måndag 14 november 2011

ROSTIG MARSCHALLHÅLLARE





Marschallhållaren ska få hälsa gäster välkomna vid infarten!



Välkomande gård!


Wiiiieee, här har ni en happy happy bloggerska!!! Svärmor har kommit med en present till mig och maken, något att tillföra gården och gah.... say no more, jag är helt saaaaalig!!!! 



En heeeelt ljuvlig marschallhållare!! 


När vi flyttade till vårt hus var tomten i ett bedrövligt skick! Men läget var helt underbart vid vattnet och vi såg potentialen. Allt eftersom trädgården planerats har det börjat kännas mer ombonat och välkomnande, men jag kan nog säga att det är först i år, när vi satsat på att fixa framsidan, som det börjat kännas som en riktig gård :) Och som en extra krydda älskar jag den fina trädgårdsdesign som finns lite här och där på tomten. 






Svärmors fina present pryder verkligen sin plats och jag är så himla glad över den :) Tack snälla Gunvor!!!!


Önskar er alla en riktigt fin vecka och tack för att ni tittar in här hos mig!!


Kramiz aka



27 kommentarer:

  1. Så där ja nu har jag "läst in mig lite". Vet inte men jag har inte sett dina uppdateringar upptäckte jag precis, konstigt.
    Klänningen är ju dundersnygg, skulle vilja ha en sådan också, vilket fodral :-)
    Och för att inte tala om vad mysigt ditt vardagsrum ser ut, vitt med härligt varma och mustiga färger, varmt och ombonat.
    Sist men inte minst så har du en toppen svärmor, ja med god smak. Vilka snygga marschallhållare, to die for as we say here Down Under ;-)
    Lev väl!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  2. Den är verkligen helt fantastisk!!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Vilken häftig marschallhållare :)
    ... verkligen fin ute i din trädgård.

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  4. Så himla fin, så snäll sväris du har!
    Passar ju ihop med den där ställningen du vann för ett tag sedan, kommer de från samma ställe kanske?

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Åhn den va verkligen suuuperfin:) Förstår att ni blev glada för den!
    Ni har såå fint i eran trädgård, men jag förstår att det ligger mycket arbete bakom.

    Önskar dig en fin dag
    Stoor kram Susanne

    SvaraRadera
  6. så fin den var..heldige deg..)) så fin port dere har også..))

    Ha en fin dag..)

    Klem

    SvaraRadera
  7. Vill ha! Den var både snygg och lagom hög. Det borde lysa fint i vintermörkret i den. Kram! Pia

    SvaraRadera
  8. Åh så fin, vill också ha, kram

    SvaraRadera
  9. Grymt snygg : ) till fin tomt och hus : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Va fint, den påminner lite om den man kan vinna hos Rosverstan så nu behöver du inte vinna den där...ok ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  11. Snyggt, nu är det bara att elda på, det kommer att bli grannt med snö också!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  12. Så läcker...passar perfekt till ert stora hus!
    Vilken tur att ha en svärmor med god smak! Men hon har allt en härlig svärdotter också!
    Kram & vink från mig.

    SvaraRadera
  13. Åh vilken fin!
    Jag vill ha en jag med! =)

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  14. Sååå fiin! Vilken svärmor du har!

    Sa hon något om vem som gjort den?

    Kul att du vill vara med i min lilla utlottning -det ska bli så kul att skriva lotter!

    Kramar/ Lena

    SvaraRadera
  15. Tack fina du! Du är så välkommen tillbaka så, och vilken mysig blogg du också hade!! kram på dej!

    SvaraRadera
  16. Vilken snäll svärmor! Nu fattas bara festen så du får visa din fina marshallhållare:)
    kramar!

    SvaraRadera
  17. Åh så fin! Det är så fint med rostiga detaljer!! Vilken snäll svärmor du har! Jag har också haft turen att ha fått en snäll jag också ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  18. Hejsan!

    För precis ett år sedan så deltog du i en tävling hos mig där man hade chansen att vinna en VALFRI produkt från en underbar inredningsbutik. Kanske ingen vinst då men nu har du chansen igen:

    http://uj76.blogspot.com/2011/11/tant-lottar-ut-valfri-produkt.html

    Lycka till :)

    SvaraRadera
  19. Så jättefin, snällt av din svärmor :-)

    /Jenny

    SvaraRadera
  20. Den var verkligen jättefin och ståtlig!! Nästan som en vacker staty som välkomnar!! Underbart!! Säkert ännu finare när man tänder i den...

    KRAM

    SvaraRadera
  21. Ja ljus i mörkret får vi inte för mycket av! Känns verkligen hemtrevligt och välkomnande med den fina grinden, staketet och marschallhållare nu också. Sååå fint ni har det! Ha det gott! Kram Anna

    SvaraRadera
  22. Jättefin! Sååå fint den passar i miljön. Och rostig. Mmmm gillar mycket! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  23. God kväll !

    Rostuga saker är så fkna och den här var jätte fint !
    Eller är det ;)

    Sov gott ! Kr

    SvaraRadera
  24. Verkligen superfin!!! Snyggt att den redan har rätt patina.

    SvaraRadera
  25. Men gud så fin!!!
    Ja dina gäster kommer verkligen att känna sej VÄLKOMNA!!!!Vill haaaaaa!!!!
    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  26. Wow! Den var verkligen supersnygg!
    Så fint till julen, det är ju som hjärtan runt om :)
    Hmmm... en modell jag kunde tipsa min händige man om ;)

    Fin fredagkväll till dig!
    A-C

    SvaraRadera