onsdag 26 oktober 2011

HÖSTBLUS




Mr So Damn Good Looking himself behöver inget nytt i höstgarderoben! En sax och stålborste för att få bort tovorna så är han som ny igen!! Den som ändå kunde se drop dead gorgeous ut av att bara använda det på morgonen, haha!!!


Höstigt orangerött!


Vill visa min nya blus som jag gillar jättemycket! Kombinerar blusen med ett svart linne och svarta tights med "oljerocksyta"!









Sen vill jag tacka snälla Bella som tänkte på mig och bjöd in mig till "bloggkedjan" :) Syftet är fint tycker jag, att uppmärksama bloggar och ge dem lite tid i rampljuset! När man får bloggkedjan lägger man till sin egen blogg som nr 5 och flyttar upp de övriga ett snäpp. Sedan skickas kedjan vidare till en blogg man vill uppmärksamma lite extra. Och liksom Bella vet jag inte riktigt hur detta funkar, men att uppmärksamma bloggar kan ju aaaaldrig vara fel så jag skickar gärna vidare bloggkedjan till söta Amanda med bloggen HOUSE of MANDY :) 




Nu - dags för ännu en arbetsdag!!!

Love, peace and all that!

23 kommentarer:

  1. Nu är du riktigt höstfin, snygg färg och modell.
    Jag är superallergisk mot pälsdjur, särskilt katter..nyser bara jag tänker på den fina lurviga pälsen. Men ni matchar varandra i färgen, gulligt!

    Må så gott! kram

    SvaraRadera
  2. God morgon !

    Vilken fin blus. Höstig och härlig !
    En söt liten katt med ;)

    Ha en bra dag !

    Kramar Sirpa

    SvaraRadera
  3. Söt katt och jättefin blus, riktigt höstlig och så fin du är i den kram

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar katt vilken fining!!!
    Blusen är ju verkligen härlig med den färgen och nu till hösten och allt!!Love it!!
    Ha en bra dag AKA kramkram Lotta

    SvaraRadera
  5. Jättefin, passar dig urbra!!

    Men vilken liten goding du har där i famnen :)

    HA EN FIN ONSDAG!

    SvaraRadera
  6. Vilken gosig katt du har! En riktig sötnos!
    Fin blus i härlig färg och modell.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Haha! Ja, de är minsann alltid lika snygga. Även när de är nyvakna. Så skulle man ha det :)

    Jag önskar dig en fin kväll!
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  8. Hej Aka,

    Söt blus! Gillar färgen och prickar känns alltid rätt. Snygg dukning du gjorde i förra inlägget! Hösttemat är underbart.

    Ha en skön onsdags-kväll!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  9. En så söt kise, matte likaså...:)
    Fina som få,
    när hon till jobbet ska gå...:):)

    KRAAMAR till er, Cia:)

    SvaraRadera
  10. Vink,vink...kollar läget! Blusen: klart godkänd!Snygg mao. Kissemissen likaså!
    Kram från mig som njuuuuter av en varm sol.

    SvaraRadera
  11. Superfint blus och sötaste katten!! Ha en bra kväll!!!

    SvaraRadera
  12. Men söta missen då! Längtar tills på fredag...då får jag hem två kattungar!
    Vi har varit utan sedan i våras då vi fick tabort våran älskade gamla Busan som då var 20 år.
    Fin den var blusen med =)Passar ju perfekt i höstens färger och på dig!
    Vilken rolig kedje grej, har aldrig sett förut, lycka till.
    Sov gott!
    Kram Sussi

    SvaraRadera
  13. Nu var det länge sen jag var in och kikade här hos dig. Jag har massor av läsning att ta igen så jag sätter igång direkt.
    Krsm Anette

    SvaraRadera
  14. Superfin blus på en snygging som dig : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  15. Vad roligt med en ny fin blus. Jag vill också köpa något nytt och något att känna mig fin i. Det var ett tag sedan nu......

    Ha det gott

    SvaraRadera
  16. Sveriges läckraste katt måste det där vara!!! Älskar när du visar bilder på honom.
    Som vanligt har jag läst ikapp mig på flera inlägg och sitter här och blir grööön av avund på ert supervackra staket!!! Precis ett sådant vill jag ha. Men det får jag inte för a) Vi är inte tillräckligt händiga att göra det själva och att köpa in det blir för dyrt och b) Maken påstår att det blir för jobbigt att måla om.
    Kan tillägga att jag inte alls håller med om b. Tror det håller länge, och när det väl behöver målas om så tror jag att man gör det med glädje när man har ett så vackert staket!
    Stor kram från Jennie

    SvaraRadera
  17. Jättefin höstblus nästan lika fin som din höstdukning (den var superduperfin). Själv ska jag ta en runda på H&M idag på lunchen såg en tyg/päls väst som verkade läcker. ;)

    Kram F

    SvaraRadera
  18. Åhh va du är gullig, då kommer hon bli glad min kära dotter:-)

    Superfin blus:-)

    Ha de så bra
    Kramkram Susanne

    SvaraRadera
  19. Så fin höstblus!
    Gillar din dukning från lördagsmiddagen! Jättefin!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  20. Jättefin blus =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

    SvaraRadera
  21. ÅÅÅ tack snälla du! Va roligt! Vilken härlig överraskning det blev nu när jag kikade in på morgonkvisten.. igår var jag nämligen heeelt frånvarande från bloggvärlden. :)

    Superfin höstblus!

    STORT Tack återigen.. trevlig helg! :)
    KRAM Amanda

    SvaraRadera
  22. vilken helt underbart ljuvlig katt!!!

    SvaraRadera
  23. Fin blus, men OOOOJ! vilken katt! Supergosig! Kram!

    SvaraRadera