fredag 4 november 2011

JUBILAR & NYTT I GARDEROBEN




På bloggerskans finger igår kväll, fin ring säljs i set om två - på H&M.



Rosa kavaj



Jag hade en date igår kväll med fina vännen Lotta som fyllt år...


...hipp hipp hurra för dig kompis!!!! Vi gick på bio och avslutade med ett glas rött på en supermysig pub :))


Bloggerskan hade på sig lite nytt...


Ringar, kavaj och sjal från H&M.


... en rosa kavaj och en sjal i samma rosa ton! Tyvärr heltaskig bildkvalitet... Gissar att jag kommer få stor användning för denna kavaj till våren - perfekt till jeansen!

Nu ska en semesterledig bloggerska ut och kratta lite löv här :))


Önskar alla en riktigt fin helg!


Kraaam aka

3 kommentarer:

  1. Så fina ni var och trevligt hade ni också verkar det som! Gott.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Kul med lite nytt i garderoben!! Jag fick hem ett paket från HM häromdagen. 2 stickade tröjor, 2 toppar och 2 par byxor och allt var bra. Sånt gillar jag.

    Om du har tid över har jag också lite löv här!!

    Kram Kia

    SvaraRadera
  3. Heeeeej!
    Kavajen är jättefin!
    Å jag tror som du att den inte kommer hänga på galgen SÅÅÅ mycket till våren :)

    Vad fint det blev på väggen!!
    Tänk vad lite kan göra mycket!!
    Hoppas du får bästaste helgen med mycket skratt!

    Tokkramar till dig!!

    SvaraRadera