måndag 7 november 2011

KLACKAR TILL PARTYT








De här klackarna ligger riktigt bra till hos bloggerskan... 



Till festen...



Nu vankas det fest igen :)))  Klänningen är köpt och hänger i garderoben, det blev den...

...här!! Och har ni inte provat den så gör det, superskön och med ett helt ljuvligt fall i ärmarna!!!! Dessutom går det nog inte att få en mer elegant och stilren klänning till det priset!!


Frissabesöket är bokat och ni som följer bloggen vet ju att bloggerskan gått från nästan svart till rött, till ljust slingat och tillbaka till mörkt brunt inom loppet av 1 1/2 år!!!  Hur är det möjligt!!?? Jag vet, låter helt galet, haha!!! Och vad blir det för färg den här gången då??? 


Vad säger ni om den här guldiga färgen...




... übersnygga J.Lo!  Hmmm... får fundera vidare på det... 


MEN jag har inte hittat skorna än! Förutom de ovan är de här...



Klänning: Kappahl. Skor: Scorett.


... riktiga favvisar!!! Huuur snygga som helst!!!


Ps. Tusen tack för alla goda råd ang. vår platå i trädgården!! Gissar att jag kommer att återkomma till den framöver :))

Nu - nattizdags!


Tjingeling

23 kommentarer:

  1. Åh, vilka snygga saker, måste kolla in klänningen pronto!!

    Du kommer att vara hur snygg som helst!! Du är hur snygg som helt redan men nu blir du antagligen livsfarlig!!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Oh je, jag hade fått svindel om jag satt på mig dem. Hade nog passerat två meters strecket iaf...men de är snygga!!
    Visst är J.Lo superhot, kanske skilsmässan gjort henne ännu mer lycklig och vacker..

    kram o godnatt

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar festpingla du kommer att bli. Klänningen var ju superläcker. Lycka till med skoinköpet och frissan nu. Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken partypingla du kommer bli!!! Den översta skon är döläcker! ;) :) Klänningen är oxå jättevacker! Snyggt, snyggt!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  5. Japp! Snyggt,snyggt! Svart är bra och tidlöst.Översta skon var störtläcker, inget som jag skulle kunna röra mig i men ändå. Man kan ju sitta och vifta lite med fötterna bara.... Kram!

    SvaraRadera
  6. Så snyggt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Urläckert! Du kommer bli festens drottning! Jag gillar mockaskon!
    Må gott kära du och ladda batterierna nu!
    Kram kram kram

    SvaraRadera
  7. Översta skon är superläcker, och klänningen är riktigt festfin och elegant på samma gång. Tack för tipset, vill genast prova klänningen. Vad roligt att du uppskattade kommentaren om björkplatån, jag blev jätteglad för din fina fina kommentar hos mig, tack! Du har verkligen en fin blogg med en blandning som tilltalar mig, vi ses igen :) Ha en fin dag! Kram Linda
    Ps. Vore roligt att få se några festbilder sen så vi får se hela outfiten.

    SvaraRadera
  8. Snyggt!! Kul att köpa lite nytt, göra sig fin och gå på fest.

    Du får visa en bild sen med hela outfiten på :)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Kul med fest och du kommer sopa mattan med alla i dom klackarna! Snubbla inte bara. : ) snyggt!
    Ha en toppen dag!
    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Hej Aka,

    Wow vilken klänning! Kommer sitta görsnyggt på dig. Gillar de läckra "batman"ärmarna ;) Skorna är verkligen fräsiga de också. Hm. Vilka väljer du? Själv skulle jag stapla omkring som Bambi på hal is.. haha!!

    Du passar ju i alla hårfärger. Är säker på att din nya blir lika fin den med! Och jag gillar JLo´s.. sooo go for it!

    Kram kram Sanna
    (som uppskattar och tackar så hemskt mycket för din senaste hälsning)

    SvaraRadera
  11. Oh my goood, jag skule ligga på näsan inom 2 minuter! Hihi!! Jag går bäst i skor med spikskydd under! Haha! MEN snygga är dom!!
    Jag har sen 7:an färgat håret i nästan alla färger som tänkas kan! Men nu har jag hålt mig till svart rätt länge så det är väl på tiden!
    KRAM!

    SvaraRadera
  12. En Tuff brud i lyx förpackning!!!!!
    Du kommer att bli den hottandes på hela festen!!!JAG LOVAR!!!!Klänningen var ju urläcker!!!!
    Ha de bäst!!!!
    Kram LOtta

    SvaraRadera
  13. Så snyggt!!! Klänningen blir jag nyfiken på, kram

    SvaraRadera
  14. Oooo vilka klackar! Snygga, fast jag skulle aldrig kunna gå i dem.
    Snygg hårfärg, den skulle jag mycket väl kunna tänka mig. Jag borde ta tag i mitt hår snart...länge sedan jag färgade det nu.
    Du kommer bli jättesnygg i den klänningen.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  15. Vilken härlig blogg du har! Kul att hitta hit!

    Jes

    SvaraRadera
  16. Vilken snygg klänning! Den kommer du att glänsa i på festen.
    Läckra skorna med dragkedjan på hälen var.
    Ha det ur kul på partyt, när det bär av ;)
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  17. Jag blir så glad av dina kommentarer!! Tack!! Och kram i massor!!

    SvaraRadera
  18. Tjejen, kom på en sak....ska jag skicka skona med röd sula....*fniss*....de skulle sitta som en smäck på bloggerskan fötter. Undrar om vi inte har samma skostorlek????? (38)????????
    Puss i pannan.

    SvaraRadera
  19. Så mycket fint du visar- hårfärgen är ju ljuvlig!!! Kram Johanna

    SvaraRadera
  20. Halloj Aka!
    Vad mycket snyggt du visar, klänningen är superläcker o skorna med! (nskar jag kunde gå i höga klackar;))

    J-Lo's hårfärg är vacker, den hade du passat i!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  21. Du kommer att bli skitsnygg på festen med den klänningen ;) och skorna med dragkedjedetaljen var hur coola som helst de skulle jag ha satsat på. Spännande att se vad som händer med "frillan" - J.Lo är ju galet snygg och hennes hårfärg gillar jag också - den skulle passa dig ;), kanske nåt för fega mig att apa efter också nästa gång jag pinar iväg till frissan.


    Kram F

    SvaraRadera
  22. Snyggt, snyggt verkligen! Den där hårfärgen är så guldig och fin. Riktigt varm!

    SvaraRadera
  23. Wow, så snygga skor och klänningen är ju superfin!! Hoppas du visar en outfit-bild när du är dressad och klar inför den stundande festen :)

    Har du varit hos frisören ännu? Är så nyfiken på vilken färg det blev!

    Hoppas dagen varit bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera