fredag 23 september 2011

HÖSTKRANSAR PÅ PARDÖRREN







Min entré...



Varje årstid har sin charm! Hösten innebär innemys framför brasan med de fluffiga tofflorna på och en varm kopp thé eller ett glas rött - hääärligt!! Och på bloggerskans förstukvist har de vissnade sommarblommorna bytts ut mot lite mer höstbetonade varianter :)








Nu hoppas jag på mååååånga fina och soliga höstdagar!!!!


Veckans absolut bästa dag är snart slut och vi har haft ett riktigt mysigt soffmys hemma hos oss ikväll!!! 


Önskar er en riktigt fin helg!!!


Tjingeling aka

21 kommentarer:

  1. Bollkryss på stam är ju precis det jag letar efter! Får se om jag hittar några.
    Kransarna är ju så vackra på dina pardörrar.
    Jag har också höstpyntat lite, vad gör man inte för bloggen, haha!

    Trevlig helg!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Ja jag håller med dig..veckans favorti är snart slut! Våra gäster har precis gått hem och vi har plockat av bordet nu:)

    Såå fint du har gjort på trappan:) kransarna är ljuvliga!

    Sov så gott & ha en härlig dag imorn:)
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  3. Åh, dina pardörrar är så fina!
    Inte minst med allt vackert du planterat runt också! Nu är fredag över men vi har ju lördagen kvar, bra va?!

    Kram till dig och fortsatt trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Härligt höstmysigt du gjort vännen!
    Fina kransar på er fantastiskt vackra dörr.
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram Lottta

    SvaraRadera
  5. Underbara kransar, så fint med kottar o sånt. //Helen

    SvaraRadera
  6. Vilka snygga pardörrar du har, färgen är underbar! Nu blev jag riktigt avis:)).
    Så mysigt du pyntat, härligt med gult som lyser upp.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Underbara pardörrar, och pampigt med dina kransar! Kram Johanna

    SvaraRadera
  8. Så fint du har pyntat! Fantastiska pardörrar och underbara kransar. Kärleksört är min favorit blomma in kransen, vacker och håller sig så länge.
    Ha en mysig helg!
    Kram
    Nelya

    SvaraRadera
  9. Så fina höst bilder.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  10. Oj va fint du gjort!!!

    Vilken härlig färg det var på er dörr!!

    Kram

    SvaraRadera
  11. Så fint du har gjort! Ja, nu önskar vi soliga, krispiga och härliga höstdagar. kram

    SvaraRadera
  12. Wow vad du är duktig läckert : ) kram på dig hälsn Sofia

    SvaraRadera
  13. Fint du gjort och visst är hösten mys framför brasan!! Ha en skön söndag.

    Kram Kia

    SvaraRadera
  14. Gud vilka fina kransar du har gjort!!!!
    Ja hela verandan är fin men just kransarna på dina fina pardörrar va KANOOOOOON!!!!
    Ha en fortsatt mysig söndag kväll....

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  15. Så fina kransar!
    Vill ha nåt likande på mina pardörrar nu till hösten!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  16. Shit pomfritt vilka fina kransar!!!
    Eller, ja! Allt är fint!!
    Ha dig en bra start på veckan!! Kram!

    SvaraRadera
  17. Kransarna på dörrarna....de ska va du som gör dessa....sååååååååååååå läckra!!!!!Gillar mycket!
    Kram på dig härliga tjej och puss i pannan.

    SvaraRadera
  18. Vackert tjejen!
    Kikar in för att berätta att du vann en bok i utlottningen hos mig! Maila din adress till mig så kommer den med posten!
    Ett stort grattis!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  19. Tack snälla för din kommentar. Vi får väl se om jag har något att komma med i jämförelse med ditt fina hus:) hehe.

    Jättefina kransar!

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  20. Ser verkligen vacker och inbjudande ut på din veranda. Härliga glad-färger!

    Måndagshälsning till dig. Kram

    SvaraRadera
  21. Jag fick också ett ryck och "höstpimpade" lite vid entrén i helgen men såna fina kransar har jag icke, fast nu blev jag väldigt sugen, har du gjort de själv eller köpt de färdiga?

    Kram F

    SvaraRadera