söndag 11 december 2011

GÅVOKORT





Den vita amaryllisen blommar hos mig - en helt underbart ljuvlig blomma!!!


Stoooort grattis :)


Nu har vinnaren till gåvokortet korats (via en slumpgenerator) och denna gång gick vinsten till Hemmet är min vrå!! Stoooort grattis till dig!!! Maila mig din adress så kommer presentkortet på posten, mina kontaktuppgifter finner du överst till höger i bloggen! Roligt att så många ville vara med i utlottningen! 


Tack Gåvokort Scandinavia för ett fint samarbete!!


Kramiz aka


17 kommentarer:

  1. Grattis till den lycklige vinnaren..:)

    Åhhh så fint den blommar, mina har inte kommit så långt än men den som väntar på något gott..;)

    Önskar dig en härlig advent
    Stooor kram söta du Susanne

    SvaraRadera
  2. Tack för en jättefin utlottning, och ett stort grattis till vinnaren!
    Önskar dig en fortsatt fin adventssöndag.
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Tänk att jag har vunnit?? Kan inte fatta det. Tusen tack snälla du, är lite smått chockad. Tack och kram Mimmmi

    SvaraRadera
  4. Grattis "hemmet är min vrå"! Tack för fin tävling aka!!
    Fin amaryllis.
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Tack snälla du för så fina kommentarer inne hos mig, jag blir så superglad!!!

    KRAM

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren!
    Vad härligt att ni fått så mycket snö! Jag är lite avis!

    Ha en fin adventskväll!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis till vinnare!
    massa kramar till AKA ;-)

    SvaraRadera
  8. Den vita amaryllisen är väldigt vacker! Tycker de där spiralstöden är fina till också.
    Grattis till vinnnaren av din fina utlottning! Kram Anna

    SvaraRadera
  9. Grattis till vinnaren! Så fin din amaryllis är.
    Önskar dig en skön 3:e adventskväll.

    SvaraRadera
  10. Adventskram från Australien♥
    ...även om det hunnit bli tidig måndagmorgon här ;)

    Grattis till vinnaren i din fina tävling!!

    SvaraRadera
  11. Grattis till vinnaren av den fina vinsten!

    kram

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnaren! :-)

    SvaraRadera
  13. Stort grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  14. Oj oj! Stort grattis till den lyckliga vinnaren!!

    Ha en fin dag!

    Kram Emelie och Elin

    SvaraRadera
  15. Hej nu har jag skickat nin adress 2 ggr hoppas att den kommer fram denna gång, annars hör du av dig. Tusen tack, Kram MIMMI

    SvaraRadera
  16. va gulligt att du tänker på släkten jag tittar ofta det är så kul tack

    SvaraRadera