som du passar görbra i!! Ibland förundras man över allt fint som skänks till second-hand.

    Roligt med dansuppvisning. Sånt gillar jag!

    Ha en fin dag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  22. Så härligt! Är du som jag att det lätt blir blött i ögat när man stolt ser sina små (eller stora som de ju börjar bli)uppträda?
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  23. Ursnygg kappa och ursnygg bloggerska! :) Vilken duktig dansande dotter du har - jag förstår att du är stolt!
    Kram Madeleine

    SvaraRadera