fredag 25 november 2011

GÅVOKORT TILL JUL



En riktig favorit, ljuuuvlig ljusstake från Olsson & Jensen, gah... Detta skulle bli mitt val i denna utlottning!!




Utlottning!




I samarbete med Gåvokort Scandinavia tänkte jag ha en utlottning på bloggen! Det ni har chansen att vinna är alltså ett gåvokort till ett värde av 525 kr där 20 kr går direkt till BRIS:) Fina saker och ett gott syfte - perfekt!


Vinnaren får alltså själv välja sin vinst bland alla fina ting :) 


Det finns en hel del bloggerskan själv skulle vilja ha...














... ett litet axplock av allt fint som finns att välja på, men det finns myyyyycket mer, se här!!! 


Gåvobreven är ett "business to business-kort" och kan endast köpas av företag. Perfekt tips för företagare som vill ge sina anställda en julklapp som alla kommer att bli nöjda med då de själva får välja vad som ska vara i paketen :))


 För att vara med i utlottningen gör du följande;



Svara på frågan: Vilken färg har bloggerskan på sitt hus? (Tävlingsregler för spel på nätet). Jäklars vilken svår fråga... ;)


1 lott:  Lämna en kommentar nedan och tala om att du vill vara med i utlottningen.

2 lotter:  Lämna en kommentar nedan, kopiera den här...





...bilden och klistra den in den i din egen blogg. Länka sedan till min blogg - A House With A View.


Utlottningen pågår till 11 december då vinnaren dras!

Obs! Glöm inte att skriva med hur många lotter du deltar!



Lycka till!!

62 kommentarer:

  1. Så mycket fint- inte svårt att hitta något där inte;) Staken är en klar favorit...Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Färgen är röd (finns det regler om att man måste han sådana frågor alltså?). Och jag vill jätte-jätte-jättegärna vinna. Så jag kopierar bilden och länkar också. Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Vad kul med utlottning! Inte för att jag nånsin vinner men spelar man inte så vinner man inte. : )
    1 lott till mig till att börja med. Vet inte hur jag kopierar och så med telefonen.
    Just det! Huset är rött.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Men härligt vännen!!
    Vilket pris!!!!!!!!!:-)
    Det finns ju så mycket finfint att välja på!

    Oj..knivig fråga, men jag sätter 2 lotter på ett rött hus!
    Spännande!
    Kramar Hilla

    SvaraRadera
  5. Såklart jag vill vara med! Smart att få välja vinst själv och så bra att BRIS gynnas! Svaret på frågan: RÖTT!!
    Deltar med två lotter!

    Glad och god advent till dej!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Hihi oj då jag kom ju på att jag vill ju oxå vara med och tävla, huset är rött! Jag tar två lotter och hoppas på just dem;) Kram igen

    SvaraRadera
  7. Vad roligt med utlottning! Jag vill gärna vara med och tar 2 lotter.
    Ert fina hus är rött!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  8. JAg vill jätte gärna vara med i din fina tävling och länkar såklart och ditt hus är rött.
    Ja sätter igång en utlottning i morogn eller måndag så håll utkik....

    Kram Anna
    http://godastunder-tokigaideer.blogspot.com/

    SvaraRadera
  9. Hej Aka,

    Tjoho! En utlottning, klart jag vill vara med :) Och vilken smart idé med gåvokort! Vilka fina grejer.. vad svårt det kommer bli att välja hihi!

    Svar: RÖD
    Lägg i två lotter åt mig, tack.

    Adventskram till dig!
    Sanna

    SvaraRadera
  10. Men AKA då ,viken ljuvlig stake helt ljuvlig!!!
    Ni bor i ett rött fint hus!!!
    Jag kniper 2 lotter!!!
    Passar på att önska dej en mysig advent!!!
    Stooooooora kraaaaaaaaaaaaaaaamen från mej!!
    Lotta

    SvaraRadera
  11. Åååååh vem vill inte vara med i den här tävlingen ;o) Superfina saker...hmmmmm ljusstaken står nog högt i rang ;o) Hoppas på lite tur (igen).... säger rött hus och tar två lotter!
    Hoppas att du har en mysig adventshelg vännen!
    Kram
    Ulrika

    SvaraRadera
  12. Hej vännen!

    Klart jag vill vara med! Och så vill jag förstås passa på att önska dig en fin 1:a advent!

