tisdag 27 september 2011

STILFULL BALKONG








Den sötaste av dem alla - min dotter!! Och liiiite makens förstås ;)


Turkos balkong...



Vi hälsade ju på äldsta dottern i helgen och jag tänkte visa lite mer pics ifrån hennes fina lya! Hon har köpt det mesta nytt för pengar hon tjänat på att sommarjobba heeela sommaren - good work!!! 


Skål Indiska.


Kuddar Ikea. Pläd Zara Home.



Möbler Rusta. Matta Indiska.


Turkost, svart och inslag av cerise - såååå himla mysig balkong!!!!



Och den turkosa färgen löper som en tråd i hela lägenheten...



Maken som hade ägnat sig åt att borra i betongväggar och monterat upp en massa olika inredningsattiraljer blev glad över en god öl till middagen senare på kvällen!! 

Men nu ska en trött bloggerska försöka komma i säng I TID för en gång skull!!!! 


Kraaaam aka

24 kommentarer:

  1. Vad fina bilderna blev!

    Fast Mårten ser lite skabbig ut...

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  2. Ser jättefint ut hos din(er) fina dotter:)
    Verkligen smakfullt inrett..brås på sin kära mor trot jag bestämt..;)

    Sov så gott
    Kraam Susanne

    SvaraRadera
  3. Vad fin hon är dottern och vad snyggt hon har det i lgh. Så fint var det inte i min första lya ha ha såg nog mer ut som om jag flyttat flickrummet rakt av! kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Det ser jätte fint ut hemma hos din dotter:)! coola kuddar!

    Vad snyggt det kortet var när du fångar ögonblicket när han häller upp en öl - Me like!


    kram CC

    SvaraRadera
  5. Jättefint på balkongen hos er dotter!
    Roligt med egen lägenhet och få köpa det man vill. Hon har bra smak!

    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt bloggerskan!!

    Å dottern söt som socker!!

    Är det något jag längtar faktiskt lite till, är när sonen ska sätta sitt egna lilla bo!
    Är ju inte såååå långt bort kanske när han blir 18 snart...fast...känner jag mig själv vill jag väl aldrig att han flyttar...eller...kanske lite ändå :)

    Kramisar!!

    SvaraRadera
  7. Så fint hon har det din söta dotter, tror bestämt hon fått sin mors känsla för inredning :)

    Sov gott!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  8. Åå va fint hon har det på balkongen! Verkligen stilfullt men ändå mysigt.

    Och jag gillar möblerna starkt. Det var supercoolt att de var lite rundade! Det har jag aldrig sett förut:)

    Godnatt!
    Kram Amanda

    SvaraRadera
  9. Wow, duktig dotter! Min dotter är 5 år, tänk att åka och hälsa på dottern i lägenhet ...det är stort.

    SvaraRadera
  10. Fint hon fixat! Snygg kombination på färgerna. Konstrotting på min uteplats står på önskelistan inför nästa år!!

    Ha en bra dag.
    Kram Kia

    SvaraRadera
  11. Hejsan

    Så fint.

    Ha en bra Onsdag
    Krammiz
    Sussi

    SvaraRadera
  12. Fint! Kul med färgklickar i inredningen. Ser mysigt ut på balkongen :-)

    Kul att fjärilarna kom fram och att du gillade dem.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  13. Vilka härliga färgklickar i ditt hem. Ja det behöver man nu när det drar sig mot mörkare tider. Ledsen att du hamnade i den krigiska stämningen hos mig. Första gången det händer, och jag hoppas jag slipper uppleva det igen. Men nu är Pia sitt vanliga glada jag igen. Ha en fin dag ! Kram Pia

    SvaraRadera
  14. Jättefina bilder och dotter! Snyggt hon har det på sin lilla balkong, kram

    SvaraRadera
  15. Vad fint hon har det!!!! Hon har bra smak! Ingen vanlig "studentlya" :-D!

    Kraaaaam

    SvaraRadera
  16. Verkligen härliga färger ihop!!!
    Helgmys med hela familjen va härligt!!

    Ha en bra kväll !!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  17. Ahh, så fina och älskvärda bilder du visar!
    Toppentjej med toppensmak, hälsa från mig!

    KRAM till dig!

    SvaraRadera
  18. Snyggt!
    Vilken snygg skål svart utanpå och turkos inuti.
    Ha en fin kväll.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  19. Superfint! Ni är lika (snygga). Kram!

    SvaraRadera
  20. Underbara bilder, och det ser uuuunderbart ut på balkongen.....sen har du ju en uuuundebart söt dotter...:):)

    Hihi....Skrattade när jag läste om hur ögonen hamnade på tavlorna under utbildningen, kan undra om du lärde dig något...hihi
    Du är så snäll,och det glädjer mig att du tycker om mina tavlor....TRO mig, du skulle absolut kunna måla härliga tavlor....man behöver inte göra det perfekt för att det ska bli bra... Dessa jag gjorde senast var så enkla att göra, har man bara lite större storlek på tavlan man målar ,blir det alltid mer intressant,oavsett motiv
    ( tycker jag )...:)Du måste PROVA !!!:)

    Mina har måtten 100x100 cm, 100x80 cm

    Stockholm rand, talar lite " sitt eget språk", passar på de flesta ställen och här flyttar den runt,ofta...hihi, Just nu i sovrummet...:)
    Den är stor och lite "mäktig"...:):)
    Tror ABSOLUT den skulle passa hos dig....:)

    Men jag måste faktiskt erkänna att den...DRAR åt sig damm...sååå tradigt att hela tiden behöva dammsuga den för att den skall se fräsch ut...Och har man den där man är mkt och går är den lite tråkigt...Snygg är den, men INTE praktisk...!

    Det är så svårt med mattor Aka,jag som du, söker oxå en ny matta, men har fortfarande inte hittat någon ....:(

    KRAAAAAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  21. Tack för gullig kommentar hos oss! :)

    Och en superhärlig balkong har hon fått till din dotter. Härligt med färg!

    Hoppas vi ses igen,
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  22. Vad kul att se er båda. Man kan definitivt ana likheten mellan er två. Ser du den också eller är det bara andra? Själv liknar jag äldsta dottern mest. På vissa barnsbilder ser vi precis likadana ut.
    Kram Anette :)

    SvaraRadera
  23. Åh, vad snyggt! Det ser ut som ett reportage från en inredningstidning!
    Och vad är det för sött och lurvigt som söta dottern har i famnen?
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  24. Puh, Puh....har nu försökt kommentera tusen gånger hos dig! Så nu "kör" jag en test om det går på detta sättet! Nu är det bara det att jag inte vet vad jag skulle skriva?????????
    Du vet demensen....men det var något om att dotterna har troligen fått sin goda smak av sin mamma.
    Tjingeling och Kram

    SvaraRadera