fredag 2 september 2011

NECESSÄR BY LISBETH DAHL & FRÖER





Hur läcker är inte den här supersöta necessären!!!



Happines :)) 



Men åh vilken lycka!!! Brevbäraren har kommit med ett par riktigt trevliga överraskningar till bloggerskan :))   Jag vann en så himla söt necessär design Lisbeth Dahl av Tina med superfina bloggen The Shed!


Visst är den heeeeeeeeeelt bedårande!!!!!!!!!!!!



Men tidigare i somras hade jag också turen att vinna den här söta påsen av charmiga bloggen Husprojektet - Från folkskola till drömboende.

... och vad kan det då vara i påsen?????? Vinsten är inte helt omedelbar, det dröjer innan det blir så här...

Källa: nätet.

... sagolikt vackra svarta stockrosor av fröerna i påsen :) Gah.... - så läckra!!!! 


Tack så jättemycket!! Jag blev så himla glad över mina vinster, stooort tack!!!!


Önskar er alla som kikar in här en riktigt fin helg!!!

Kramiz aka

14 kommentarer:

  1. Men godmorgon på dej!!!

    Verkligen BEDÅRANDE det va rätta namnet !
    Vilka fina stockrosor menar du att du har frösatt dom själv i trädgården? Har alltid velat ha stockisar !!
    Ha en bra dag !
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Varsågod min vän!
    Jag är så glad att du gillar den...
    Stockrosorna är helt underbara, sådana måste jag skaffa mig. Du är allt en turgumma du!

    Stor varm helgkram! /Tina

    SvaraRadera
  3. Grattis fina du, vsst är det kul att vinna? Vi var många som slogs om necessären;) Kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Din turgumma där! Gratulerar till vinsterna som var väldigt fina båda två! Det är kul när man vinner!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  5. Kul att du gillade fröna. hoppas det bli finfina blommor framöver. necessären var ursöt, likaså tunikan i förra inlägget.

    ha en strålande fredag

    SvaraRadera
  6. Åh vilken underbar necessär. Och blommorna är ju hur vackra som helst! Stort grattis till de fina vinsterna :)!
    Ha en riktigt härlig helg!
    Kramis :)

    SvaraRadera
  7. Grattis! Fina grejer. Stockrosorna kommer att bli sååå läckra.
    Trevlig helg på dig!
    Kram Anette :-)

    SvaraRadera
  8. Fina vinster! Ljuvlig necessär verkligen!
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram Jennie

    SvaraRadera
  9. Hej där kompis!
    Men oj vilken tur du haft!
    Tänk vad trädgården ska blomma och du glamma :)

    Det är du värd! Grattis!
    Får se om du har tur hos mig sedan oxå!

    kokroramom!

    SvaraRadera
  10. Men så fina vinster. Svarta stockrosor, vad trevligt. Det vill jag också ha.

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera
  11. Du har ju sån tur att vinna så otroligt fina priser. Ljuvliga!
    Vad fin din retrotunika är och du passar ju som vanligt bra i allt du visar:)

    Kram Helena

    SvaraRadera
  12. Åhhh vilka härliga vinster : ) kram Sofia

    SvaraRadera
  13. En liten turgumma du med ;-)! Jätte fina vinster du fått! Är så roligt att vinna så fina saker man inte räknat med.
    Jag hoppas verkligen att Annas frön tar sig. Älskar själv stockrosor och har en rosa med dubbla blommor och en enklare mörkröd.

    Ni har ett fantastiskt hus och vilken utsikt! Här kommer jag kika in igen.

    Stor kram,
    Ylvali

    SvaraRadera