torsdag 22 december 2011

EN JULHÄLSNING TILL ALLA ER




Pepparkakshuset som dekorerats av yngsta dottern blev ju bara huuuur sött som helst :) Ser ni den röda marsipantomten som är på väg upp ur skorstenen ??? :))



Ett par dagar kvar...



... till julafton och här hemma pågår full aktivitet! Särskilt roligt är det att äldsta dottern och sonen är hemma på "julbesök" från jobb och studier :) Av den anledningen finns inte så mycket tid över för bloggen just nu för här bakas knäck, pepparkakor och lussekatter - mums!!



Vill därför passa på redan nu att önska er alla (med eller utan blogg)...



... en riktigt God Jul!!!! Jag är så tacksam för alla era fina kommentarer här inne ska ni veta!!!


Julkramizar från aka :)

43 kommentarer:

  1. God Jul Aka!

    Jättefint pepparkakshus. Din dotter har talang! Ser tomten i skorstenen, har hon gjort den??! Så duktigt! Önskar dig och familjen en fin och alldeles underbaaar jul! Mys riktigt ordentligt nu så hörs vi senare.

    Julkramar Sanna

    SvaraRadera
  2. God jul till dig också och hoppas att du ändå hinner blogga lite under julen!! Din blogg inspirerar!! Kram!!

    SvaraRadera
  3. God jul finaste du;) Varma julkramar ifrån mig!

    SvaraRadera
  4. Vilket fint pepparkakshus förstår att det är mysigt att ha alla samlade : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Önskar dej också en GOD JUL!
    Vilken tur att jag hittat hit, till en jättefin blogg!

    Julkram/ Lena

    SvaraRadera
  6. Jag önskar dig en riktigt God Jul med. Hoppas den blir full av överraskningar och glädje.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  7. Önskar dig också en riktigt GOD JUL! kram Victoria

    SvaraRadera
  8. Superfina bilder, och ha en jätte mysig jul. Nu har jag fått hem den fina gjutjärnskrukan, tusen tack. God Jul. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en underbar Julhelg med dina nära & kära:-)

    Stooor kram Susanne

    SvaraRadera
  10. God Jul till dig också!
    Så glad att ha hittat hit! Njut nu av Jul och ledighet!
    Kram Jannike

    SvaraRadera
  11. Eller kanske ner...
    God Jul till dig!
    /Anita

    SvaraRadera
  12. Vilket jätte finr pepparkakshus, häftigt med tomten i skorstenen, haha underbart!
    Önskar dig och din familj en riktigt God Jul.
    Kramar från andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  13. Underbart pepparkakshus!

    Önskar också dig God Jul och ha en fin helg med din familj!

    Stor julekram till dig /Tina

    SvaraRadera
  14. Vilken fantastiskt vacker gran du har! Den passar verkligen i ert hus!
    Ha dt gott med barn hemma och njut!
    Agneta julkram

    SvaraRadera
  15. God jul till dig från mig. Tack själv för dina varma hälsningar och kommentarer. Dröj inte för länge med att blogga din blogg är sååå underbar och inspirerande. Kram/ Pia

    SvaraRadera
  16. Sååååå mysigt att få ha hela familjen samlad vid denna mysigaste högtidshelg!!!Passar på att önska dej en mysig God jul så syns vi senare....
    Kramar Lotta

    SvaraRadera
  17. Önskar dig en riktigt god jul. Vad mysigt ni har det.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  18. Så härliga bilder och jag önskar dig en riktigt god jul kram

    SvaraRadera
  19. Så fint ni har det!! Riktigt mysig stämning:) Jag kommer tillbaka i juldagarna och läser ikapp här inne, jag har missat mycket inser jag nu...

    Grattis till vinsten inne hos Postadress Torslanda av Camilla Hylléns bilder, jag var den andra lyckliga vinnaren:):)

    Ha nu en riktigt skön jul!

    SvaraRadera
  20. ÖNSKAR DIG O DE DINA...
    EN UUUUNDERBAR GOD JUL...:)
    JULKRAMAR Cia:)

    SvaraRadera
  21. Åååhh tack snälla Åsa!! Du gör mig så himla glad med din kommentar!!!!!! Jag tycker ju att mina inlägg kan bli smått patetiska då och då, haha, så just därför gör din kommentar mig så jätteglad, jag vill ju gärna inspirera!!!!

    Stöööörsta kraaaaaaaaaamen aka

    SvaraRadera
  22. Jag vill önska söta dig en KANON trevlig jul.
    Megastor julig kram till söta dig!

    SvaraRadera
  23. Önskar er en god jul och ett gott nytt år! Kram

    SvaraRadera
  24. Jag vill önska dig och de dina en riktigt god jul!

    SvaraRadera
  25. Vill önska dig en riktigt härlig jul!!! så väldigt fina foton på granen också.
    kramar!

    SvaraRadera
  26. God jul, kära du! Så härligt att följa din blogg! Kramar!!!

    SvaraRadera
  27. GOD JUL!!

    Jättekram till dig!!

    SvaraRadera
  28. Verkligen jättefint pepparkakshus. Det måste vara härligt att ha så högt till taket och få plats med en hög/stor gran.

    Önskar dig en riktigt god jul! Njut!! Kram kram

    SvaraRadera
  29. Önskar dig och din familj en riktigt God Jul och en skön ledighet!
    Julkramar Susanne

    SvaraRadera
  30. Ha en underbar jul!

    Julkram från Australien♥

    SvaraRadera
  31. (⁀‵⁀,) ✫✫✫
    .`⋎´✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫
    ✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫✫
    .•°*”˜˜”*°•.✫✫✫GOD JUL!

    Önskar Maud

    <
    Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvaraRadera
  32. Önskar dig och din familj en God Jul.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  33. En riktigt God Jul tillönskas bloggerskan och hennes härliga familj.
    /Björn

    SvaraRadera
  34. Vilka härliga bilder!
    Önskar dig och dina kära en riktigt God Jul!
    Kram kram
    Neya

    SvaraRadera
  35. God jul på dig !
    Ha en mysig helg med nära och kära !
    Med varma julkramar Sirpa

    SvaraRadera
  36. En riktigt God Jul tillönskas dig med Björn!!!! Tusen tack för din kommentar här!! Blir så glad!!

    Sköt om dig!!

    Kram Aka

    SvaraRadera
  37. Önskar dig en fortsatt fin julhelg! Kram Maria

    SvaraRadera
  38. Ha en fortstat fin julhelg Aka. Njuta av helg och av de dina.

    Kram

    SvaraRadera
  39. Hoppas du haft en underbar jul med din familj!

    Önskar dig en god fortsättning på julen!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  40. Hoppas att du har haft en underbar jul!
    God fortsättning & stora kramar
    Malin

    SvaraRadera
  41. Va fint ni har det, som alltid!!

    God fortsättning!!

    Största kramen ;)

    SvaraRadera