tisdag 29 november 2011

FRAMFÖR BRASAN & UTEGRAN



En stilla stund framför brasan denna kväll! 


Ljusare utomhus!


Trots alla fina stjärnor och adventsljusstakar så tycker jag att det mest stämningsfulla är dekorativa lyktor och lampor utomhus!



Ingång till groventré.

 En noga utvald ljussättning kan verkligen förändra hela intrycket i en trädgård! Bara en enkel gran bidrar med så mycket stämning och gör den annars så mörka garageuppfarten betydligt ljusare och mysigare!


Ps. Tuuuusen tack för era snälla kommentarer i förra inlägget, jag blev så överraskad!!!! Och såååå jätteglad!

Nattizkram aka

13 kommentarer:

  1. Kan bara instämma i att det är sååå mysigt med julljus ute eller belysning ute den mörkare årstiden. Det gör livet lättare på något sätt och man blir glad i mörkret :-)
    Jag kollade in spegeln du nämde och det ser supersnyggt ut och skulle passa jättebra i ett dressingroom eller sovrum. Även en hall men då måste jag komma på en fiffig lösning så att jag kan säkra spegeln. Jag har ju två små vildar i detta hus och inget är säkert ;-)
    Myspys på dig och sov gott.
    Kram
    Anette :-)

    SvaraRadera
  2. Ps Gillar ditt nya "blogghuvud", juligt & stämningsfullt.

    SvaraRadera
  3. Härligt med mys och stämningsfullt när ljusen lyser ute i kylan :)

    Kram från Australien♥

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Va mysigt med brasa. Saknar att ha en brasa. Det är såå stämningsfullt.
    Kramkram

    SvaraRadera
  5. Måste nog också skaffa en utegran, när det slutat blåsa vill säga...
    Granen står så grann därutanför stugan, hör du hur jag sjöng det?! La lalllaa...

    KRAM på dig!

    SvaraRadera
  6. Ny fin logga ser jag!
    JAg gillar när man går en promenad och tittar på alla hus som gjort det mysigt med lampor. Vi har sagt att vi ska sätta en ljusslinga runt staketet vid bilarna. Vi har inga gatlyktor hos oss och där blir det extra mörkt. Kan vara mysigt om det nu kommer upp!?

    Kram Kia

    SvaraRadera
  7. Så fint och så mysigt!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  8. Blev du överraskad???????? Hur i "Jösse namn" kunde du bli det? Du är UNIK! Fattar du inte det...hi,hi. Du är godkänd av min vän( läs mitt Inlägg) och de säger inte lite!!!!!!
    Varm låååång ärlig kram från mig.

    SvaraRadera
  9. Så jättefint, älskar gran, granris och belysning utomhus, så mysigt kram

    SvaraRadera
  10. Vilken mysig och inbjudande syn som möter din familj och vänner när de kommer hem till Er!! Det gör så mycket med rätt belysnig för stämningen så här i adventstider!

    Hoppas du haft en bra dag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  11. Vilka fina bilder du lagt upp. Och jag håller med, tänk vad belysning kan göra.
    Jättefint i granen.
    Kram Linda
    ps. tack för komentarerna du skickat. :-)

    SvaraRadera
  12. Så fint med granen ute!
    Tycker precis som du att det ger sådan stämning!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera