onsdag 9 november 2011

PAPARAZZIBESÖK



Det finns mycket smått & gott i Catrins skafferi :)) Men det förstås, är man konditor så är man :)) 



Fiffiga lösningar...


... finns det gott om hemma hos min gulliga kusin!! Tänkte visa lite fler foton från hennes hus som jag tog i somras, så himla mysigt! (tyvärr taskig bildkvalitet men jag hoppas ni ser ok ändå!)


Varför köpa en garderob när man kan ha kläderna i ett heeeelt stort rum!!!



En stooor och välkomnande hall med en platsbyggd bänk!


Och har man en make som är snickare så...


...blir det ju så klart en egendesignad säng! Den är gjord av timmer som laserats i en grå färg!


var sida av sängen står en...


... stege som Catrin räddade från lågorna då hennes man höll på att elda upp den!! Den delades i två delar och blev perfekt som klädhängare!!

Fiffigt att göra tavlor av...



...tyg!!! Det här är köpt på Ikea. 


En dörr skulle sättas för och varför inte göra en...


... fin och dekorativ lösning av problemet!!!


Tack gulliga du...


... för en jättetrevlig eftermiddag med sååå smarrigt fika :)))


Tjingeling!



18 kommentarer:

  1. Åhh så mycket fint och fiffigt;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Kusinen har mycket fint hemma, sängen är underbar!
    Hade 'paparazzi du' kommit hem till mig idag, så hade du vänt i dörren..
    Måste städa imorgon, har ledigt så det ska bli kul!

    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Hej Aka,

    Wow så fint kusinen bor! Vilka fräna idéer hon har. Trodde "garderoben" var en bild från någon klädbutik *fniss* Hälsa och tacka för titten!

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  4. Men vilket fint hem!

    Ett helt rum som garederob, oj så lyxigt!

    SvaraRadera
  5. Härligt hem! Gillar de egna lösningarna, gör hemmet personligt!

    SvaraRadera
  6. Håller med, jättefint! Önskar dig en fin dag kram

    SvaraRadera
  7. En platsbygg bänk i hallen önskas här också, trots en sambo som är snickare så fixas inte sånt här!! Du vet bagarens barn....
    Snygg säng!!

    Kram Kia

    SvaraRadera
  8. Nu finns en ny tävling hos mig:

    http://ullevidsdal.blogspot.com/2011/11/tavling-personlig-skrivbok.html

    Kram Helene

    SvaraRadera
  9. Snyggt : ) härliga bilder varm kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Fina bilder! Hyggligt att låta oss få se hemmet :)
    Tack för din gulliga hälsning och för att du vill vara med och tävla hos mig. Jättekul, för nu hittade jag ju hit. Och hit lär jag återkomma! Kramar Kicki

    SvaraRadera
  11. Kul med fin fina lösningar som de kommit på själva... och det verkar praktiskt att ha en man som är snickare :)

    Hälsa att hon har jättefin hemma.

    Ha en fin helg!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  12. *fniss*... paparazzifotograf, det var bra! Synd att du inte har Prinsess fötter...annars så vet du...
    Nu ska du ha en RIKTIGT skön Helg!!!!
    Var rädd om Dig, för du vet väl att du är UNIK!!!!!!
    Kramar om ärligt.

    SvaraRadera
  13. Kul med lite reportage från annat hem:) Gillar stegen brevid sängen idén! mysigt hade de också.
    Ha en fin fredag- kram på dig!

    SvaraRadera
  14. Massor av smart & snyggt! Det får du hälsa!

    SvaraRadera
  15. Vilket fint och charmigt hem med både snygga och praktiska lösningar din kusin har, me like :)

    Hoppas du får en toppenhelg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  16. Massor av fiffiga idéer och jättefint hus har kusinen din :o)
    Vilka ursnygga kläder du har köpt till festen. Jag blir så sugen på att shoppa loss när jag har kikat in hos dig ;o) Känns som att jag inte har köpt kläder på jättelänge....mammaledigheten tär på plånboken ;o))) Men nu får jag snart min första lön igen, då sätter vi sprätt på pengarna!!!

    Ha en urmysig helg vännen.
    Kram på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  17. Va fint hon har det !:) Kul med ett litet hemma hos reportage, det gjorde du bra ;) Du är en bra paparazzi,.. hihi :)

    Trevlig helg.
    Kram Amanda

    SvaraRadera