torsdag 1 september 2011

RETROTUNIKA




Ja så här ser den ut, retrotunikan jag köpte!!


Retroplagg


Tunikan jag beställde från Ellos har kommit! Superskön, lös och ledig - och snygg till bruna slimmade tights med högklackade boots! Upplever den dock mer som en klänning med viss "gravidvarning" då avskärningen går ovanför bysten ;) Ju mindre byst desto bättre passform i denna tunika alltså!

Jag kompletterade med det här...




... busenkla halsbandet från Kappahl! 


Om en vecka är jag bjuden på en större fest och då tänker jag mig något tufft och mer slimmat, någon som varit ute i butikerna och har något bra tips på det???


Önskar er en finfin torsdag!!


Tjing aka

10 kommentarer:

  1. Wow...va snyggt. Den gillar jag skarpt. Och det fina halsbandet. Kram från Maria

    SvaraRadera
  2. Åååååååååh så snyyyyyygg!! Vill-ha-begär med en gång :o) Du kommer att bli superfin i den!!
    Snart byter jag sommargarderob mot vintergarderob...alltid nåt skoj man har glömt att man hade i sina gömmor. Sen hoppas jag att lite nya plagg får ta plats i garderoben!

    Ha en sköööööön dag.....kanske i din nya outfit ;o)
    Kramis på dig
    Ulrika

    SvaraRadera
  3. Jättefint! Härliga färger! Kramar

    SvaraRadera
  4. Jättefint!!

    Kraam Jenny/Hemma på Kråkered

    SvaraRadera
  5. Såå snyggt! Du klär verkligen i det mesta Aka :)! Ska bli spännande att se vad du väljer för tufft till festen du ska på :)!
    Kramis :)!

    SvaraRadera
  6. SNYGG!!!:)
    Älskar tunikor/klänningar....Och när det gäller avskärningen ovanför bysten....NO problemos...har inga byst...:)
    (nästan iallafall)...hihi

    KRAAAMAR till dig, Cia:)

    SvaraRadera
  7. Skitsnyggt!
    Precis mina färger, du blir en pangpingla i den!!

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  8. Hej Aka,

    Å den var snygg! Riktigt höstig. Har själv svårt för just den skärningen du beskriver. Nu tror jag ingen tar dig för att vara gravid ändå ;)

    Ja hos mig flödar inte inläggen precis... försöker få till ett i veckan åtminstone men det går sisådär haha. För mycket att göra och värkande axlar är ingen bra kombo om man säger så.

    Dotterns lägenhet ser urtjusig ut! Hoppas hon kommer trivas och stort lycka till med studierna!

    Önskar dig en fin fredag!
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  9. Mycket snygg! Gillar färgen. Svårt det där med vissa skärningar om man inte provat innan. Kanske inte alltid så kul att se "på smällen ut" ;)
    Tjingeling Anette :-)

    SvaraRadera