måndag 10 oktober 2011

HÖSTJACKA PARKAS




Gårdagens frusna bloggerska i tjocktröja och raggisar! Ja, nu börjas det igen, bloggerskan kör upp iiiiiskalla fötter och händer i alla skrymslen som finns på maken när vi lagt oss om kvällarna, måste ju för bövelen hålla värmen på nått sätt!!!! 



Mrs Budget


Ni som följer bloggen vet att bloggerskan för det mesta handlar på "billiga gatan" och så fick det bli när det kom till årets höstjacka också! Jag köpte en sådan här...


... parkas! En lite kortare modell där tyget går en aning längre ner över baken än framtill. 



Och tror ni att jag kunde motstå allt annat ögongodis jag såg, näpp!!! Det fick bli en väska och ett par matchande... 


Parkas, skor & väska från H&M. Tights Ellos.

...boots också :)) Hmm... kanske inte direkt varma... 


Ska bli riktigt gött att låta den tunna vårjackan hänga kvar i garderoben i morgon bitti och sätta på sig något varmare :))

Önskar er en fin fortsättning på veckan!

Tjingeling!

16 kommentarer:

  1. Men du så snygg! Ja inte bara jackan då utan även innehållet :)
    Skulle behöva ny vinterjacka men då man inte behöver dem allt för ofta så får jag hålla fast vid vad jag har och köpa fler av "mellanårstidens" jackor istället.
    Själv lever jag ihop med ett "värmeelement" som jag också nyttjar till att bli varm när det är sovdags ;)
    Njut jackan imorgon. Skönt att slippa frysa.
    Kramis Anette :-)

    SvaraRadera
  2. Snygg outfit du skaffat. Nu kan du möta frosten i dina nya raggisar. Kul med lite nytt ögongodis, det gillar jag. Kram Maria

    SvaraRadera
  3. En jacka som går över stjärten är ett måste för mig, din är supersnygg!
    Hela outfiten sitter som ett smäck på dig!

    kram o ha det fint idag/Tina

    SvaraRadera
  4. Superfin du är i din nya outfit:)

    Väntar & längtar efter min bruna väska som jag har beställt men som aldrig vill komma..!

    Ha en fin dag & hoppas du slipper frysa i din fina jacka
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  5. Snyggt!! H&M har mycket fint!
    Får kolla in den jackan. Har köpt en supervarm vinterjacka, men en jacka att ha nu är jag på jakt efter.

    Ha en fin dag!

    Kramar Johanna

    SvaraRadera
  6. Det ser jättasnyggt ut!
    Matchande med väska och boots så klart;)
    Nu börjar det bli kyligt, men jag lever kvar i sensommaren ännu. Får se om vinterjackan kommer fram när mannen och jag ska till Sthlm om några veckor:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  7. Oj vad mycket snyggt, nu ser du riktigt hösfin ut. Min varmare jacka har också fått göra entré från garderoben, det värsta jag vet är att frysa ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  8. Wow vad snygg du blev, fast det var du även innan..ler!! Då terroriserar vi båda två våra män med kalla fötter. Det är rätt åt min man för jag får stå ut med hans snarkande....
    Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Snyggt!! Vill också ha en ny jacka.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  10. Så snygg du är!!! Jackan är super kram

    SvaraRadera
  11. SNYGGING läckert! Tack för den fina kommentaren om mitt sorgliga : / tack kram kram Sofia

    SvaraRadera
  12. Ursnyggt! Du gjorde rätt i att slå till på en hel outfit. Är ju alltid roligt, speciellt när det passar så bra ihop! KUL!

    Må så gott,
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  13. Hallå Snygging!
    Jättefina jacka du köpt!

    Snygga skor o väska oxå:)

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  14. Kanske inte varma, men väldigt snygga! H&M är inte så dumt ändå, allt var ju väldigt fint!
    Känner igen det där med att frysa....nu börjar det bli dags att börja huttra och sedan slutar man inte förrän i vår någon gång!! :)

    Kram Jennica

    SvaraRadera
  15. Här är en till mrs budget.
    HM är super tycker jag.
    Varför köpa dyrt om det finns billigare ;-)

    Tack för att du är med och tävlar hos mig!

    Kram Helene

    SvaraRadera
  16. Riktigt höstfint!!! Det är hemskt att frysa. Här åker också varmare kläder fram

    SvaraRadera