måndag 31 oktober 2011

FOTON FRÅN HELGEN






Söt dotter i naturskön miljö! 



Helgen... 


... blev riktigt mysig!! Bloggerskan och maken hälsade på äldsta dottern som bor på annan ort och det blev en hel del inredningsfix i hennes lägenhet, bilder kommer :) Men vi hann också med en hääärlig prommis i den supervackra omgivningen:) Det blev lite familjefoton tagna som jag vet att våra släktingar runt om i landet tycker är kul att få se!

Och det var inte bara natursköna strövområden vi passerade utan även superfina hus och trädgårdar!



Makens kommentar - "sån här plattsättning tycker jag att vi ska ha hemma på vår uppfart!!"


Domkyrkan är ju bara huuur vacker som helst!!!


Gårdagens duggregnsblöta bloggerska förevigad i en spegel i ett skyltfönster :)


Checka in vilka vackra hus!!




Och det tog ju på krafterna att flanera runt så där så på vägen hem gjorde vi ett besök på...


... dotterns favvo-pizzeria :))


Önskar alla som kikar in här en riktigt fin vecka!!!

Kramiz aka

19 kommentarer:

  1. Vilken härlig helg med man och dotter och vackra hus och magnifik domkyrka!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  2. Underbar helg med sin familj!!
    Härliga bilder på naturen ,jag säger det en gång till hösten är så himla vacker med alla dessa färger!Läckra hus jag älskar det vita eller va det ljusgrått,ja säg de!
    Ha en bra dag!
    Storkramen Lotta

    SvaraRadera
  3. Vacker dotter! Brås på sin mor. : )

    Låter som ni haft en mysig helg.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  4. Va fina bilder på familjen :) Låter som en jättemysig helg :)

    Må så gott,
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  5. Underbara bilder på din familj och hus/natur, kram

    SvaraRadera
  6. Hej Aka!
    Vilka fina bilder (både mor och dotter är lika vackra;)) och såna ljuvliga hus, suck!

    Ha en toppenvecka!

    Kraam Jenny

    SvaraRadera
  7. Bilden på dig tagen mot skyltfönstret blev superfin!

    SvaraRadera
  8. Ha en fin vecka!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  9. Såååå fina bilder på er:-)

    Önskar dig en härlig start på veckan
    Kraaam Susanne

    SvaraRadera
  10. Åh, vilka härliga foton! Både på söta dottern och fina husen!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  11. Härliga bilder på FIN familj och vackra omgivningar varm kram Sofia

    SvaraRadera
  12. Vilka fina bilder!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  13. Snygga tjejer och vackra hus. Härliga höstbilder, gillar stensättningarna....Pia

    SvaraRadera
  14. Vilka vackra bilder på din fina dotter, och så lika ni är!

    Mysigt att besöka dottern och få kvalitetstid tillsammans och jag ser fram emot att få se vad ni gjorde i hennes lägenhet :)

    I vilken stad läser din dotter? Jättefina hus finns där i alla fall!

    Hoppas veckan börjat bra!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  15. Gøy å se, her var mange flotte bilder..) flotte hus, flott blogger.:) m/følge.:) gjetter at pizzaen var god..God uke til deg også.:)

    snart er det helg igjen.:)

    SvaraRadera
  16. Hej Aka,

    Vilken myshelg! Otroligt vackra hus också. Och pizza smakar ju rätt gott efter en dag ute ;)

    Kram Sanna

    SvaraRadera
  17. Om du vill får du gärna titta in på min lilla tävling hos mig.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  18. Fina bilder! Kan det vara i Lund som dottern bor? Tänkte jag spontant fast det kanske beror på mina skånska rötter

    SvaraRadera
  19. Tjoho tjejen, nu är jag i Swedala igen! Men kära älskade bloggerska, vilken fin familj du har. Tänk vad du kan känna dig stolt! Men det tror jag också att du är, för jag anar ett varmt & ödmjukt hjärta i denna härliga Aka! Som delar med sig så mycket härligt till oss andra här ute i rymden.....
    Var rädd om Dig och de dina!
    Varm ärlig KRAM från mig.

    SvaraRadera