    Kram Pernilla

    just det: rött hus!

    SvaraRadera
  13. Hej fina du! Jag vill självfallet vara med och tävla och jag gissar på att huset är rött ;).
    Har länkat med bilden på min blogg! Ha en underbar 1:a advent! kram kram

    SvaraRadera
  14. Helt underbar ljusstake =)
    Önskar dig en trevlig advent!

    SvaraRadera
  15. En så bra tävling där man både bidrar till BRIS och samtidigt kan vinna något fint! Väldigt mycket fina saker måste jag säga att det var.
    1.Du har rött hus
    2. jag länkar till dig!
    Ha en riktigt fin advent- kramar!

    SvaraRadera
  16. Rött, så jättefint rött dessutom!
    Länkar också..

    Adventskram till dig!

    SvaraRadera
  17. Hej! Trodde att jag lämnat en kommentar, men kan inte se den. Lämnar igen för säkerhets skull. Rött är ert ljuvliga hus och två lotter tar jag. Bild och länk. Kram i advent!

    SvaraRadera
  18. Klart jag vill vara med i utlottningen och deltar med 1 lott.
    Och bloggerskan har ett rött hus! Ett jättefint rött hus!
    Trevlig 1:a advent
    Agneta kram

    SvaraRadera
  19. Tittar bara in och säger:

    Ha en trevlig första Advent :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  20. Nu kommer jag "hasande" med filttofflorna på! Ja du läste rätt!De med röd sula står på hyllan idag.
    Klart jag vet att ert vackra hus är RÖTT!
    En lott, tack.
    Önskar dig nu en skön första Advent!
    Kram och puss i pannan.

    SvaraRadera
  21. Ditt hus är rött!! Jag vill gärna vara med i utlottningen och deltar med 1 lott! Kul att följa din fina blogg!! Kram

    SvaraRadera
  22. Kul att du vill vara med i utlottning åsa!! Jag håller tummarna!!!!

    Stöööörsta kraaaamen från aka

    SvaraRadera
  23. Vilken bra utlottning och vilken jättetrevlig blogg du har !
    -Ditt hus är rött, liksom vårt och en utsikt över sjön har vi också ;)
    - jag tar 2 lotter, tack och håller mina två tummar !
    Ha det gott !
    Anneli

    SvaraRadera
  24. Hej men oj va mycket fina saker de fanns där o välja på! Ja ljusstaken får gärna flytta hem till mig.

    Klart jag är med.
    Ditt hus är rött, kommenterat o länkat så 2 lotter tack.

    Ha en skön kväll
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  25. Hej! Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen Och du bor såklart i ett vackert rött hus.
    MVH
    Alexandra
    alexandra.erik@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Vill jättegärna ha två lotter tack! Gissar att huset är rött ;) Länkar i min blogg till tävlingen i din fina blogg!

    SvaraRadera
  27. Jag är med! Ditt hus är rött:)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Vilket fantastiskt pris! Jag är gärna med och tävlar! Huset ditt och rött!

    SvaraRadera
  29. Klart jag vill vara med i din utlottning!!!

    Ditt hus är rött :)

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  30. Utan och tjuvtitta på redan lämnade kommentarer så svarar jag att ditt hus är RÖTT!
    Två lotter slår jag till på, länkar med den fina bilden från sidomenyn på min blogg och hoppas på tur!
    Må så gott!
    /Anna-Karin

    SvaraRadera
  31. Åh vilken rolig utlottning! Jag vill jättegärna vara med och länkar från min blogg!
    Ps: huset är rött:)

    SvaraRadera
  32. Ditt fina hus är rött!
    Jag vill jättegärna vara med på utlottningen men jag har ingen egen blogg så jag får nöja mig med en!
    Varma hälsningar Gisela Vilhelmsson

    SvaraRadera
  33. Jodå så att visst vill jag vara med och tävla om ditt röda hus!
    Eller hmn ja du förstår ;)

    Har länkat så klart och hoppas på TUR!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  34. Hej jag vill gärna vara med i din utlottning. Huset är rött, och jag tar 2 lotter. Fin blogg du har, första gången jag besökt den. Ha det bra/ Mimmi

