onsdag 12 oktober 2011

ZEBRA-STYLE




Mysfaktorn är hög i dotterns lägenhet :)


Mysigt inrett!


Tänkte visa lite fler bilder från dotterns lägenhet som jag tog när vi besökte henne för några veckor sedan. Hon pluggar på annan ort och har inrett sin första egna lägenhet och det har blivit såååå mysigt tycker jag!! 



Zebratavlan är inte bara snygg, den passar in klockrent hemma hos dottern som ägnar mycket tid åt djur.




Superfräscht!!!


Nu väntar en till arbetsdag men snart är det helg igen :))) 

Önskar er en fin dag!!

Tjingeling!

15 kommentarer:

  1. De är jättefint & fräscht:-) Hon har god smak som sin Mor!

    Ha en bra dag på jobbet
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  2. Hon har det verkligen fint:) Hoppas hon trivs på utbildningen med!
    Många kyliga höstkramar Kusin vitamin:))

    SvaraRadera
  3. Nästan så man är sugen på att flytta hemifrån och inreda sitt egna boende. : )
    Super mysigt.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Mycket smakfullt inrett, hon brås nog på sin mor!

    kram o ha en riktigt god dag!

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt...goa kuddar i en underbar färg. Det är så kul att se vad barnen gör med sina hem.
    Önskar dig en skön kväll. Kramisar Maria

    SvaraRadera
  6. Hur fint som helst!!!
    Men det är väl inte så konstigt sådan mor sådan dotter....
    Verkligen härligt med en massa härliga färger på kuddarna...
    Ha en fortsatt skön och mysig kväll....

    Kramkram Lotta....

    SvaraRadera
  7. Jaaa det ser verkligen superfin och fräscht ut. Där måste hon trivas kanon :)

    Ha en härlig kväll!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  8. Tjingeling härliga tjej! Nu är jag här...
    Undrar stilla var dottern fått sin talang för inredning...*fniss*....
    Var rädd om Dig och en riktigt VARM kram från mig.

    SvaraRadera
  9. Din dotter har verkligen så bra smak och har fått till sitt första boende så snyggt och jag gissar att just hennes fina lägenhet kommer bli platsen hon och hennes kompisar kommer "hänga" :)

    Hoppas du haft en toppendag!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  10. Wow sådan mor sådan dotter SNYGGT! kram Sofia

    SvaraRadera
  11. Meeen så mysigt dottern har i sin lägenhet! Det är kul när barnen inreder efter eget tycke och smak. Hi hi hi jag skrattade åt ditt tidigare inlägg...min make är inte speciellt förtjust när jag försöker värma mina iskalla tår hos honom. Jag har faktiskt ett fårskinn i fotändan av sängen och ibland värmer jag min vetekudde och stoppar under täcket...

    Vad roligt att du vill vara med i min utlottning=) Nu hoppas vi på tur! Ha en fin torsdag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  12. Min dotter och hennes sambo letar lägenhet. Jag ser fram eot att besöka dem hemma hos dem. Ska bli trevligt att se deras hem växa fram.

    Hon ser ut att ha det jättefint din dotter.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  13. Gillar du tävlingar? :) Besök gärna min blogg och delta i mina, du hittar dom här: http://nilssonpettersson.blogg.se/category/pagaende-tavlingar.html

    SvaraRadera
  14. Vilken talangfull dotter du har! Urfint har hon det! Kuddarna gillade jag skarpt! Varifrån kommer de?

    SvaraRadera