    SvaraRadera
  35. Tar en lott! Rött!!!=)
    Mvh Annelie
    a.e.m-49@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag är gärna med på din utlottning, vill vinna en sådan fin ljusstake!
    Huset är rött och du är länkad på min blogg så jag tar 2 lotter och hoppas på massor av tur...
    Ha en bra helg!
    /Suss

    SvaraRadera
  37. Klart jag vill vara med och tävla och herregud vad mycket fina priser det fanns att välja på ;)
    Ditt hus är RÖTT och jag tar två lotter och länkar förstås till tävlingen från min blogg ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  38. Här vill jag ju såklart vara med =)
    Ni har ett härligt rött hus.. Jag länkar med så två lotter vill jag ha =)

    Kram Mia

    SvaraRadera
  39. Hust är rött!
    Jag vill ha allt ,ljusstaken ,armbanden kuddarna mm....
    Tar 1 lott och hoppas på en julklapp till MIG SJÄLV.
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. et rødt hus:) 1lykkelodd! mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Jaaa, jag tror huset är rött!

    Detta är en utlottning jag gärna vill vinna och kniper två lotter.

    Ha det fint!

    Lena

    SvaraRadera
  42. Jag gissar på rött hus och deltar med en lott.

    Hälsningar
    Katarina Jonsson

    SvaraRadera
  43. Hej hej!

    Vilken trevlig tävling!!! Den vill vi vara med i!

    Vi gissar på att huset är rött och kniper två lotter! En kommentar här och länkning i vänsterspalten på Fiffiga Systrar

    SvaraRadera
  44. Huset är rött och jag vill gärna vara med på en lott
    kramiz

    SvaraRadera
  45. Mycket fint att välja vill jättegärna vara med i utlottningen med 1 lott hopas på tur!

    1. huset är rött och jättevackert!

    /Mona.G

    SvaraRadera
  46. Jag gissar på att huset är RÖTT, ja det får bli mitt svar:)

    Klart jag vill vara med i utlottningen, två lotter till mig tack:)


    Ha en fin kväll:)

    /Jenny

    SvaraRadera
  47. Hejsan!

    Vill gärna vara med. Jag tar 2 lotter, har länkat.

    Rött blir mitt svar...

    Kram

    SvaraRadera
  48. Jag vill också gärna vara med i din finfina utlottning. Jag vet också (utan att tjuvkika) att ert vackra hus är rött! :)
    Länkar självklart!
    Hälsar,
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  49. Hej!! Smart utlottning, jag kniper en lott o säger att ditt hus är RÔTT!!

    Klem Anna

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med, jag tar TVÅ lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2011/december/11-december-utlottning-3.html

    Ditt hus är rött.

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  51. Två lotter tack =)
    Ditt hus är rött och väldigt fint!

    SvaraRadera
  52. Oj vilken kul grej! Ditt fina hus är rött och jag vill ha två lotter så jag länkar.... Kram

    SvaraRadera
  53. Heej!

    Jag tar gärna 2 lotter!! Tack!

    Önskar dig och dina en fin helg! Kramar Maria

    SvaraRadera
  54. Ditt hus är rött.
    Jag vill gärna vara med i utlottningen och tar en lott.

    Hoppas på tur.

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  55. Verkar som ditt hus är rött.. om du inte målat om det;)

    Tar en lott tack.

    Marie

    SvaraRadera
  56. Svaret är RÖTT! Wow vilken fin utlottning. Klart man vill vara med i den! Jag länkar och hoppas på tur med någon av mina 2 lotter. Ha en härlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera
  57. Och om jag är färgblind? Men jag chansar på RÖTT!
    Två lotter om nu detta fungerar!
    http://whitenoice.blogspot.com/2011/12/vinn-ett-gavokort.html
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  58. Fin tävling!
    Ditt hus är rött och jag tar två lotter och hoppas självklart på tur!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  59. Hej! Jag vill gärna vara med i utlottningen, 2 lotter tack :)
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  60. Hej!

    Vill vara med och vinna. Huset är rött och jag länkar till din sida. Tack för 2 lotter. Kika gärna in på min blog också.
    www.onakullanstygochgarn.blogspot.com

    mvh Önakullan

    SvaraRadera
  61. Jag höll på att missa din superfina utlottning. Men jag villl förstås vara med! Ditt hus är rött med vita knutar. Jag länkar med bild och tar alltså 2 lotter för dubbel vinstchans.

    Adventshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera